برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت نیرو باید از آمادگی کامل برخوردار باشید. مجموعه ایران سوال برای کمک به شما در مسیر بدست کسب این آمادگی اقدام به تولید بسته سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو کرده است. این بسته کاملا براساس منابع اعلام شده توسط وزارت نیرو تولید شده است و تمامی موارد مهم را شامل می‌شود. در صورت خرید این بسته نیازی به خرید بسته‌های متفرقه نخواهید داشت؛ زیرا محتویات این بسته نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

محتویات این بسته شامل سوالات آزمون‌های گذشته، سوالات تالیفی ایران سوال و جزوات آزمون می‌شود که در بخش‌های تخصصی، عمومی و اختصاصی قرار داده شده‌اند، می‌شود. برای خرید این بسته و یا سوالات آزمون استخدامی کارشناس بیمه وزارت نیرو، کارشناس بهداشت وزارت نیرو، مهندسی مکانیک وزارت نیرو و … می‌توانید از این صفحه اقدام کنید و سوالات را درب منزل تحویل بگیرید.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو  (منابع تخصصی و عمومی آزمون 1402)

سوالات استخدامی وزارت نیرو وبسایت ایران سوال از مهم‌ترین سوالات تخصصی و عمومی این رشته در آزمون وزارت نیرو بوده و سوالات تماما به همراه پاسخنامه خدمت شما عزیزان ارائه شده است. (تخفیف 100% این محصول برای عزیزانی که همیشه ما را همراهی می‌کنند.)

نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو بسته‌ای همه چیز تمام است که مختص آزمون استخدامی وزارت نیرو و سوالات گزینش استخدامی وزارت نیرو در سال 1401 طراحی شده است و مسلما داوطلبین برای قبولی به چنین مجموعه کاملی نیاز دارند. تمامی تلاش‌مان را برای تولید هر چه کامل‌تر بودن این مجموعه انجام دادیم و خدا رو شکر می‌کنیم که نتیجه این تلاش‌ها قرارگیری اصل سوالات تخصصی و عمومی آزمون‌های استخدامی ادوار گذشته وزارت نیرو بوده است. هر داوطلب برای قبولی در این آزمون به مطالعه چنین محصول کاملی نیازمند است پس با ما همراه باشید .

تصویر سوالات استخدامی وزارت نیرو

محتویات کامل مجموعه سوالات استخدامی وزارت نیرو ایران سوال ویژه آزمون سال 1402


ایران سوال معتبرترین مرجع برای خرید نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو است. با توجه به استقبال متقاضیان برای شرکت در آزمون وزارت و نیرو و همچنین اهمیت این آزمون مجموعه ایران سوال تصمیم گرفته است که با کمک تیم حرفه‌ای و کارآمد خود لیست کاملی از سوالات آزمون استخدامی ادوار گذشته را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید با مطالعه و تمرین مکرر بخش اعظمی از این نمره این آزمون را کسب کنید.

این مجموعه طیف متنوعی از سوالات استخدامی آموزش و پرورش، سوالات استخدامی وزارت نیرو و همچنین سوالات استخدامی شرکت نفت را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد و شما می‌توانید به صورت آنلاین و با چند کلیک ساده هر آنچه نیاز دارید را خریداری کنید.

در ادامه محتویات بسته‌ای که خریداری می‌کنید را به صورت کامل بررسی می‌کنیم تا بدانید بسته‌ای که خریداری می‌کنید چه مواردی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • سوالات استخدامی وزارت نیرو (بخش تخصصی)

  1. سوالات تخصصی کارشناس‌ها
  2. سوالات تخصصی کارشناس آمار
  3. سوالات تخصصی کارشناس آموزش
  4. سوالات تخصصی کارشناس آزمایشگاه آب و فاضلاب
  5. سوالات تخصصی کارشناس بهره‌برداری آب و فاضلاب
  6. سوالات تخصصی کارشناس اداری
  7. سوالات تخصصی کارشناس اقتصاد
  8. سوالات تخصصی کارشناس حقوق
  9. سوالات تخصصی کارشناس ایمنی آب و فاضلاب
  10. سوالات تخصصی کارشناس مالی
  11. سوالات تخصصی کارشناس منابع آب
  12. سوالات تخصصی کارشناس مکانیک
  13. سوالات تخصصی کارشناس محیط
  14. سوالات تخصصی کارشناس نقشه برداری
  15. سوالات تخصصی کارشناس نرم‌افزار
  16. سوالات تخصصی کارشناس روابط عمومی
  17. سوالات تخصصی کارشناس ساختمان
  18. سوالات تخصصی کارشناس سیستم
  19. سوالات تخصصی کارشناس تدارکات
  20. سوالات تخصصی کارشناس ایمنی برق
  21. سوالات عمومی کارشناس فنی
  22. سوالات تخصصی مربوط به کمک کارشناس‌ها
  23. سوالات تخصصی کمک کارشناس مالی
  24. سوالات تخصصی کمک کارشناس نرم افزار
  • سوالات تخصصی مربوط به کاردان‌ها

  1. سوالات تخصصی کاردانی ایمنی برق
  2. سوالات عمومی کاردانی غیر فنی
  3. سوالات عمومی کاردانی فنی
  4. سوالات تخصصی مربوط به مهندسین
  5. سوالات تخصصی مهندس برق الکترونیک
  6. سوالات تخصصی مهندسی برق قدرت توزیع
  7. سوالات تخصصی مهندسی برق قدرت تولید
  8. سوالات تخصصی مهندسی برق قدرت
  9. سوالات تخصصی مهندسی برق مخابرات
  10. سوالات تخصصی مهندسی شیمی آب و فاضلاب
  11. سوالات تخصصی مهندسی شیمی تولید

این مجموعه سوالات، سوالات سال‌های قبل آزمون استخدامی وزارت نیرو است که اصل دفترچه رشته‌های فوق تقدیم شما عزیزان می‌گردد که امیدواریم مورد استفاده قرار گیرد.

نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو (بخش عمومی) + پاسخ نامه

    1. تعداد ۶۴۵ عدد نمونه سوال ریاضیات و آمار
    2. تعداد ۴۴۸ عدد نمونه سوال هوش و استعداد
    3. تعداد ۵۵۰ عدد نمونه سوال مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر
    4. تعداد ۵۰۰ عدد نمونه سوال زبان انگلیسی

    همانگونه که مشاهده می‌کنید این بخش شامل بیش از ۳۳۰۰ نمونه سوال است که البته به علت یکی بودن منابع و مواد دروس عمومی در تمامی گرایشات و رشته شغل‌ها این بخش مورد استفاده‌ی تمامی داوطلبین شرکت کننده در آزمون استخدامی است.

بخش دفترچه عمومی فراگیر دستگاه‌های اجرایی سال‌های گذشته + پاسخ‌نامه تشریحی

  1. دفترچه سوالات استخدامی فراگیر اول / خرداد ۹۴ + پاسخ تشریحی
  2. دفترچه سوالات استخدامی فراگیر دوم / اسفند ۹۴ + پاسخ تشریحی
  3. دفترچه سوالات استخدامی فراگیر سوم/ آبان ۹۵ + پاسخ تشریحی
  4. دفترچه سوالات استخدامی فراگیر چهارم / شهریور ۹۶ + پاسخ تشریحی
  5. دفترچه سوالات استخدامی فراگیر پنجم / تیر ۹۷ + پاسخ تشریحی

سوالات استخدامی وزارت نیرو در آزمون‌های سال‌های ۹۳ و ۹۴ + پاسخ نامه

این قسمت شامل سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال‌های ۹۳-۹۴ می باشد که سازمان سنجش در این سال‌ها آزمون استخدامی وزارت نیرو را برگزار کرده است.

سوالات و جزوات کامپیوتر ویژه آزمون استخدامی وزارت نیرو

  • جزوه ۱۶۰ صفحه ای کامپیوتر برای آزمون استخدامی وزارت نیرو
  • تعداد ۱۱۸ عدد نمونه سوال ICDL برای آزمون استخدامی وزارت نیرو + پاسخنامه
  • تعداد ۵۵۰ عدد سوال کامپیوتر برای آزمون استخدامی وزارت نیرو + پاسخنامه

نتیجه گیری در خصوص مجموعه سوالات استخدامی وزارت نیرو

همانگونه که مشاهده می‌نمایید این مجموعه بسیار کامل بوده و امیدواریم با تهیه و مطالعه‌ی آن بتوانید با موفقیت آزمون پیش رو را پشت سر گذاشته و از کسانی باشید که به استخدام این وزارتخانه در می‌آیند.

                                    مطالعه کاملترین مجموعه سوالات استخدامی وزارت نیرو تنها در ایران سوال

 

نحوه مطالعه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو

یکی از مواردی که در مطالعه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو ایران سوال باید به آن توجه داشته باشید نحوه مطالعه بسته سوالات است. ممکن است این موضوع را بی‌اهمیت و ساده بشمارید اما باید بدانید که این کیفیت مطالعه است که باعث می‌شود شما در آزمون نمرات بالایی کسب کنید. اگر قصد قبولی در آزمون استخدامی وزارت نیرو را دارید بهتر است به نکاتی که برای مطالعه بسته سوالات استخدامی وزارت نیرو برای شما قرار داده‌ایم توجه کنید تا مطالعه‌ای درست و مناسب برای شرکت در آزمون پیش رو داشته باشید.

نحوه مطالعه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو می‌تواند برای هر شخصی متفاوت باشد؛ از این رو سعی شده است تا متدهایی را معرفی کنیم که اکثر افراد به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

برای مطالعه بسته سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو کافیست به شرح زیر عمل کنید.

  • ابتدا جزوات و منابع معتبر این آزمون را به صورت روزنامه‌وار مطالعه کنید تا مقداری با مباحث آشنایی پیدا کنید.
  • پس از مطالعه سطحی خوب است بسته سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو را بررسی کنید و فقط به سوالاتی که جواب‌شان را می‌دانید پاسخ دهید. در آخر جواب‌های خود را مورد بررسی قرار دهید و کنار سوالاتی که به اشتباه جواب داده‌اید علامتی بزنید.
  • این روند را تکرار کنید و پس از هر دور مطالعه اقدام به تست زدن کنید تا دیگر اشتباهی نداشته باشید. (خوب است که تست‌های هر بخش را پس از مطالعه انجام دهید تا مطالب به خوبی در ذهن شما ثبت شود)
  • در آخر زمانی که از دانسته‌های خود مطمئن هستید مجدد نسبت به انجام تست‌های مربوط به نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو اقدام کنید.

نکته: بهتر است پاسخ سوالات را در برگه‌ای به صورت جداگانه بدهید تا علامت‌های شما روی برگه سوالات باقی نماند.

نکته: پیشنهاد می‌شود فاصله زمانی مناسبی را برای تست زنی انتخاب کنید تا سوالات را براساس حفظ بودن پاسخ ندهید و مطالب را به خوبی درک کرده باشید.

 

در خصوص سوالات استخدامی وزارت نیرو

این مجموعه که در زیر جزییات آن را خواهید دید مجموعه‌ای کامل بوده که در آن تقریبا تمام نیاز داوطلبین آزمون استخدامی وزارت نیرو (در تمام رشته شغل‌ها) دیده شده و فقط شما کافیست که نمونه سوالات مورد نظر خود که مربوط به گرایش مدنظرتان است را مطالعه نمایید. (البته تمامی آنچه که در زیر می‌بینید به صورت pdf و تفکیک شده خدمت شما ارائه می‌گردد که جداسازی بخش موردنظرتان از مجموعه‌ی ارائه شده کار دشواری نیست؛ اما اگر به هر دلیل خواستار تهیه‌ی فقط مجموع سوالات گرایش و رشته شغل مورد نظر خود هستید از جدول موجود در پایین همین صفحه می‌توانید تهیه نمایید.)

 

وزارت نیرو (وظایف و تکمیل کادر خود)

همانگونه که می‌دانید وزارت نیرو به عنوان یک وزارتخانه چند وجهی هر ساله با برگزاری آزمون استخدامی اقدام به جذب و استخدام نیروی کار مورد نیاز خود از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی می‌نماید. امسال نیز این وزارت خانه همانگونه که انتظار می‌رفت در پی تدارک برگزاری آزمون استخدامی بوده که به همین علت متخصصین و کارشناسان ایران سوال دست بکار شده و با تهیه مجموعه سوالات استخدامی وزارت نیرو سعی نموده‌اند تا به تمام نیاز شما داوطلبین عزیز پاسخ گفته و شما را از سردرگمی در میان انبوه منابع و نمونه سوالاتی که گاها غیر مفید هستند و شاید اصلا نیازی به مطالعه‌ی آن‌ها نباشند درآورده و امیدوارند که توانسته باشند به این مهم دست یابند.

(منظور از چند وجهی بودن این وزارت خانه این است که وزارت خانه مذکور متولی امور برق رسانی، آب رسانی، امور مربوط به فاضلاب و نیز امور مربوط به انرژی‌های تجدیدپذیر بوده که البته در تمامی این ۴ امر مهم از انجام تحقیقات اولیه تا انتها یعنی عملی‌سازی و مورد استفاده ی مردم قرار دادن بر عهده‌ی این وزارت خانه و زیرشاخه‌های آن است.)

همانگونه که در بالا گفته شد مجموعه سوالات استخدامی وزارت نیرو یک مجموعه‌ی کلی و در برگیرنده‌ی تقریبا تمامی گرایشات مورد آزمون است، حال اگر به دنبال مجموعه‌ای مختص به رشته شغلی خاصی می‌گردید با کلیک بر روی گرایش مورد نظر خود در جدول زیر به صفحه‌ی مربوطه خواهید رفت و در آنجا می‌توانید ریز محتویات مجموعه‌ی مورد نظر خود را دیده و در صورت تمایل دریافت نمایید.

مشخصات بسته آموزشی سوالات استخدامی وزارت نیرو

 
نام خوشه عنوان سوالات استخدامی مشخصات بسته آموزشی
کارشناس بیمه وزارت نیرو
سوالات استخدامی کارشناس بیمه وزارت نیرو

۲ بخش تخصصی، سوالات عمومی + جزوات

کارشناس بهداشت وزارت نیرو
سوالات استخدامی کارشناس بهداشت وزارت نیرو
تخصصی، عمومی ، دفترچه + پاسخ کامل
کیفیت و بهره وری وزارت نیرو
سوالات استخدامی کیفیت و بهره وری وزارت نیرو
تخصصی + جزوه ، عمومی + جزوه، دفترچه
کارشناس کنترل پروژه وزارت نیرو
سوالات استخدامی کارشناس کنترل پروژه وزارت نیرو
تخصصی + جزوه + عمومی + دفترچه و پاسخ
کارشناس روابط عمومی وزارت نیرو
سوالات استخدامی کارشناس روابط عمومی وزارت نیرو
دو بخش تخصصی + جزوات + عمومی + دفترچه و …
مهندسی کامپیوتر وزارت نیرو
سوالات آزمون استخدامی مهندسی کامپیوتر وزارت نیرو
دو بخش تخصصی + جزوه + عمومی + دفترچه  ….
مهندس برق الکترونیک وزارت نیرو
سوالات استخدامی مهندس برق الکترونیک وزارت نیرو

۲ بخش تخصصی ، سوالات عمومی + جزوات + دفترچه

مهندس ساختمان وزارت نیرو
سوالات استخدامی مهندس ساختمان وزارت نیرو
۲ بخش تخصصی ، سوالات عمومی + جزوات + دفترچه + نمونه سوالات آزمون نطام مهندسی و ….
مهندسی مکانیک وزارت نیرو
سوالات استخدامی مهندسی مکانیک وزارت نیرو
۲ بخش تخصصی ، سوالات عمومی + جزوات + دفترچه و …
مهندسی شیمی وزارت نیرو
سوالات استخدامی مهندسی شیمی وزارت نیرو 
۲ بخش تخصصی ، سوالات عمومی + جزوات + دفترچه و …

 

نکات مهم در خرید از ایران سوال
  • لینک دانلود بلافاصله و خودکار بعد از پرداخت برای شما ایمیل می شود
  • سوالات ایران سوال تماما با لوگوی اختصاصی ارائه می شود
  • محتویات بسته های این وبسایت بصورت فایل های PDF ارائه می شود
  • تمامی محصولات به دلیل کیفیت بالا و ارامش خاطر داوطلبین دارای 48 ساعت گارانتی می باشد

نظرات شما ارزشمند هستند و به آنها ترتیب اثر خواهیم داد

  • نظرات ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد

5 پاسخ

  1. زهرا گفت:

    برای شرکت تو آزمون استخدامی وزارت نیرو من نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو شما را مطالعه کردم که تا حد زیاد کمک کننده بود.

    1. iran soal گفت:

      بسیار خوشحالیم که نمونه سوالات کمک کننده بود. موفق باشبد

  2. عارف گفت:

    سلام. سوال های استخدامی وزارت نیرو چقد تاثیر دارند رو قبولی؟

    1. iran soal گفت:

      باسلام این نمونه سوالات به نحوی طراحی شده که تا حد بسیار زیادی داوطلب را برای آزمون آماده خواهد کرد. موفق باشید.

  3. سمانه گفت:

    این سوالات خیلی کمکم کردن برای ازمون استخدامی وزرات نیرو ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *