ایران سوال مانند همیشه اقدام به تولید نمونه سوالات استخدامی دولتی کرده است. سوالات استخدامی آزمون وزارت بهداشت 1402 توسط مجموعه ایران سوال تهیه و تولید شده است تا در اختیار متقاضیان شرکت کننده در این آزمون قرار گیرد.

این مجموعه سوالات بر اساس منابع معتبر اعلام شده از سوی وزارت بهداشت توسط اساتید و کارشناسان با تجربه ما طرح شده است. با خرید این منبع کامل، بسته‌ای شامل جزوات آزمون استخدامی، سوالات آزمون‌ سال‌های گذشته و سوالات تولید شده توسط کارشناسان ایران سوال را دریافت خواهید کرد. 

در صورتی که این بسته را تهیه کنید دیگر نیازی به منابع دیگر نخواهید داشت؛ زیرا این بسته تمام احتیاجات شما را برآورده خواهد کرد.برای خرید این پکیج و یا بسته‌های مرتبط مانند نمونه سوالات آزمون استخدامی مامایی وزارت بهداشت به علاوه سوالات استخدامی بهداشت حرفه‌ای و …، می‌توانید از این صفحه اقدام کنید

دانلود سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

ایران سوال علاوه بر سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت، نمونه سوالات استخدامی پرستاری وزارت بهداشت را ارائه می‌دهد که بعد از منتشر شدن خبر استخدامی از سوی مرادی، مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت تولید شده است. 

بر اساس اخبار اعلامی، آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال جاری در سریع‌ترین زمان ممکن برگزار خواهد شد. در این مجموعه اصل سوالات تخصصی و عمومی آزمون‌های ادوار گذشته، در کنار سوالات تالیفی جدید و دفترچه‌های اصلی آزمون قابل مشاهده است. این مجموعه سوالات بدون شک درصد قبولی شما عزیزان را تا حد بالایی افزایش خواهد داد. اگر قصد شرکت در آزمون این رشته شغلی را دارید بهتر است هرچه زودتر اقدام به ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402 کنید و خود را برای این آزمون آماده کنید.

برای دانلود اصل سوالات مختص به گرایش خودت کلیک کن!

نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت 

نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت یکی از کامل‌ترین مجموعه سوالاتی است که از ایران سوال ارائه شده است. این مجموعه سوالات شامل بخش‌های مختلفی مانند بخش عمومی، بخش تخصصی، سوالات استخدامی وزارت بهداشت ادوار گذشته، جزوات آموزشی و … است.

از مزایای خرید این بسته می‌توان به این موضوع اشاره کرد که شما پس از مطالعه کامل جزوات آموزش و نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت ایران سوال می‌توانید خود را با سوالات استخدامی وزارت بهداشت ادوار گذشته محک بزنید و به نقاط قوت و ضعف خود در هر حوزه پی ببرید.

همچنین شما می‌توانید با مطالعه نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت سال‌های گذشته با نحوه سوال‌دهی طراحان سوال آشنا شوید و از طریق بررسی سوالات پر تکرار برخی از سوالات احتمالی آزمون وزارت بهداشت را پیش‌بینی کنید.

چنانچه به مجموعه‌ای در ارتباط با آزمون استخدامی وزارت بهداشت نیاز دارید و آن را در وبسایت مشاهده نکردید می‌توانید نام آن را به شماره 09363690259 پیامک نمایید تا لینک صفحه برایتان ارسال شود.

سوالات استخدامی وزارت بهداشت

نکته مهم: مجموعه سوالات استخدامی وزارت بهداشت ایران سوال، دارای شماره ثبت 12756 است و هرگونه کپی‌برداری از آن دور از اخلاق بوده و هرگونه تخلف پیگرد قانونی خواهد داشت.

محتویات بسته سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت

بسته سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت ایران سوال، مجموعه‌ای کامل از سوالات است که در دو بخش سوالات VIP و سوالات استخدامی وزارت بهداشت رایگان تشکیل شده است.

مجموعه vip سوالات استخدامی وزارت بهداشت 1402 (اصل سوالات آزمون)


در ادامه با یک مجموعه کامل از سوالات استخدامی وزارت بهداشت به همراه پاسخ تستی و تشریحی آن در پکیج vip ایران سوال آشنا می‌شویم:

سوالات استخدامی وزارت بهداشت (اصل سوال، بخش عمومی + پاسخ تستی، تشریحی)

  • 100 سوال زبان و ادبیات فارسی (تشریحی، تستی)
  • 84 سوال زبان انگلیسی (تستی)
  • 452 سوال اطلاعات عمومی (تستی)
  • 110 سوال معارف اسلامی (تستی)
  • 155 سوال کامپیوتر (تستی)
  • 184 ریاضیات و آمار (تشریحی)
  • 195 سوال هوش و استعداد (تستی)

نکته بسیار مهم در خصوص مجموعه vip وزارت بهداشت: داوطلبانی که قصد شرکت و قبولی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت را دارند؛ به هیچ عنوان نباید این بخش عمومی vip را از دست دهند؛ چرا که این سوالات پرتکرار‌ترین سوالات عمومی همراه با کلید سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت از اولین دوره برگزاری تا به حال بوده و مسلما تعداد بسیاری از آن‌ها در آزمون استخدامی سال جاری تکرار خواهد شد.

سوالات عمومی وزارت بهداشت (سوالات مهم آزمون + پاسخ تشریحی کامل)

  • 1100 سوال عمومی مهم و پرتکرار ادوار گذشته آزمون استخدامی وزارت بهداشت به همراه پاسخ‌نامه تستی و تشریحی (بسیار کامل و مهم)

جزوات استخدامی وزارت بهداشت (بخش عمومی فوق کامل)

  • 267 صفحه جزوه عمومی که خط به خط در آن نکته مهم و کاربردی قرار داده شده است و زیر هر بخش مهم خط کشیده شده تا به راحتی در مرور درس بتوانید نکات مهم را مطالعه کنید.

گارانتی عودت وجه مجموعه سوالات استخدامی vip وزارت بهداشت: ایران سوال در حدی به محصول vip خود اعتقاد دارد که در صورت نارضایتی از این محصول 48 ساعت بعد از خرید مبلغ پرداختی شما را عودت خواهد داد تا عزیزان با خیالی آسوده بتوانند منبع مطالعاتی مورد نظر خود را دریافت و به مطالعه آن برای قبولی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402 بپردازند.

محتویات مجموعه سوالات استخدامی رایگان وزارت بهداشت ایران سوال

اگر دنبال مجموعه سوال رایگان برای استخدام در وزارت بهداشت هستید، در این بخش می‌توانید به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید:

دانلود سوالات استخدامی رایگان وزارت بهداشت

مجموعه ایران سوال برای عزیزانی که به دنبال سوالات رایگان هستند این بسته را قرار داده است تا به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید. محتویات این بسته شامل موارد زیر می‌شود:


سوالات استخدامی رایگان وزارت بهداشت (بخش عمومی + پاسخ‌نامه)

  • سوال زبان و ادبیات فارسی ۷۵۵ عدد
  • سوال زبان انگلیسی ۶۹۰ عدد
  • سوال معارف اسلامی ۷۴۵ عدد
  • سوال ریاضی و آمار ۷۴۰ عدد
  • سوال کامپیوتر ۶۱۵ عدد
  • سوال هوش و استعداد تحصیلی ۶۰۰ عدد
  • سوال اطلاعات عمومی و مبانی قانونی و سیاسی ۸۱۵ عدد

سوالات استخدامی وزارت بهداشت با پاسخ‌نامه تشریحی

  • سوال زبان انگلیسی ۱۵۶ عدد + پاسخ تشریحی
  • سوال ادبیات فارسی ۱۲۰ عدد + پاسخ تشریحی
  • سوال ریاضی ۴۵۰ عدد + پاسخ تشریحی
  • سوال معارف ۱۲۰ عدد + پاسخ تشریحی
  • سوال آمار ۳۳۰ عدد + پاسخ تشریحی

جزوات استخدامی وزارت بهداشت (بخش عمومی کامل)

  • زبان انگلیسی عمومی (‌۱۱۰ صفحه)
  • هوش و توانمندی‌های عمومی (۱۱ صفحه)
  • زبان و ادبیات فارسی (۱۳۵ صفحه)
  • فناوری اطلاعات ( ۱۴۰ صفحه)
  • ریاضی و آمار مقدماتی (۱۲۷ صفحه)
  • معارف اسلامی (۱۵۷ صفحه)

نتیجه‌گیری در خصوص مجموعه سوالات استخدامی وزارت بهداشت سال 1402

در این صفحه بی‌شک کامل‌ترین منبع سوالات استخدامی وزارت بهداشت در کشور را برای شما تهیه کرده‌ایم و امید داریم تا بهترین گزینه را برای دریافت هر بسته استخدامی انتخاب کنید و با مطالعه و صرف زمان کافی بتوانید آینده شغلی خود را رقم بزنید. کارنامه ۱۰ ساله ایران سوال خود نوید کامل بودن این بسته را می‌دهد.

کامل‌ترین و جامع‌ترین منبع مطالعاتی سوالات استخدامی وزارت بهداشت در کشور

10%
  • -19

    روز

  • -19

    ساعت

  • -16

    دقیقه

  • -12

    ثانیه

 

خرید بسته سوالات استخدامی وزارت بهداشت

همان‌طور که اشاره شد بخش از محتویات بسته سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد؛ اما مجموعه VIP را می‌توانید با پرداخت مبلغ اندکی در اختیار داشته باشید. در نظر داشته باشید که سوالات استخدامی وزارت بهداشت مجموعه ایران سوال توسط افرادی متخصص و با تجربه تولید شده است که باعث می‌شود کامل‌ترین سوالات را برای مطالعه در اختیار داشته باشید.

با خرید سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت از ایران سوال دیگر نیازی به منابع دیگر نخواهید داشت. برای خرید این بسته می‌توانید از طریق باکس زیر اقدام کنید و از تخفیف شگفت انگیز نیز بهره‌مند شوید.

در صورتی که برای خرید بسته سوالات استخدامی وزارت بهداشت ایران سوال با مشکل مواجه شدید یا سوالی در رابطه با آن دارید می‌توانید از طریق شماره تماس 09363690259 با پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

ایران سوال بهترین مرجع دانلود سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت

مجموعه ایران سوال با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تهیه و تولید سوالات آزمون‌های استخدامی مانند سوالات استخدامی بهداشت خانواده وزارت بهداشت و…، بهترین سوالات را برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت تولید کرده است تا شما با خیالی راحت در این آزمون شرکت کنید. 

این مجموعه از سال 91 مشغول به فعالیت است و تاکنون بیش از 50 محصول موفق و با کیفیت را تولید و به دست متقاضیان رسانده است. محصولات ایران سوال توسط بهترین اساتید و کارشناسان همان رشته تولید می‌شود که باعث می‌شود بسیار به سوالات آزمون اصلی نزدیک باشد.

در نظر داشته باشید که با مطالعه سوالات مرتبط با آزمون‌ها می‌توانید آمادگی بیشتری برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت داشته باشید و در مدت زمان محدود آزمون به بیشترین مقدار سوالات پاسخ دهید. شما می‌توانید برای پیگیری اخبار استخدامی وزارت بهداشت به صفحه مربوطه مراجعه کنید تا از تمامی اطلاعیه‌ها و اخبار در خصوص این آزمون مطلع شوید.

قیمت بسته سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

ایران سوال اقدام به تولید سوالات استخدامی وزارت بهداشت با مناسب‌ترین قیمت کرده است. این مجموعه با هدف ایجاد فضایی برابر برای متقاضیان قیمت سوالات را کاهش داده تا همه داوطلبین بتوانند این سوالات را تهیه کنند. شما می‌توانید سوالات را با بهترین قیمت از وب‌سایت ایران سوال تهیه کنید. در نظر داشته باشید که با خرید بسته سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت دیگر نیازی به خرید بسته‌های متفرقه نخواهید داشت؛ زیرا این بسته تمام احتیاجات شما را پاسخگو است.

همان‌طور که قبل‌تر اشاره شد در کنار قیمت پایین این بسته ایران سوال تخفیف ویژه‌ای نیز در نظر گرفته است که باعث کاهش قیمت چشمگیر این بسته می‌شود. از طرفی بخش عمومی سوالات استخدامی وزارت بهداشت رایگان است.

لیست سوالات استخدامی وزارت بهداشت، تمامی شاخه‌ها

لیست تمامی بسته‌های تولید شده سوالات مرتبط با آزمون استخدامی وزارت برای راحتی شما متقاضیان شرکت در آزمون قرا داده شده است. در صورتی که قصد شرکت در هر یک از آزمون‌های مرتبط را دارید می‌توانید از طریق جدول زیر به صفحه مربوطه مراجعه و بسته سوالات آزمون مدنظر را دریافت کنید.

نام محصول نام محصول نام محصول
 سوالات استخدامی پرستاری سوالات استخدامی مامایی سوالات استخدامی کارشناس آمار موضوعی
سوالات استخدامی کارشناس شبکه سوالات استخدامی امور مالی سوالات استخدامی مهندسی برق
سوالات استخدامی مامایی وزارت بهداشت سوالات استخدامی فناوری اطلاعات سوالات استخدامی کارشناس تحلیلگر سیستم 
سوالات استخدامی بهداشت حرفه ای سوالات استخدامی مدیریت وزارت بهداشت سوالات استخدامی امور دفتری
سوالات استخدامی امور مالی  سوالات استخدامی کارشناس امور آموزش سوالات استخدامی کارشناس امور سخت افزار رایانه 
سوالات استخدامی کارشناس امور اداری  سوالات استخدامی مامور حراست  سوالات استخدامی کارگزین
سوالات استخدامی کارشناس امور فرهنگی سوالات استخدامی بهداشت خانواده وزارت بهداشت

استخدام وزارت بهداشت فقط از رشته‌های غیر پزشکی انجام می‌شود؟

این سوال بسیار مهم ذهن اکثر داوطلبین را درگیر کرده و بارها پیش آمده که با تماس در پی پاسخ به این پرسش بوده‌اند. پاسخ این سوال خیر است چرا که این سازمان در رده‌های مختلف شغلی که عبارتند از رشته‌های غیر پزشکی و پزشکی (مانند پیراپزشکی و…) برای جذب نیرو اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

منابع و نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402 (سوالات تخصصی و عمومی)

داوطلبین آزمون‌های استخدامی به این مسئله آگاه هستند که سوالات آزمون‌ها به دو بخش عمومی و تخصصی تقسیم می‌شوند. نمونه سوالات استخدام وزارت بهداشت نیز به همین صورت است و مثل تمام آزمون‌های استخدامی از 7 درس عمومی و درس‌های تخصصی رشته‌های مختلف طرح خواهند شد.

 

منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 1402

منابعی که برای شرکت در آزمون استخدامی سال 1402 باید مطالعه کنید توسط وزارت بهداشت اعلام شده است و ما برای شما قرار داده‌ایم تا از آن‌ها آگاه شوید و به نحو احسن استفاده ببرید.

این منابع به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شود که شامل موارد زیر است:

بخش عمومی:

  • زبان و ادبیات فارسی
  • زبان انگلیسی عمومی
  • مهارت‌های کامپیوتری
  • اطلاعات عمومی و مبانی قانونی
  • هوش و استعداد
  • ریاضیات و آمار
  • معارف اسلامی و احکام

نکته بسیار مهم و حائز اهمیت این است که اقلیت‌های دینی (زرتشتی، کلیمی و…) به هیچ عنوان نمی‌توانند به سوالات معارف اسلامی پاسخ دهند و نمرات نهایی آن‌ها تراز شده و محاسبه می‌شود؛ این مسئله یک امتیاز مثبت برای این داوطلبین محسوب خواهد شد.

نکته مهم:

توجه داشته باشید منابع عمومی تمامی عناوین شغلی وزارت بهداشت یکسان است اما منابع تخصصی این آزمون‌ها با هم متفاوت است و برای اطلاع از آن‌ها باید به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید.

تصویر سوالات استخدامی وزارت بهداشت

آزمون استخدامی وزارت بهداشت چگونه برگزار می‌شود؟

در آزمون استخدام وزارت بهداشت و درمان به هر یک از داوطلبین شرکت کننده یک دفترچه سوال تخصصی و یک دفترچه سوال عمومی خواهند داد؛ همان‌طور که پیش از این گفته شد نمونه سوالات عمومی آزمون استخدامی وزارت بهداشت مثل سایر آزمون‌های استخدامی برای تمامی داوطلبین شرکت کننده (که حتی در رشته‌های مختلفی شرکت کرده‌اند) به صورت یکسان است و تنها سوالات تخصصی متفاوت است.

تصویر آزمون استخدامی وزارت بهداشت و نحوه برگزاری

درس‌های یکسان در نمونه سوالات استخدامی عمومی وزارت بهداشت و درمان

  • معارف اسلامی
  • زبان انگلیسی عمومی
  • هوش و توانمندی های شغلی
  • ریاضی و آمار مقدماتی
  • زبان و ادبیات فارسی
  • فناوری اطلاعات (مهارت هفت‌گانه همان icdl)
  • اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و قانونی

نکته بسیار مهم و حائز اهمیت این است که اقلیت‌های دینی (زرتشتی، کلیمی و…) به هیچ عنوان نمی‌توانند به سوالات معارف اسلامی پاسخ دهند و نمرات نهایی آن‌ها تراز شده و محاسبه می‌شود؛ این مسئله یک امتیاز مثبت برای این داوطلبین محسوب خواهد شد.

 

تضمین قبولی داوطلبین آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402 با مجموعه VIP

با توجه به اینکه داوطلبین امروز، مدیران و صاحبین مشاغل آینده هستند، باید اطلاعات و توانایی‌هایی در زمینه رشته مورد نظر خود کسب کنند تا ضمن عبور از مرحله آزمون بتوانند به مدیران موفقی برای جامعه تبدیل شوند؛ از این رو وب‌سایت ایران سوال سعی دارد تا تمامی مطالب و سوالات مربوط به این بخش را برای کاربران تولید و در دسترس قرار دهد. جای آن است که بگوییم سوالات این بسته با آنالیز کتب درسی و برش بخش‌های موثر و سوالات کلیدی پرتکرار در آزمون‌های ادوار گذشته تولید شده است.

مجموعه ایران سوال متعهد شده است تا شما را در راه رسیدن به موفقیت همراهی و یاری کند. وب سایت ایران سوال سعی بر این دارد که بر آنچه متعهد شده است پایبند باشد و در مسیر رسیدن به قله‌های موفقیت به شما کمک کند.

 

مطالعه صحیح سوالات استخدامی وزارت بهداشت راه قبولی در آزمون

برای مطالعه جزوه استخدامی وزارت بهداشت بهتر است اقداماتی انجام دهید تا بازدهی مطالعه شما افزایش یابد. در مرحله اول سعی کنید بازه زمانی مطالعه خود را به بازه‌های یک ساعت و نیم تقسیم کنید.

زیرا اگر بیشتر از یک و نیم ساعت زمان خود را صرف خواندن جزوه استخدامی وزارت بهداشت کنید بازدهی شما به شدت پایین می‌آید. پس بعد از هر یک و نیم ساعت یک ربع تا نیم ساعت استراحت کنید.

برای تست زدن هم باید زمان خود را مدیریت کنید و برای تست‌هایی که دچار تردید هستید وقت نگذارید.

در وهله اول تست‌هایی که می‌توانید سریع پاسخ دهید را بزنید و تست‌هایی را که پس از کمی وقت گذاشتن روی آن‌ها می‌توانید به آن ‌ها پاسخ دهید را با علامتی مثل دایره و تست‌هایی که مطمئنید با صرف وقت برای آن‌ها نمی‌توانید جواب را بیابید هم با علامت دیگری مثل ضربدر مشخص کنید.

پس از اینکه یک دور تمام تست‌هایی که بلد بودید را جواب دادید و به سرعت جواب درست را مشخص کردید برگردید به اول نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و برای تست‌هایی که با دایره مشخص کردید وقت بگذارید و دیگر به تست‌هایی که با ضربدر مشخص کرده‌اید وقت نگذارید. نکته دیگری که برای مطالعه باید به آن توجه کنید این است که اگر برای حل سوالی مخصوصا در سوال‌های ریاضی به مشکل خوردید به پاسخنامه مراجعه نکنید و سعی کنید چندین بار و از روش‌های مختلف آن سوال را حل کنید.

 

مراحل استخدام در وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی

این سازمان مهم و حساس در کشور وظایف بسیار زیادی را به دوش می‌کشد و عهده‌دار نظارت و مدیریت‌های مراکز درمانی در کشور و تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی است. هر ساله این سازمان برای جذب افراد مستعد و توانمند در بخش‌های مختلف جذب نیرو دارد و این مهم از طریق استخدام سراسری انجام می‌شود. همان‌طور که مشخص است داوطلبین آزمون استخدامی وزارت بهداشت بعد از قبول شدن در مرحله اول یعنی آزمون استخدامی کتبی و بعد از گذشتن از مرحله مصاحبه به صورت قراردادی و پیمانی به استخدام وزارت بهداشت درخواهند آمد.

با توجه به اهمیت این شغل، داوطلبین بسیاری در این آزمون با هم رقابت می‌کنند؛ اما آیا تمامی آن‌ها قبول خواهند شد؟ مسلما خیر؛ چرا که قبولی داوطلبین به منابعی بستگی دارد که آن‌ها برای مطالعه انتخاب کرده‌اند. این منابع باید استاندارد و کامل باشد.

نکات مهم سوالات استخدامی وزارت بهداشت از ایران سوال

  • لینک دانلود بلافاصله و خودکار بعد از پرداخت برای شما ایمیل خواهد شد
  • سوالات ایران سوال تماما با لوگوی اختصاصی ارائه می‌شوند
  • محتویات بسته‌های این سایت به صورت فایل PDF قابل دانلود هستند
  • تمامی محصولات موجود در این سایت دارای 48 ساعت گارانتی است

استخدام وزارت بهداشت

دانلود سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت از ایران سوال

همان‌طور که اشاره شد مجموعه ایران سوال تمامی سوالات مورد نیاز شما برای شرکت در هریک از آزمون‌های مرتبط با آزمون استخدامی وزارت بهداشت مانند سوالات استخدامی مامور حراست و… را در بسته‌های مختلف تولید کرده است و با مبلغ اندکی در اختیار شما قرار خواهد داد. همان‌طور که می‌دانید آزمون‌های استخدامی زمان محدودی دارند و شما باید در این مدت کم به تعداد زیادی از سوالات پاسخ دهید. با خرید بسته سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت می‌توانید آمادگی کامل را کسب کنید و در این زمان کم به تمامی سوالات پاسخ دهید؛ زیرا این سوالات توسط اساتید برتر و با تجربه تهیه شده‌اند و شباهت زیادی به سوالات آزمون استخدامی اصلی دارند. در صورتی که تمایل به دانلود این سوالت دارید، می‌توانید در این صفحه مجموعه مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای خرید آن اقدام کنید.

دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت ایران سوال دروغ یا واقعیت؟

در این مورد که آیا سوالات رایگان آزمون استخدامی وزارت بهداشت وجود دارد یا خیر باید اعلام کنیم که بله این سوالات وجود دارد و حتما شما نیز در صفحات سایر سایت‌ها چنین عنوان‌هایی را مشاهده کرده‌اید، اما سوال بسیار مهم‌تر این است که آیا این سوالات از کیفیت و جامعیت کامل برخوردارند؟ در جواب این سوال می‌توانیم با قطعیت اعلام کنیم که خیر، چنین چیزی امکان پذیر نیست. باید در نظر داشته باشید که سوالاتی که بتوانند به رشد و ارتقا شما برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت کمک کنند را افرادی با زحمت و تحقیق تولید کرده‌اند و قاعدتا حاضر به ارائه دسترنج خود به صورت رایگان نخواهند بود:

 از این رو می‌توان متوجه شد که چنین موضوعی حقیقت ندارد و سوالات استخدامی وزارت بهداشت رایگان کمکی به شما نخواهد کرد، البته این را هم باید بگوییم که ما نیز در ایران سوال بسته سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت رایگان را قرار داده‌ایم تا شما بتوانید از کیفیت محصولات ما اطمینان کسب کنید. در صورتی که تمایل به خرید هر یک از سوالات مرتبط با آزمون استخدامی وزارت بهداشت دارید می‌توانید در این صفحه اقدام کنید.

تلفن تماس مجموعه ایران سوال برای رسیدگی به مشکلات و سوالات شما در ادامه قرار داده می‌شود.

شماره تماس: 09363690259- 09038042290

 

مطالعه موثر و روش‌های تست زنی استاندارد در کنار خرید سوالات استخدامی وزارت بهداشت

برای مطالعه جزوه استخدامی وزارت بهداشت بهتر است اقداماتی انجام دهید تا بازدهی مطالعه شما افزایش یابد. در مرحله اول سعی کنید بازه زمانی مطالعه خود را به بازه‌های یک ساعت و نیم تقسیم کنید.

زیرا اگر بیشتر از یک و نیم ساعت را صرف خواندن جزوه استخدامی وزارت بهداشت کنید بازدهی شما به شدت پایین می‌آید. پس بعد از هر یک و نیم ساعت یک ربع تا نیم ساعت استراحت کنید.

برای تست زدن هم باید زمان خود را مدیریت کنید و برای تست‌هایی که دچار تردید هستید وقت نگذارید.

در وهله اول تست‌هایی که می‌توانید سریع پاسخ دهید را بزنید و تست‌هایی را که پس از کمی وقت گذاشتن روی آن‌ها می‌توانید به آن ‌ها پاسخ دهید را با علامتی مثل دایره و تست‌هایی که مطمئنید با صرف وقت برای آن‌ها نمی‌توانید جواب را بیابید هم با علامت دیگری مثل ضربدر مشخص کنید.

پس از اینکه یک دور تمام تست‌هایی که بلد بودید را جواب دادید و به سرعت جواب درست را مشخص کردید برگردید به اول نمونه سوال و برای تست‌هایی که با دایره مشخص کردید وقت بگذارید و دیگر به تست‌هایی که با ضربدر مشخص کرده‌اید وقت نگذارید. نکته دیگری که برای مطالعه باید به آن توجه کنید این است که اگر برای حل سوالی مخصوصا در سوال‌های ریاضی به مشکل خوردید به پاسخنامه مراجعه نکنید و سعی کنید چندین بار و از روش‌های مختلف آن سوال را حل کنید.

 

سوالات متداول

آزمون استخدامی وزارت بهداشت و درمان چگونه برگزار می‌شود؟

در آزمون استخدامی وزارت بهداشت و درمان به هر نفر یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی داده می‌شود که سوالات دفترچه سوال عمومی با سوالات عمومی سایر آزمون‌ها یکسان است.

 

دفترچه سوال عمومی استخدامی وزارت بهداشت و درمان شامل چه درس‌هایی می‌شود؟

معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، هوش و توانمندی های شغلی، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، فناوری اطلاعات (مهارت هفت‌گانه همان icdl) و اطلاعات سیاسی، اجتماعی و قانونی درس‌های یکسان در سوالات استخدامی وزارت بهداشت و درمان هستند.

 

افرادی که اقلیت دینی هستند برای پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی باید چه کنند؟

این افراد نمی‌توانند که به سوالات معارف اسلامی پاسخ دهند و نمره نهایی آن‌ها تراز می‌شود و محاسبه می‌گردد.

 

لینک دانلود چگونه برای من فرستاده می‌شود؟

لینک دانلود پس از خرید به ایمیل شما فرستاده می‌شود.

فرمت سوال‌های استخدامی وزارت بهداشت و درمان با چه فرمتی ارسال می‌شود؟

سوال‌های استخدامی وزارت بهداشت و درمان به صورت فایل PDF برای شما ارسال می‌شود.

 

آیا محصولات ایران سوال دارای گارانتی است؟

بله؛ تمام محصولات ایران سوال تا 48 ساعت پس از خرید گارانتی دارد.

 

برای استخدام در وزارت بهداشت چه مراحلی را باید طی کنیم؟

در مرحله اول باید نمره قبولی را در آزمون استخدامی وزارت بهداشت و درمان کسب کنید و بعد از آن باید مصاحبه انجام دهید و در صورت موفقیت در مصاحبه شما در وزارت بهداشت و درمان استخدام خواهی شد.

 

استخدام وزارت بهداشت فقط از رشته‌های غیر پزشکی انجام می‌شود؟

این سوال بسیار مهم ذهن اکثر داوطلبین را درگیر کرده و بارها پیش آمده که با تماس در پی پاسخ به این پرسش بوده‌اند. پاسخ این سوال خیر است چرا که این سازمان در رده‌های مختلف شغلی که عبارتند از رشته‌های غیر پزشکی و پزشکی (مانند پیراپزشکی و…) برای جذب نیرو اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

نکات مهم در خرید از ایران سوال
  • لینک دانلود بلافاصله و خودکار بعد از پرداخت برای شما ایمیل می شود
  • سوالات ایران سوال تماما با لوگوی اختصاصی ارائه می شود
  • محتویات بسته های این وبسایت بصورت فایل های PDF ارائه می شود
  • تمامی محصولات به دلیل کیفیت بالا و ارامش خاطر داوطلبین دارای 48 ساعت گارانتی می باشد

نظرات شما ارزشمند هستند و به آنها ترتیب اثر خواهیم داد

  • نظرات ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد

29 پاسخ

  1. ترانه گفت:

    نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت خیلی خوب بودند ممنون

  2. فاطمه حسینی_79 گفت:

    سوالات همه ی مباحث آزمونو پوشش میدن؟

    1. iran soal گفت:

      سلام. سوالات استخدامی وزارت بهداشت به نحوی طراحی شدند که آمادگی بالایی در شرکت کننده ایجاد خواهند کرد و شامل اکثر مباحث آزمون استخدامی هستند.

  3. roshan گفت:

    اساتید طراح این سوال ها خوب هستند؟

    1. iran soal گفت:

      سلام. بله سوالات استخدامی وزارت بهداشت توسط اساتید برتر طراحی شدند. با مطالعه این سوالات با آمادگی بالایی در آزمون حضور خواهید داشت.

  4. زیبا احمدی گفت:

    سلام وقت بخیر بعد از پرداخت هزینه چجوری فایل سوال در اخیتارن قرار میگیره؟

    1. Iran soal گفت:

      سلام بعد از واریز لینکی در اختیارتون قرار میگیره

  5. عرفان گفت:

    سلام
    چه قد زمان میبره تا فایل سوال دانلود شود؟

    1. Iran soal گفت:

      سلام به محض واریز وجه فایل در اختیارتون قرار میگیره

  6. صبا گفت:

    من سوالات استخدامی وزارت بهداشت رو از ایران سوال خریدم و خیلی راضی بودم

    1. Iran soal گفت:

      سلام، ممنون از لطف شما

  7. mostafa گفت:

    سلام هزینه سوالات آزمون استخدامی چنده

    1. Iran soal گفت:

      سلام، هزینه سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت 42750 تومان است.

  8. sara mohseni گفت:

    سلام اطلاعات این صفحه خیلی خوب بود ممنون

    1. Iran soal گفت:

      با سلام . از این که اطلاعات صفحه سوالات استخدامی وزارت بهداشت برای شما مفید بوده خوشحالیم.

  9. سهیلا پیروز گفت:

    تا چه حد پوشش داده شده ازمون در این بسته های اموزشی ؟

    1. Iran soal گفت:

      با سلام سوالات استخدامی وزارت بهداشت کامل طراحی شدند تا آمادگی حداکثر برای آزمون داشته باشید.

  10. سوسن گفت:

    سلام وقت بخیر چقدر زمان میبره تا فایل به دستم برسه

    1. ایران سوال گفت:

      سلام وقت بخیر به محض پرداخت مبلغ گزینه دانلود فایل برای شما فعال میشه

  11. سمیرا گفت:

    سلام وقت بخیر برای دانلود فایل برای چیکار کنم؟

    1. ایران سوال گفت:

      سلام بعد از وارد شدن به قسمت دانلود فایل و پرداخت گزینه دانلو فعال میشه و میتونین سوالات رو داشته باشید.

  12. محسن گفت:

    این که در قالب یک پکیج هست همه این سوالات خیلی خوبه

    1. ایران سوال گفت:

      با سلام . از این که سوالات استخدامی وزارت بهداشت برای شما مفید بوده خوشحالیم.

  13. تورج_55 گفت:

    در زمان بندی و برنامه ریزی ازمون کمک کنندس

    1. ایران سوال گفت:

      با سلام . سوالات استخدامی وزارت بهداشت تا حد قابل ملاحظه ای دز زمان مطالعه و بهینه سازی برنامه ریزی به شما کمک خواهد کرد.

  14. علی گفت:

    درود، من از خرید سوالات استخدامی وزارت بهداشت خیلی راضی ام

    1. ایران سوال گفت:

      سلام سپاس از انتخابتون

  15. nima گفت:

    ممنون از نحوه خدمات دهی و پشتیبانی خوبتون

    1. ایران سوال گفت:

      سلام ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *