دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش و جوانان ( منابع تخصصی و عمومی کامل 1402)

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش و جوانان نام بسته ای است که بعد از تکاپوی بسیار زیاد تولید و خدمت شما عزیزان همیشه همراه ارائه شده است. این بسته با توجه بر آزمون های سالهای گذشته نیز تولید شده است و مسلما میتواند راه را برای استخدام شما داوطلب عزیز بیش از بیش هموار سازد. ما با قرار دادن اصل سوالات تخصصی و عمومی آزمون های ادوار گذشته و سوالات تالیفی جدید از کتب درسی و جزوات برتر دانشگاه برای مجموعه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی این منبع مطالعاتی را به کاملترین بسته در سراسر کشور تبدیل کردیم تا هر داوطلب با دریافت آن با خیالی آسوده بتواند مطالعه خود را شروع و آزمونی سرشار از موفقیت را پشت سر بگذارد .

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش و جوانان

انتخاب درست منبع مورد نظر شما می تواند آینده شغلیتان را تضمین کند !!!

داوطلبین عزیز برای دریافت مجموعه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش و جوانان و یا هر مجموعه استخدامی دیگری دقت بالای به خرج دهید . شما می خواهید آینده شغلی مناسبی داشته باشید و باید از بهترین منابع استخدامی موجود در سراسر کشور استفاده کنید. در این بین وبسایت هایی با ارائه منابعی بی کیفیت و از نظر ما کاملا غیر استاندارد وجود دارند که با تبلیغاتی بی نظیر نظر شما جلب می کنند و با یک قیمت بسیار پایین آنرا خدمت شما ارائه خواهند داد . اما دریغ از سوالات استخدامی با کیفیت در بسته هایشان و کشتن زمان مطالعاتی شما که صرف مطالبی بیهوده خواهد شد. پس برای دریافت منبعی کامل و استاندارد از هر وبسایتی دقت عمل بسیار بالایی به خرج دهید تا بتواند آینده خودتان را تضمین کنید.

محتویات کامل مجموعه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش و جوانان ایران سوال


سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش و جوانان ( بخش تخصصی + پاسخ )

  • ۱۰۰۰ سوال درس هوش و استعداد + پاسخنامه
  • ۱۸۰ سوال درس حقوق مدنی + پاسخنامه
  • ۲۱۰ سوال درس ایین دادرسی مدنی + پاسخنامه
  • ۲۴۰ سوال درس آیین دادرسی کیفری + پاسخنامه
  • ۱۸۰ سوال درس حقوق تجارت + پاسخنامه
  • ۶۰۰ سوال درس دانش علوم بانکی + پاسخنامه
  • ۴۰۰ سوال درس زبان انگلیسی + پاسخنامه

جزوات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش و جوانان ( بخش تخصصی )

  • درسنامه هوش و استعداد
  • درسنامه حقوق مدنی
  • درسنامه آیین دادرسی مدنی
  • درسنامه آیین دادرسی کیفری
  • درسنامه حقوق تجارت
  • درسنامه دانش علوم بانکی

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش و جوانان ( بخش تخصصی + پاسخ تستی )

  1. سوال زبان انگلیسی ۱۷۳۰ عدد
  2. سوال هوش و استعداد ۱۴۰۰ عدد
  3. سوال زبان و ادبیات فارسی ۲۸۸۰ عدد
  4. سوال آمار و ریاضیات ۲۹۵۰ عدد
  5. سوال کامپیوتر و فن آوری اطلاعات ۲۸۷۰ عدد
  6. سوال معارف اسلامی ۱۶۹۰ عدد
  7. سوال اطلاعات عمومی ۲۴۲۰ عدد

کاملترین منبع سوالات عمومی در کشـــور را تنها در ایــران سوال مشاهده نمایید این بسته دارای ۱۵۹۴۰ سوال عمومی می باشد که مطمئنا شما هم با دیدن تعداد سوالاتش شگفت زده شده اید. نمونه سوالا استخدامی موجود در این بسته برگرفته از سوالات پرتکرار ۵ سال گذشته آزمون های استخدامی می باشدو همچنین لازم به ذکر است که تکت به تک این سوالات تماما بهمراه پاسخنامه کامل می باشند.

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش و جوانان ( بخش تخصصی + پاسخ تشریحی )

  1. سوال زبان انگلیسی ۱۵۶ عدد
  2. سوال ادبیات فارسی ۱۲۰ عدد
  3. سوال ریاضی ۴۵۰ عدد
  4. سوال معارف ۱۲۰ عدد
  5. سوال آمار ۳۳۰ عدد

جزوات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش و جوانان ( بخش عمومی )

  1. جزوه استخدامی زبان و ادبیات فارسی ( ۹۷ صفحه )
  2. جزوه استخدامی احکام و معارف اسلامی( ۱۶۷ صفحه )
  3. جزوه استخدامی مهارت های هفت گانه ICDL ( ۱۵۵ صفحه )
  4. جزوه استخدامی آمار و ریاضیات ( ۱۷۵ صفحه )
  5. جزوه استخدامی زبان انگلیسی (گرامر،واژگان،درک مطلب و …) ( ۱۳۷ صفحه )

دفترچه سوالات استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی ( مناسب برای آزمون کارشناس حقوقی + پاسخ نامه )

  • ۵ دوره دفترچه عمومی سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱۳۹۷ + پاسخ نامه تشریحی

نتیجه گیــری در خصوص مجموعه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش و جوانان

همانطور که مشاهده کرده اید تمامی سعی و تلاشمان را بکار گرفته ایم تا شما عزیزان ببتوانید نمونه سوالات استخدامی بسیاری را مورد مطالعه خود قرار دهید . بی شک این مجموعه کاملترین و بهترین مجصول استخدامی در سراسر کشور می باشد چرا که ما برای تولید این مجموعه تمامی وبسایت ها را زیر نظر گرفتیم و در نهاییت با پر کردن کلیه روزنه های موجود در آنها این منبع مطالعاتی بی نظیر را تولید و خدمتتان ارائه نمودیم.

بهترین مجموعه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور

 مرتبط است با : سوالات استخدامی وزارت ورزش و جوانان

راه برای رهایی از استرس روز آزمون استخدامی وزارت ورزش و جوانان

هنگام مطالعه‌ی محتوای بی نظیر موجود در مجموعه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی ، آن را با شرایط شبیه سازی شده آزمون مرور کنید و هیچ جزوه و کتابی را به میان نیاورید و حتی الامکان سعی کنید حین مطالعه پشت میز بنشینید و شرایط را از همه جوانب نزدیک به روز برگزاری آزمون استخدامی مذکور کنید. شاید درک این موضوع برای شما سخت باشد و با خود بگویید انجام این کار چه سودی خواهد داشت؟ بی شک تکرار این کار شرایط آزمون دادن را برای شما عادی خواهد کرد و استرسی که شاید عواقب بدی را برایتان به دنبال داشته باشد تا حد بالایی کاهش دهد. چراکه اغلب داوطلبین شاید از زمان اعلام دفترچه آزمون تا روز برگزاری آن برنامه ریزی مطالعاتی درست و هدفمندی داشته اند و در تصورات خود رتبه قبولی را از بین رقبا از آن خود خواهند کرد

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش و جوانان

اما زمانی که بر سر جلسه آزمون حضور پیدا میکنند شرایط و جو محل برگزاری آزمون فشار زیادی را بر آنها متحمل می کند و هر آنچه که به ذهن سپرده بودند بر اثر استرس بالا بر باد می رود و در آخر نمیتوانند به رتبه مطلوبی برسند و تنها حسرت برایشان مانده و بس، چه بسا که این حقیقت تلخی است که بارها و بارها داوطلبین با تیم پشتیبانی ایران سوال ارتباط برقرار کرده و چنین مواردی را گزارش کرده و به دنبال راه چاره ای هستند. به همین دلیل است که میگوییم هر چه بیشتر شرایطی همانند آزمون حین مطالعه برای خود ایجاد کنید نتیجه بهتری را حاصل خواهید کرد.

مختصری در خصوص آزمون های استخدامی در کشور

آزمون های استخدامی شرایط خاص خود را دارد و بهتر است از منابع و سوالات استخدامی استاندارد برای قبولی در این آزمون استفاده کنید. افراد زیادی در آزمون ادوار گذشته به تیم تولید محتوای ایران سوال اعتماد کرده و نتیجه اعتمادشان راه یابی به مرحله استخدام بوده است. چرا که بی شک در اختیار داشتن بانک سوالات استاندارد به همراه پاسخنامه آن در کنار یک برنامه ریزی مدون و اصولی مطالعاتی، مسیر قبولی را هموار خواهد کرد و باعث می شود که زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون بیهوده و بی نتیجه تلف نشود و همچنین میان منابع متعددی که وجود دارد سرگردان نشوید. دریافت بسته نمونه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش و جوانان سرعت یادگیری شما را تا حد چشم گیری بالا خواهد برد و تسلط شما عزیزان را بیشتر می کند بدون آنکه زمان شما را تلف کرده باشد.

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش و جوانان

دلیل این ادعا بسیار واضح و روشن است که تمامی محتوای موجود زیر نظر اساتید برتر دانشگاهی و کارشناسان این تیم متخصص تهیه و تولید شده است که این اولین دلیل برتری این پکیج می باشد، چرا که استادان دانشگاهی از مطمئن ترین افراد هستند. زیرا سال های زیادی با دانشجویان مختلف سر و کار داشتند و از نیازهای آنها آگاه هستند و به راحتی می توانند شرایط رفع این نیاز را فراهم کنند، مورد دوم اینکه خود این مراحل را پشت سر گذاشته و با شیوه طراحی سوالات آشنا هستند. بنابراین نکات مهم را از کتب درسی دوران تحصیلی و جزوات دانشگاهی جمع آوری و در مجموعه نمونه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی قرار داده اند.

نحوه مطالعه مجموعه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش و جوانان

انتخاب رشته استخدامی به معنای آن است که زمینه تحصیلی شما در این خصوص قوی است و می‌توانید به راحتی پاسخ سوالات را بیابید اما اگر تسلط کافی ندارید مهم نیست. چراکه می توانید از پاسخنامه موجود در این مجموعه استفاده کنید. روش مطالعاتی کارآمدی را پیش بگیرید، شما میتوانید بعد از دریافت مجموعه نمونه سوالات استخدامی کارنشاس حقوقی از همین طریق، محتویات آن را بخش بندی کنید، مثلا بخش اول دروس تخصصی، بخش دوم درسنامه تخصصی، بخش بعدی سوالات عمومی و در آخر هم درسنامه عمومی را قرار دهید. سعی کنید ابتدا بر اساس منطق خود سوالات تخصصی آزمونی ادوار گذشته را پاسخ دهید، حتی اگر به درستی پاسخ سوالی شک داشتید و اگر اشتباهی در پاسخگویی به سوالات داشتید، پس از پایان آزمون شبیه سازی شده و پاسخ به سوالات به سراغ پاسخنامه بروید و آن را مرور کنید.

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش و جوانان

قطعا پاسخنامه اشتباهات شما را نشان خواهد داد، این کار باعث می شود نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید و می توانید اشتباهاتی که وجود داشته را در برگه خلاصه یادداشت کنید و پیش از آنکه به سراغ سایر بخش ‌ها بروید خلاصه را مرور کنید تا روی نقاط ضعف خود بیشتر تمرکز کنید. حتی میتوانید در پایان تست زنی به درسنامه تخصصی همان بخش مراجعه کنید و به مطالعه محتوای آن مورد از بسته نمونه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت ورزش بپردازید. این شیوه بسیار کاربردی و کمک کننده می باشد. مطالعه در خصوص بخش عمومی هم به همین شکل انجام شود. با رعایت نکاتی این چنینی و کمی همت برای رسیدن به هدفتان حتما شما هم جزو افراد موفق در آزمون استخدامی وزارت ورزش و جوانان خواهید بود.

این مجموعه مرتبط است با 

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت بهداشت

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی دانشگاه شریف

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی شهرداری

 سوالات استخدامی کارشناس حقوقی تامین اجتماعی

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی وزارت نیرو 

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی آموزش و پرورش

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی دستگاه های اجرایی

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی صندوق تامین خسارتهای بدنی

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی دیوان محاسبات کشور

وبسایت وزارت ورزش و جوانان

نکات مهم در خرید از ایران سوال
  • لینک دانلود بلافاصله و خودکار بعد از پرداخت برای شما ایمیل می شود
  • سوالات ایران سوال تماما با لوگوی اختصاصی ارائه می شود
  • محتویات بسته های این وبسایت بصورت فایل های PDF ارائه می شود
  • تمامی محصولات به دلیل کیفیت بالا و ارامش خاطر داوطلبین دارای 48 ساعت گارانتی می باشد

نظرات شما ارزشمند هستند و به آنها ترتیب اثر خواهیم داد

  • نظرات ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد