محتوای سوالات استخدامی قوه قضاییه شامل بخش عمومی نمونه سوالات و جزوات، بخش اصلی سوالات استخدامی و بخش عقیدتی و سیاسی می‌شود؛ فراموش نکنید که ایران سوال محبوب‌ترین مرجع ارائه دهنده قانونی انواع نمونه سوالات آزمون‌های استخدامی کشور است و نمونه سوالات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آماده‌سازی منابع جامع و کامل برای داوطلبان آزمون‌‌های دولتی اصلی‌ترین هدف این مجموعه بوده است. سوالات استخدامی قوه قضاییه نیز یکی از همین آزمون‌هاست. ایران سوال با ارائه مجموعه‌ای کامل از سوالات استخدامی قوه قضاییه در رشته شغل‌های مختلف مانند سوالات استخدامی مددکار اجتماعی قوه قضاییه سعی دارد تا داوطلبان را برای این ماراتون دشوار آماده کند.

سوالات و جزوه آزمون استخدامی قوه قضاییه وب‌سایت ایران سوال از مهم‌ترین سوالات تخصصی و عمومی این رشته در آزمون استخدامی قوه قضاییه سال‌های گذشته بوده که تماما به‌همراه پاسخ‌نامه خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود.

علاوه بر آن درس‌نامه‌های کامل، سوالات استخدامی دستگاه‌های اجرایی سال‌های گذشته و سوالات عقیدتی- سیاسی نیز در این مجموعه کامل گنجانده شده است تا به یادگیری هرچه تمام‌تر شما کمک کند.

 

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه (کامل‌ترین منبع آزمون 1402 + پاسخ‌نامه کامل)

سوالات استخدامی قوه قضاییه وب‌سایت ایران سوال از مهم‌ترین سوالات تخصصی و عمومی این رشته در آزمون استخدامی قوه قضاییه سال‌های گذشته بوده که سوالات تماماً به همراه پاسخ‌نامه خدمت شما عزیزان ارائه شده است. علاوه بر آن درس‌نامه‌های کامل، سوالات استخدامی دستگاه‌های اجرایی سال‌های گذشته و سوالات عقیدتی – سیاسی نیز در این مجموعه کامل گنجانده شده است تا به یادگیری هرچه بهتر شما کمک کند.

نام مجموعه: سوالات استخدامی قوه قضاییه

ویژه: آزمون استخدامی 1402

محتویات: کامل (سوالات و درس‌نامه‌ها)

پاسخ‌نامه: دارد

سوالات استخدامی قوه قضاییه عنوان مجموعه‌ای است که می‌توانید بعد از مشاهده کلیه محتویات، آن را دریافت کرده و قبولی خود را در آزمون استخدامی قوه قضاییه سال 1402 تضمین کنید. این مجموعه کامل شامل نمونه سوالات عمومی و تخصصی قوه قضاییه به همراه پاسخ‌نامه است که می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد؛ چرا که دربرگیرنده تمامی آن چیزی است که در جهت رسیدن به موفقیت، به آن نیاز دارید. در این مجموعه تیم ایران سوال از اصل سوالات تخصصی و عمومی آزمون‌های سال‌های گذشته این عنوان شغلی استفاده کرده است و داوطلبین می‌توانند با خیال آسوده برای دریافت سوالات اقدام نمایند. علاوه بر آن شما می‌توانید سوالات استخدامی آموزش و پرورش را از ایران سوال تهیه یا به دیگران معرفی کنید.

اگه می‌خوای تمام سوالات استخدامی قوه قضاییه رو یک‌جا داشته باشی کلیک کن!

سوالات استخدامی قوه قضاییه

 لیست سوالات استخدامی قوه قضاییه، تمامی شاخه‌ها

سوالات استخدامی حسابدار قوه قضاییه سوالات استخدامی کارشناس آمار موضوعی قوه قضاییه سوالات استخدامی مسئول ابلاغ و اجرای قوه قضاییه
سوالات آزمون استخدامی کارشناس مطالعات اجتماعی قوه قضاییه سوالات استخدامی مددکار اجتماعی قوه قضاییه سوالات استخدامی تقریر نویس قوه قضاییه
سوالات استخدامی کارشناس شبکه قوه قضاییه سوالات استخدامی کارشناس امور اداری قوه قضاییه سوالات استخدامی حسابدار قوه قضاییه
سوالات استخدامی کارشناس برنامه ریزی قوه قضاییه سوالات استخدامی مسئول حراست قوه قضاییه  سوالات استخدامی ماشین نویس قوه قضاییه

محتویات کامل مجموعه سوالات استخدامی قوه قضاییه ایران سوال ویژه آزمون سال 1402

 سوالات استخدامی قوه قضاییه ایران سوال از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که در ادامه به تشریح و بررسی هر کدام از آن‌ها خواهیم پرداخت تا با مطالعه و بررسی این مجموعه خوب و منحصربه‌فرد بتوانید به کلیه نیازهای خود جهت ارتقاء دانش و بالابردن سطح علمی آن‌گونه به سوالات پاسخ دهید که توانایی قرار گرفتن در بین نفرات برگزیده این رقابت علمی را داشته باشید. برای دانلود سوالات استخدامی وزارت نیرو نیز کافیست کلیک کنید.


بخش عمومی نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه + پاسخ‌نامه تستی

  •  ۷۲۰ سوال درس معارف اسلامی
  •  ۶۵۵ سوال درس زبان و ادبیات فارسی
  •  ۶۹۰ سوال درس زبان و ادبیات انگلیسی
  •  ۶۶۰ سوال درس ریاضی و آمار
  •  ۷۳۰ سوال درس ریاضی و آمار
  •  ۷۵۰ سوال درس هوش و استعداد شغلی
  •  ۷۸۰ سوال درس کامپیوتر

 بخش عمومی جزوه آزمون استخدامی قوه قضاییه (بسیار کامل)

  •  درس‌نامه اطلاعات عمومی (۱۷۳ صفحه)
  •  درس‌نامه زبان و ادبیات فارسی (۱۱۷ صفحه)
  •  درس‌نامه زبان و ادبیات انگلیسی (۱۳۵ صفحه)
  •  درس‌نامه هوش و استعداد شغلی (۱۲ صفحه)
  •  درس‌نامه معارف اسلامی (۹۷ صفحه)
  •  درس‌نامه کامپیوتر (۱۰۰ صفحه)

 بخش عمومی نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه + پاسخ‌نامه تشریحی

    •  سوال زبان انگلیسی ۱۵۶ عدد + پاسخ تشریحی
    •  سوال ادبیات فارسی ۱۲۰ عدد + پاسخ تشریحی
    •  سوال ریاضی ۴۵۰ عدد + پاسخ تشریحی
    •  سوال معارف ۱۲۰ عدد + پاسخ تشریحی
    •  سوال آمار ۳۳۰ عدد + پاسخ تشریحی

    بخش اصلی دفترچه سوالات استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (مناسب برای آزمون قوه قضاییه + پاسخ تشریحی)

    •  اصل دفترچه سوالات استخدامی فراگیر اول/ خرداد ۹۴ اصل دفترچه سوالات استخدامی فراگیر دوم/ اسفند ۹۴ اصل دفترچه سوالات استخدامی فراگیر سوم/ آبان ۹۵ اصل دفترچه سوالات استخدامی فراگیر چهارم/ شهریور ۹۶ اصل دفترچه سوالات استخدامی فراگیر پنجم/ تیر ۹۷

 سوالات و جزوه آزمون استخدامی قوه قضاییه (بخش عقیدتی _ سیاسی + پاسخ‌نامه)

  •  ۸۱۰ سوال معارف و جهان اسلام + پاسخ تشریحی
  •  ۱۲۰ سوال عقیدتی + پاسخ تشریحی
  •  ۴۰۰ صفحه جزوه کامل سیاسی حاوی الف تا ی مسائل سیاسی و روز ایران و جهان
  •  ۲۵۰ صفحه جزوه کامل اطلاعات عمومی تولید شده ویژه آزمون فراگیر سال جدید توسط ایران سوال

نتیجه‌گیــری در خصوص مجموعه سوالات استخدامی قوه قضاییه سال 1402

همان‌طور که مشاهده کردید ایران سوال سعی و تلاشش را بکار گرفته است تا با ارائه اصل نمونه سوالات عمومی آزمون‌های سال‌های گذشته قوه قضاییه نیازهای شما را نسبت به این آزمون استخدامی برطرف نماییم. لازم به ذکر است که اگر به دنبال سوالات تخصصی رشته مورد نظر خود هستید، می‌توانید از باکس زیر روی عنوان شغلی مورد نظر خود کلیک کرده تا به صفحه محتویات آن ارجاع داده شوید. 

 کامل‌ترین مجموعه سوالات استخدامی قوه قضاییه در سراسر کشور تنها در ایران سوال

 

کتاب سوالات استخدامی قوه قضاییه 1402

کتاب استخدامی قوه قضاییه ایران سوال به‌صورت نسخه الکترونیکی در حال ارائه به داوطلبین آزمون استخدامی قوه قضاییه است. این محصول کمک‌آموزشی در آزمون‌های سال‌های گذشته قبل از آپدیت تعداد زیادی از افراد را به آرزوی خود، یعنی قبولی در آزمون استخدامی قوه قضاییه رسانده است. حال در کنار شما هستیم تا این مهم را با شما نیز تجربه کنیم.

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی قوه قضاییه

محصولات رایگان استخدامی چیزی جز سوالات بی‌کیفیت نیست و تهیه این پکیج‌ها تنها داوطلبین را دچار سردرگمی خواهد کرد. بارها و بارها دیده شده که داوطلبی بعد از مطالعه سوالات استخدامی رایگان قوه قضاییه و شرکت در این آزمون اظهار پشیمانی کرده و حالا قصد دارد برای منبع معتبر هزینه بالایی پرداخت کند. پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از اتلاف وقت ارزشمند خود از دانلود سوالات استخدامی رایگان پرهیز کنید و بال پرداخت بهایی معقول به نمونه سوالات جامع و کامل دسترسی داشته باشید.

مجموعه ایران سوال با هدف فراهم کردن بستری مطمئن این امکان را برای همگان ایجاد کرده تا با پرداخت هزینه‌ای معقول به بهترین منابع دسترسی داشته باشند.

 

منابع آزمون استخدامی قوه قضاییه 1402

بعد از اعلام دفترچه آزمون استخدامی قوه قضاییه تمامی دروس تخصصی و عمومی موردنظر که از آن‌ها در آزمون سوال طراحی می‌شود ذکر شده است تا داوطلبین بدانند به دنبال چه منابعی از چه دروسی باشند. در ایران سوال منابع آزمون قوه قضاییه از کتب درسی و جزوات برتر دانشگاهی تولید شده است و در کنار آن‌ها از اصل سوالات نیز نهایت بهره را برده‌ایم تا عزیزان با خیالی آسوده به مطالعه منابع مطالعاتی خود بپردازند.

 مهم‌ترین بخش ماجرا برای قبولی آزمون کتبی و پیروزی در این رقابت علمی آن است که بدانیم چه منابعی را باید مطالعه کنیم. دانستن پاسخ این سوال می‌تواند به موفقیت در این آزمون ختم شود؛ چرا که مطالعه نمونه سوالات غیر استاندارد و نامطلوب می‌تواند به قیمت شکست شما در این رقابت علمی منجر شود؛ لذا ایران سوال به‌عنوان یکی از مراجع معتبر ارائه‌دهنده نمونه سوالات استخدامی و درسی بر خود واجب می‌داند با تقدیم منابع ویژه برای این آزمون، خیال شما عزیزان داوطلب را از بابت اینکه چه دروسی را مطالعه کنید راحت کند

 

مختصری در خصوص تولید نمونه سوالات تخصصی قوه قضاییه

در این صفحه با انتشار سوالات آزمون قوه قضاییه با جواب مانند سوالات استخدامی تقریر نویس قوه قضاییه تلاش خواهیم کرد تا با پوشش تمامی رشته‌های موجود در این آزمون نیاز کلیه داوطلبان گرامی را به منابع مطالعاتی مرتفع سازیم. امید است با قدرت تمام در آزمون استخدامی این نهاد پرطرفدار جهت استخدام گذاشته و با دانش بالای خود به‌راحتی موفقیت را از آن خود نمایید.

ایران سوال به‌طور اختصاصی بر ارائه نمونه سوالات استخدامی متمرکز بوده و تمام تلاش خود را جهت ارائه بهترین و مناسب‌ترین مجموعه سوالات استخدامی به خرج خواهد داد. امیدواریم نتیجه تلاش ما موفقیت شما خوبان باشد.

 

چرا برای دریافت سوالات استخدامی قوه قضاییه به ایران سوال اعتماد کنیم؟

بسته سوالات استخدامی قوه قضاییه با تلاش بی‌وقفه تیم حرفه‌ای ایران سوال تهیه شده است و شما را از وابستگی به هر گونه منبع آموزشی دیگر بی‌نیاز می‌کند؛ زیرا در این بسته هر آنچه برای رسیدن به موفقیت در این آزمون نیاز دارید، به‌صورت کامل شرح داده شده است؛ در ضمن با توجه به جامع بودن سوالات استخدامی قوه قضاییه و در برگرفتن کلیه حوزه‌های عمومی و تخصصی و در دسترس قرار دادن اصل سوالات، جزوات تالیفی و نمونه سوالات سال‌های پیشین شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسید. 

حال با توجه به نکات فوق چنانچه تصمیم به خرید سوالات استخدامی قوه قضاییه گرفتید تنها کافیست با چند کلیک آن را به سبد خرید افزوده و منتظر دریافت فایل سوالات بمانید.

 

قیمت و خرید سوالات استخدامی قوه قضاییه از ایران سوال

وب‌سایت ایران سوال برای آسودگی همه متقاضیان آزمون استخدامی قوه قضاییه تلاش کرده تا قیمت این محصول را به کم‌ترین میزان ممکن برساند؛ البته قیمت درج شده برای این محصول نسبت به تاثیر بسزایی که در آینده‌تان دارد بسیار ناچیز به‌شمار می‌رود. 

این نکته را در نظر داشته باشید که شما در ازای پرداخت مبلغی ناچیز به طیف متنوعی از سوالات ادوار گذشته، سوالات تالیفی، اصل دفترچه به همراه پاسخنامه دسترسی پیدا خواهید کرد و این یعنی تمام آنچه نیاز دارید. فرایند خرید این بسته بسیار ساده‌تر از آن است که تصور کنید؛ شما می‌توانید از طریق همین صفحه با چند کلیک ساده این بسته را تهیه کنید. ابتدا باید از قسمت سمت چپ صفحه گزینه خرید را انتخاب کنید و در صفحه باز شده اطلاعاتی مانند ایمیل و نام خود را وارد کنید؛ سپس به صفحه درگاه پرداخت هدایت می‌شوید و از آنجا نسبت به نهایی کردن فرایند رزرو خود اقدام کنید و در انتها پس از پرداخت بهای محصول فایل سوالات برای شما ایمیل خواهد شد.

امیدواریم با تهیه سوالات استخدامی قوه قضاییه از ایران سوال به بهترین نتیجه در آزمون آن برسید.

 

نحوه مطالعه سوالات استخدامی قوه قضاییه

این نکته مهم را فراموش نکنید که اگر در جهت درستی تلاش نکنید تمام زحمات شما بی فایده خواهد شد. ما تلاش خود را کرده‌ایم تا جامع‌ترین سوالات استخدامی قوه قضاییه با جواب را در اختیار شما قرار دهیم. داشتن نمونه سوالاتی کامل نیمی از راه است. نیمه دیگر راه مطالعه درست سوالات قوه قضاییه 1402 است که در ادامه به آن می‌پردازیم. 

مطالعه بیشتر در ساعات طلایی

ساعات طلایی ساعاتی، از شبانه روز هستند که بازدهی شما در آن زمان بالا می‌رود، مثلا 5 صبح یکی از بازه‌های طلایی است. سعی کنید مطالب جدید، سخت و پیچیده سوالات استخدامی قوه قضاییه را در ساعات طلایی مطالعه کنید.

عدم مطالعه در بازه‌های طولانی

طبق تحقیق دانشمندان، بازدهی مغز پس از یک ساعت و نیم مطالعه کاهش پیدا می‌کند. بنا به همین موضوع بهتر است هر یک ساعت و نیم یکبار به خود استراحت دهید تا مغزتان دوباره آماده شود. مثلا اگر می‌خواهید در روز 3 ساعت مطالعه کنید. زمان مطالعاتی خود را به دو بازه یک و نیم ساعته تقسیم کنید.

 

سوالات متداول

  • آیا سوالات استخدامی قوه قضاییه رایگان است؟

خیر؛ باید توجه داشته باشید که این سوالات توسط اساتید برتر و مجرب تولید می‌شود و به دلیل زحمت فراوانی که برای ان‌ها کشیده می‌شود نمی‌توان آن‌ها را رایگان ارائه داد. 

  • آیا بسته سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه پس از خرید برای ما ارسال می‌شود؟

خیر؛ این سوالات فقط داری نمونه الکترونیکی هستند و امکان ارسال آن‌ها به صورت بسته فیزیکی وجود ندارد.

  • فایل سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه چگونه به دستمان خواهد رسید؟

شما پس از خرید محصول لینکی حاوی فایل سوالات آزمون دریافت خواهید کرد؛ همچنین لینک دیگری از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

  • آیا در کنار این سوالات به سوالات دیگری نیاز پیدا خواهم کرد؟

خیر؛ این بسته کامل‌ترین بسته سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه است و شما می‌توانید با خیال راحت این مجموعه را مطالعه کنید.

  • آیا مجموعه سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه کتاب هم دارد؟

خیر این سوالات هیچ نسخه فیزیکی ندارند و تنها به صورت دیجیتال ارائه می‌شوند.

  • چگونه به ایران سوال اعتماد کنم؟

مجموعه ایران سوال سال‌ها در زمینه تهیه و تولید سوالات آزمون استخدامی دولتی فعالیت می‌کند و هرساله به تعداد سوالات و کیفیت آن‌ها می‌افزاید؛ همچنین ما برای اطمینان خاطر شما بسته سوالات را با امکان عودت هزینه پرداختی تا سه روز در صورت نارضایتی شما از کیفیت آن ارائه می‌دهیم، از این رو نیازی به نگرانی نخواهید داشت.

نکات مهم در خرید از ایران سوال
  • لینک دانلود بلافاصله و خودکار بعد از پرداخت برای شما ایمیل می شود
  • سوالات ایران سوال تماما با لوگوی اختصاصی ارائه می شود
  • محتویات بسته های این وبسایت بصورت فایل های PDF ارائه می شود
  • تمامی محصولات به دلیل کیفیت بالا و ارامش خاطر داوطلبین دارای 48 ساعت گارانتی می باشد

نظرات شما ارزشمند هستند و به آنها ترتیب اثر خواهیم داد

  • نظرات ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد

12 پاسخ

  1. مریم گفت:

    نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه چند بخش داره؟

    1. iran soal گفت:

      برای اطلاع از بخش ‌های سوالات آزمون و یا محتوا ارائه شده بهتر است نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه را به صورت دقیق مطالعه کنید

  2. حامد گفت:

    سلام من برای ازمون استخدامی قوه قضاییه شرکت کردم این نمونه سوالات کامل هستند؟

    1. iran soal گفت:

      با سلام بله کامل هستند موفق باشید.

  3. اسماعیل گفت:

    سلام
    ممنون از تیم خوب و سوالات با کیفیتی که ارائه می‌دهید. من بسته سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه را دانلود کردم و واقعا از کیفیت و سرعت تحویل راضی بودم.

  4. عرفان گفت:

    من چند بار درر آزمون استخدامی قوه قضاییه شررکت کردم ولی موفق به کسب نمره قبولی نشدم تا زمانی که با ایران سوال آشنا شدم و سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه این مجموعه را خریدم و با مطالعه این سوالات بی نقص در این آزمون دشوار قبول شدم. واقعا از شما و تیم قدرتمندتون ممنونم.

  5. ساناز گفت:

    سلام دوستان من سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه رو تهیه کردم
    برام دعا کنید تو آزمون قبول بشم

  6. سارا گفت:

    نمونه سوالات قوه قضاییه خیلی بودند و در وقتم صرفه جویی شد ممنون

  7. سوده مشیری گفت:

    سلام ممنون از اطلاعات کامل این صفحه

    1. Iran soal گفت:

      با سلام . از این که اطلاعات صفحه سوالات استخدامی قوه قضاییه برای شما مفید بوده خوشحالیم.

  8. سمیرا گفت:

    همه سوالات ازمون استخدامی در این پکیج ها هست؟

    1. Iran soal گفت:

      با سلام . سوالات استخدامی قوه قضاییه کامل هستند و مباحث آزمون پوششدهی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *