محتویات سوالات استخدامی پرستاری شامل سوالات تخصصی، عمومی، جزوه‌های جامع و نمونه سوالات سال‌های پیش است. در سال‌های اخیر با توجه به کمبود نیرو درمان، آمار استخدامی وزارت بهداشت و پرستاران افزایش قابل توجهی داشته است. ایران سوال با ارائه سوالات استخدامی وزارت بهداشت ادوار گذشته و سوالات استخدامی کارشناس پرستاری سعی داشته تا شما عزیزان را برای گذر از این مرحله سخت همراهی کند. مجموعه ایران سوال با ارائه پکیج‌های متنوع و مختلف، تمامی سوالات آزمون‌های استخدامی شامل سوالات استخدامی وزارت نیرو، سوالات استخدامی پرستاری و… را به بهترین نحو پوشش می‌دهد.

نمونه سوالات آزمون استخدامی پرستاری سال 1402

سوالات استخدامی پرستاری وب‌سایت ایران سوال از مهم‌ترین سوالات تخصصی این رشته در آزمون استخدامی پرستاری سال‌های 90 تا به امروز است و در کنار آن‌ها سوالات تالیفی جدید سال 1402 قرار داده شده است تا داوطلبین عزیز بتوانند درصد قبولی خود را به بالاترین درجه ممکن برسانند.

نکته بسیار مهم: این بسته شامل سه مجموعه از سوالات پرستاری می‌شود که هر کدام مکمل دیگری است.

  • مجموعه VIP پرستاری ‌(با پاسخ‌نامه کاملا تشریحی) 
  • مجموعه طلایی پرستاری ‌(با پاسخ‌نامه کاملا تستی) 
  • مجموعه نقره‌ای سوالات پرستاری ‌(با پاسخ‌نامه کاملا تستی) 

نکته مهم: محتویات این سه مجموعه کاملا با یکدیگر متفاوت هستند.

چشم‌های خود را به روی قیمت این محصول ببندید و تنها به این فکر کنید که ایران سوال مجموعه سوالات استخدامی پرستاری را در انتهای این محتوا به‌صورت رایگان به شما هدیه خواهد داد؛ اما آیا می‌خواهید در آزمون استخدامی پرستاری سال 1402 به موفقیت دست پیدا کنید؟ بی‌شک بسیاری از شما داوطلبین این آزمون استخدامی به این موضوع فکر می‌کنید که قبولی در این آزمون بسیار سخت و دشوار است.

 

ایران سوال بهترین منبع آزمون استخدامی پرستاری

مجموعه ایران سوال با ارائه انواع بسته‌های سوالات آزمون‌های استخدامی دولتی و شرکت‌های خصوصی توانسته است به بسیاری از داوطلبان این دسته آزمون‌ها در رسیدن به اهداف‌شان کمک کند. تمامی سوالات تولید شده توسط این مجموعه از کیفیت و جامعیت بسیار خوبی برخوردارند.

با دریافت هر یک از مجموعه سوالات ایران سوال مانند سوالات استخدامی هلال احمر، پرستاری و غیره، می‌توانید با خیالی راحت در آزمون مدنظر شرکت کنید. در نظر داشته باشید که محصولات ایران سوال شامل ضمانت بازگشت وجه تا سه روز می‌شود که به شما اجازه می‌دهد با خیالی راحت اقدام به تهیه این محصول کنید و از آن برای کسب نمره قبولی استفاده کنید.

 

اگه می‌خوای تمام سوالات استخدامی پرستاری رو یک‌جا داشته باشی کلیک کن!

اولین آزمون استخدامی آنلاین پرستاری در کشور سوالات استخدامی vip پرستاری
سوالات استخدامی پرستاری وزارت بهداشت (ویژه آزمون 1402) نمونه سوالات استخدامی پرستاری تامین اجتماعی (سوالات تشریحی 1402)

 

 

10%
  • -20

    روز

  • -23

    ساعت

  • -56

    دقیقه

  • -51

    ثانیه

دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی پرستاری، واقعیت یا دروغ؟

یکی از مهم‌ترین نکات در عدم موفقیت داوطلبین آزمون استخدامی پرستاری همین دانلود رایگان سوالات استخدامی پرستاری است. این سوالات بسیار سطحی و پیش پا افتاده هستند؛ از این رو در رشد و پیشرفت شما تاثیری نخواهند گذاشت.

تنها سوالاتی که توسط اساتید باتجربه طرح شود برای شما مفید واقع خواهد شد. برای مثال اگر برای طرح این دسته از سوالات زحمتی کشیده شده باشد به هیچ وجه به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار نخواهد گرفت، این خود سندی بر ناکارآمد بودن این سوالات است.


قیمت سوالات استخدامی پرستاری ایران سوال

هدف اصلی ایران سوال، آسودگی خاطر شما در آزمون استخدامی پرستاری است؛ به همین خاطر تمام تلاش خود را کرده تا کامل‌ترین مجموعه سوالات را به داوطلبین ارائه بدهد. دقت داشته باشید که شما با مبلغ اندکی می‌توانید به مجموعه‌ای کامل و جامع از سوالات استخدامی پرستاری دسترسی داشته باشید و موفقیت خود را در این آزمون تضمین کنید.

توجه کنید که رسیدن به موفقیت در این آزمون به تلاش بالا و داشتن یک منبع مطالعاتی کامل و نتیجه‌بخش بستگی دارد. حال تصور کنید ایران سوال این منابع غنی را با کم‌ترین هزینه در اختیار شما قرار داده است.

قبل از خرید این مجموعه سوالات و پرداخت هزینه می‌توانید با عناوین سرفصل‌های آن آشنا شوید و پس از مطالعه آن برای خرید اقدام کنید. علاوه بر آن برای اطمینان بیشتر می‌توانید بخشی از سوالات استخدامی پرستاری را به‌صورت رایگان از ما دریافت کنید تا یک پیش‌زمینه مناسب از سوالات داشته باشید و خیال‌تان از هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید آسوده باشد.

امیدواریم با تهیه سوالات استخدامی پرستاری از ایران سوال در این آزمون به بهترین نتیجه برسید.

 

مزایای خرید سوالات استخدامی پرستاری از ایران سوال

سوالات استخدامی پرستاری ایران سوال منحصرا محصول این مجموعه است و براساس سرفصل‌های مشخص شده از سوی سازمان بهداشت تهیه و تنظیم می‌شود.

به شما این اطمینان را می‌دهیم با تسلط کامل بر این مجموعه سوال، دیگر به هیچ منبع مطالعاتی دیگری نیاز پیدا نکنید.

خرید سوالات آزمون استخدامی پرستاری در ایران سوال به‌سادگی امکان‌پذیر است. برای انجام خرید کافیست از طریق همین صفحه گزینه خرید را انتخاب کنید و در صفحه‌ای که به آن هدایت می‌شوید، ایمیل و نام خود را وارد کنید و پرداخت خود را نهایی کنید؛ پس از تکمیل شدن فرایند خرید منتظر ایمیل ما باشید.

دقت داشته باشید که بلافاصله پس از پرداخت نهایی و خرید سوالات استخدامی پرستاری، سوالات به‌صورت فایل برای شما ارسال خواهد و نسخه فیزیکی ندارد.

این امر یکی از مزایای خرید از ایران سوال به حساب می‌آید؛ چرا که شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید به مجموعه سوالات استخدامی ایران سوال مانند سوالات استخدامی پرستاری و سوالات استخدامی تامین اجتماعی دست پیدا کنید و مطالعه خود را شروع کنید.

 

نکته بسیار مهم در خصوص آزمون استخدامی پرستاری

لازم به ذکر است ضریب استاندارد تعداد نیرو‌های پرستار نسبت به تخت یک به هفت است، این یعنی اگر به‌طور مثال در یک بیمارستان ۱۰۰ تخت وجود دارد باید در این بیمارستان ۱۷۰ پرستار و کادر پرستاری باشد که متاسفانه در حال حاضر در بیمارستان‌های ما این گونه نیست و نسبت نیروی پرستار به تخت‌های بیمارستان کم‌تر از میزان استاندارد است و رفع این کمبود نیازمند جذب نیرو است.

این توقع وجود دارد که با توجه به این کمبود در سال 1402 نیز با برگزاری آزمون استخدامی پرستاری و گزینش پرستارانی با دانش و سطح علمی بالاتر نسبت به سایر شرکت کنندگان به سطح استاندارد نزدیک‌تر شده و اندکی از سنگینی کار پرستاران حاضر در بیمارستان‌ها با افزایش نیرو کاسته شود که نتیجه آن ارائه بهتر خدمات توسط این عزیزان به مردم است.

 

شرط قبولی در آزمون استخدامی پرستاری

برای رسیدن به هدف نهایی در آزمون‌های استخدامی تمامی ارگان‌های دولتی و خصوصی کشور باید برنامه‌ریزی درست و منظمی داشته باشید. مسلما منابع استاندارد و کاربردی می‌تواند در قبولی هر داوطلبی کمک کننده باشد؛ ولی با این همه وب‌سایت چگونه منبع معتبر خود را پیدا کنیم؟

آیا اصلا سوالات وب‌سایت‌های استخدامی می‌تواند برای قبولی به ما کمک کند؟

کاملا قبول داریم که برای پیدا کردن مجموعه سوالات استخدامی پرستاری در کشور در تمامی وب‌سایت‌ها دچار سردرگمی خواهید شد؛ چرا که منابع بسیار زیادی در این سایت‌ها وجود دارد و بی‌شک 95 % آن‌ها بی‌کیفیت و سطحی است و نه تنها به شما کمک نمی‌کنند بلکه شما را بیش از بیش گمراه خواهند کرد.

ایران سوال با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید و توزیع نمونه سوالات تمامی ارگان‌های دولتی و خصوصی در کشور تلاش خود را بکار گرفته و با بسیاری از داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون استخدامی پرستاری شدند همکاری کرده و در نهایت توانسته یک منبع بی‌نظیر و کامل را تولید کند.

داوطلبین می‌توانند با مطالعه این بسته کامل و کاربردی از قبولی صد در صدی خود مطمئن باشند. ما به شما این تضمین را می دهیم که بعد از دریافت مجموعه سوالات استخدامی پرستاری ایران سوال دیگر به هیچ منبعی برای مطالعه نیاز نخواهید داشت و تنها باید تمام تمرکز خود را بر روی مطالعه همین سوالات گذاشته و در نهایت خبر قبولی خود را به ما بدهید.

سوالات استخدامی پرستاری

سوالات آزمون استخدامی پرستاری

 

تضمین قبولی در آزمون استخدامی پرستاری با ایران سوال

ما برای رسیدن به راه حلی کاربردی اقدام به برگزاری جلسه‌ای 10 ساعته با حضور همکاران و افرادی که در این آزمون قبول شده‌اند؛ کردیم و به این نتیجه رسیدیم که داشتن یک منبع معتبر و درست باعث قبولی آن‌ها در این آزمون شده است.

ما بعد از اتمام جلسات در خصوص قبولی در آزمون استخدامی پرستاری تمامی منابع سوالات را دریافت و به‌صورت یک پکیج آموزشی در آورده‌ایم؛ لازم به ذکر است که در کنار آن‌ها با توجه به طراحی سوالات آزمون استخدامی پرستاری گذشته سوالات تالیفی جدیدی از کتاب‌های درسی و جزوات برتر دانشگاهی نیز در این محصول به‌صورت جامع و کامل قرار داده‌ایم.

سوالات تخصصی پرستاری

جلسه اساتید وبسایت ایران سوال با پرستاران

پاسخنامه : کاملا تشریحی نوع سوالات :چهار گزینه ای
قابلیت پرینت : دارد با کیفیت بسیار بالا نوع فایل :دانلودی ( به صورت فوری و آنی )
محتوای فایل : pdf حجم فایل : 225 مگابایت
نحوه تولید : سوالات پرتکرار + سوالات تالیفی جدید 1402 درصد افزایش قبولی : 90 %
سوالات استخدامی پرستاری

منابع تخصصی و عمومی آزمون پرستاری

 

محتویات کامل مجموعه VIP سوالات استخدامی پرستاری ‌(پاسخ‌نامه تشریحی کامل)


مجموعه vip سوالات آزمون پرستاری یک بسته جامع است که برای قبولی در این آزمون تهیه و تولید شده است.

  • بخش تخصصی سوالات استخدامی پرستاری ‌(به‌همراه پاسخ‌نامه کاملا تشریحی) 

125 صفحه سوال استخدامی ادوار گذشته پرستاری ‌(پاسخ‌نامه کاملا تشریحی و 550 سوال بسیار مهم) 

  • اصل دفترچه سوالات استخدامی پرستاری ‌(بخش تخصصی ، مختص سال‌های ۹۳ تا ۹۵) 

۱۶۵ عدد اصل سوالات تخصصی دفترچه آزمون استخدامی پرستاری سال‌های ۹۴ _ ۹۵

۱۶۰ عدد اصل سوالات تخصصی دفترچه آزمون استخدامی پرستاری سالمندی سال ۹۳

  • بخش تخصصی جزوات استخدامی پرستاری ‌(کامل‌ترین جزوات در سراسر کشور) 

70 صفحه جزوه پرستاری بیماری‌های کودکان ‌(خط به خط نکته مهم) 

80 صفحه جزوه پرستاری بهداشت مادران و نوزادان ‌(کامل و کلیدی) 

54 صفحه جزوه پرستاری بیماری‌های روانی ‌(روان پرستاری) + خط به خط نکته کلیدی و مهم 

72 صفحه جزوه پرستاری بیماری‌های داخلی و جراحی ‌(بسیار مهم و کامل) 

43 صفحه جزوه پرستاری بهداشت جامعه ‌(بهداشت همگانی‌) + بی‌نظیر و کامل

  • بخش عمومی سوالات استخدامی پرستاری ‌(به‌همراه پاسخ‌نامه کاملا تشریحی) 

1100 سوال عمومی مهم و پرتکرار ادوار گذشته آزمون استخدامی پرستاری به‌همراه پاسخ‌نامه تستی و تشریحی ‌(کامل و مهم) 

  • جزوات استخدامی پرستاری ‌(بخش عمومی) 

267 صفحه جزوه عمومی که خط به خط در آن نکته مهم و کاربردی قرار داده شده است و زیر هر بخش مهم خط کشیده شده تا به‌راحتی در مرور درسی بتوانید نکات مهم را مجددا مطالعه کنید.

نکته بسیار مهم در خصوص مجموعه vip: داوطلبانی که قصد شرکت و قبولی در آزمون استخدامی را دارند به هیچ عنوان نباید این منبع مطالعاتی را از دست بدهند. تنها مطالعه همین منبع مطالعاتی برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402 کفایت خواهد کرد و به هیچ منبع دیگری برای مطالعه نیاز نخواهید داشت.

گارانتی عودت وجه مجموعه سوالات استخدامی vip پرستاری: ایران سوال آن‌قدر به محصول vip خود اعتقاد دارد که در صورت نارضایتی از این محصول 3 روز بعد از خرید مبلغ پرداختی شما را عودت خواهد داد تا عزیزان با خیالی آسوده بتوانند منبع مطالعاتی مورد نظر خود را دریافت و به مطالعه آن برای قبولی در آزمون پرستاری در سال 1402 بپردازند.

 

مجموعه طلایی سوالات استخدامی پرستاری ایران سوال (آزمون 1402 + پاسخ تشریحی و تستی)


دومین قسمت از مجموعه سوالات بسته مختص آزمون استخدامی پرستاری مجموعه طلایی است که شامل مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم؛ می‌شود.

  • بخش تخصصی سوالات استخدامی پرستاری ‌(به‌همراه پاسخ‌نامه کاملا تشریحی) 

شامل 767 سوال تخصصی پرستاری شامل دروس زیر با پاسخ تشریحی کامل

  1. داخلی و جراحی
  2. پرستاری کودکان
  3. پرستاری بهداشت جامعه
  4. پرستاری مادران و نوزادان
  5. پرستاری بهداشت روان
  6. مراقبت‌های ویژه
  7. زبان تخصصی پرستاری
  • بخش تخصصی اصل سوالات استخدامی پرستاری ‌(به‌همراه پاسخ‌نامه) 
  1. 748 سوال تخصصی پرستاری با پاسخ

نکته بسیار مهم: مطالعه این بخش در کنار محصولات دیگر پرستاری الزامیست؛ چرا که در این مجموعه اصل سوالات پرتکرار پرستاری نیز قرار داده شده است و در کنار آن‌ها با توجه به تجربه همکاران‌مان سوالات تالیفی جدیدی قرار داده شده است که به احتمال بسیار زیاد طراح سوال از آن‌ها در آزمون‌های استخدامی دیگر مانند وزارت بهداشت استفاده کند.

 

مجموعه نقره ای سوالات استخدامی پرستاری ایران سوال (آزمون 1402 + پاسخ تستی)


سومین مجموعه بسته سوالات آزمون استخدامی پرستاری، مجموعه نقره‌ای است که شامل تمامی سوالات مهم می‌شود.

  • نمونه سوالات استخدامی پرستاری سال‌های گذشته ‌(مختص به آزمون‌های پرستاری دوره‌های گذشته + پاسخ) 
  1. ۴۱۵ سوال تخصصی استخدامی رشته پرستاری ‌(اصل سوالات سال‌های گذشته پرستاری)
  • بخش تخصصی سوالات استخدامی پرستاری (به همراه پاسخنامه) 
  1. ۴۱۵ سوال استخدامی پرستاری سال‌های قبل
  2. ۹۱۰ سوال استخدامی فیزیولوژی
  3. ۱۵۳ سوال استخدامی بخش‌های ویژه
  4. ۱۴۰ سوال استخدامی بهداشت جامعه
  5. ۱۸۰ سوال استخدامی بهداشت روان
  6. ۱۸۵ سوال استخدامی داخلی و جراحی
  7. ۷۵ سوال استخدامی مادران و نوزادان
  8. ۱۲۰ سوال استخدامی میکروبیولوژی
  9. ۸۸ سوال استخدامی روان پرستاری
  10. ۹۵ سوال استخدامی اپیدمیولوژی
  11. ۸۳ سوال استخدامی بیوشیمی
  12. ۷۸ سوال استخدامی کودکان
  • بخش تخصصی پرتکرار سوالات استخدامی پرستاری
  1. ۳۰ سوال پرتکرار بهداشت روانی
  2. ۳۰ سوال پرتکرار بیوشیمی
  3. ۳۰ سوال پرتکرار فیزیولوژی
  4. ۳۰ سوال پرتکرار کودکان
  5. ۳۰ سوال پرتکرار میکروبیولوژی
  • بخش تخصصی درسنامه‌های استخدامی پرستاری
  1. درسنامه تخصصی فیزیولوژی ‌(۵۷ صفحه) 
  2. درسنامه تخصصی بهداشت جامعه ‌(۲۳ صفحه) 
  3. درسنامه تخصصی بهداشت روان ‌(۵۲ صفحه) 
  4. درسنامه تخصصی داخلی و جراحی ‌(۷۰ صفحه) 
  5. درسنامه تخصصی مادران و نوزادان ‌(۸ صفحه) 
  6. درسنامه تخصصی میکروبیولوژی ‌(۶۵ صفحه) 
  7. درسنامه تخصصی روان پرستاری ‌(۲۷ صفحه) 
  8. درسنامه تخصصی اپیدمیولوژی ‌(۴۴ صفحه) 
  9. درسنامه تخصصی بیوشیمی ‌(۱۵ صفحه جزوه) 
  • بخش عمومی سوالات استخدامی پرستاری + پاسخ‌نامه تستی
  1. نمونه سوالات زبان و ادبیات فارسی (۵۴۶ عدد با جواب) 
  2. نمونه سوالات زبان انگلیسی (۵۲۱ عدد با جواب) 
  3. نمونه سوالات معارف اسلامی (۴۷۲ عدد با جواب) 
  4. نمونه سوالات کامپیوتر (۶۲۸ عدد با جواب) 
  5. نمونه سوالات ریاضیات و آمار (۵۷۳ عدد با جواب) 
  6. نمونه سوالات هوش و استعداد (۴۶۷ عدد با جواب) 
  7. نمونه سوالات اطلاعات عمومی و مبانی قانونی (۷۱۶ عدد با جواب) 
  8. ۲۲۰ جزوه کامل ICDL ویژه کلیه
  9.  مهارت‌ها و درک مطالب کامپیوتر ویژه آزمون استخدامی پرستاری و شغل پرستار
  • بخش عمومی سوالات استخدامی پرستاری + پاسخ‌نامه تشریحی
  1. سوال استخدامی ادبیات فارسی ۱۲۰ عدد + پاسخ تشریحی
  2. سوال استخدامی آمار ۳۳۰ عدد + پاسخ تشریحی
  3. سوال استخدامی معارف ۱۲۰ عدد + پاسخ تشریحی
  4. سوال استخدامی ریاضی ۴۵۰ عدد + پاسخ تشریحی
  5. سوال استخدامی زبان انگلیسی ۱۵۶ عدد + پاسخ تشریحی
  • درسنامه‌های عمومی پرستاری ‌(قسمت عمومی) 
  1. ۱۴۵ صفحه جزوه استخدامی زبان انگلیسی عمومی
  2. ۸۵ صفحه جزوه استخدامی معارف اسلامی
  3. ۲۵۵ صفحه جزوه استخدامی مهارت‌های هفت گانه کامپیوتر
  4. ۱۵۰ صفحه جزوه استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی
  5. ۱۶۰ صفحه جزوه استخدامی زبان و ادبیات فارسی
  • دفترچه سوالات استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ‌(مختص به آزمون استخدامی پرستاری) 
  1. عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر اول / خرداد ۹۴ + پاسخ تشریحی
  2. عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر دوم / اسفند ۹۴ + پاسخ تشریحی
  3. عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر سوم / آبان ۹۵ + پاسخ تشریحی
  4. عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر چهارم / شهریور ۹۶ + پاسخ تشریحی
  5. عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر پنجم / تیر ۹۷ + پاسخ تشریحی

 

سخن پایانی

در انتها ضمن آرزوی موفقیت و قبولی شما داوطلبین عزیز در آزمون استخدامی پرستاری، ذکر این نکته ضروری است که کارشناسان بخش پشتیبانی ایران سوال تمام تلاش خود را کرده تا در ابتدا از بروز هرگونه مشکل و اتلاف وقت شما عزیزان جلوگیری شود؛ اما همان‌گونه که می‌دانید گاها و به دلایل متعدد احتمال بروز مشکلاتی از قبیل ارسال نشدن لینک دانلود و غیره وجود دارد و ما اینجاییم تا هر چه سریع‌تر این مشکلات ناخواسته را برطرف کنیم؛ لذا خواهشمندیم در صورت بروز احتمالی هر گونه مشکل با بخش پشتیبانی تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام گردد.

 

 

 

تصویر پرستاری

 

نحوه مطالعه سوالات استخدامی پرستاری

همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که توانایی ما در کمک به شما محدود است و بخش زیادی از مسئولیت قبولی در آزمون استخدامی پرستاری بر عهده خودتان است. ما سعی کردیم کامل‌ترین و جامع‌ترین جزوه برای سوالات استخدامی پرستاری را در اختیار شما قرار دهیم؛ اما نکته مهمی دیگری نیز وجود دارد که رعایت آن احتمال قبولی شما را بسیار زیاد می‌کند.

این نکته مهم، نحوه مطالعه سوالات استخدامی پرستاری است. این موضوع دارای قواعدی است که اگر آن‌ها را یاد داشته باشید، زمانی که برای مطالعه سوالات استخدامی پرستاری صرف می‌کنید بهینه می‌شود. در نظر داشته باشید که اگر وقت زیادی را برای مطالعه سپری کنید؛ اما با روش درستی این کا را نکنید تمام زحمات شما هدر می‌رود. گاهی اوقات 2 ساعت مطالعه هوشمندانه تاثیر بیشتری از 12 ساعت مطالعه دارد. در ادامه قواعدی را بیان می‌کنیم که می‌توانید با رعایت کردن آن‌ها به مطالعه سوالات استخدامی پرستاری با بیشترین بازدهی بپردازید.

 

نکته اول: مطالب جدید و سخت را در ساعات طلایی مطالعه کنید

اولین نکته‌ای که باید برای مطالعه سوالات استخدامی پرستاری آن را رعایت کنید، این است که مباحث سخت و جدید را در ساعات طلایی مطالعه کنید؛ اما اول باید بدانید ساعات طلایی چیست و چه بازه‌هایی از شبانه روز را شامل می‌شود. ساعات طلایی به اصطلاح به بازه‌هایی از شبانه روز می‌گویند که مغز شما در آماده‌ترین حالت خودش و آماده یادگیری مطالب جدید است. صبح زود و بعد از ظهر در بازه قرار می‌گیرند.

 

نکته دوم: از مطالعه در بازه‌های طولانی خودداری کنید

با توجه به تحقیقات انجام شده بر عملکرد مغز، در اکثر موارد پس از یک ساعت و نیم مطالعه عملکرد مغز کاهش می‌یابد و بازدهی آن کاهش پیدا می‌کند. برای جلوگیری از این امر، اگر تصمیم دارید شروع به مطالعه سوالات استخدامی پرستاری کنید، برنامه مطالعاتی خود را به بازه‌های 1.5 ساعته تقسیم کنید و به خود بین 15 تا 30 دقیقه استراحت دهید. اینگونه مغز استراحت می‌کند و دوباره آماده یادگیری مطالب جدید می‌شود.

 

سوالات متداول

آیا بسته سوالات استخدامی پرستاری ایران سوال استاندارد و به‌روز است؟

بله؛ تمامی سوالاتی که در این بسته دریافت می‌کند طی سال‌های متوالی جمع آوری و تولید شده است و برای هر سری آزمون استخدامی پرستاری وزارت بهداشت سوالات جدید و به روز اضافه می‌شود.

چطوری بسته سوالات آزمون استخدامی پرستاری رو دریافت کنم؟

برای دریافت بسته سوالات آزمون استخدامی پرستاری تنها کافیست در انتهای توضیحات هر پکیج روی دکمه خرید کلیک کنید و پس از پرداخت هزینه سوالات را دریافت کنید.

سوالات آزمون پرستاری ایران سوال تخفیف هم دارند؟

بله؛ در بازه‌های زمانی متفاوت تخفیف‌های خوبی برای خرید سوالات آزمون استخدامی پرستاری در این صفحه ارائه می‌شود.

بسته سوالات آزمون استخدامی پرستاری ایران سوال رایگان است؟

خیر؛ برای تهیه و تولید بسته سوالات آزمون استخدامی پرستاری ایران سوال تیم ایران سوال شبانه روزی کار می‌کند از این رو برای دریافت سوالات آزمون استخدامی پرستاری مبلغی را باید پرداخت کنید که این مبلغ بسیار ناچیز است.

قیمت بسته سوالات آزمون استخدامی پرستاری ایران سوال چقدر است؟

سوالات آزمون استخدامی پرستاری ایران سوال در سه بسته نقره‌ای، طلایی و VIP تهیه و تولید شده است که هرکدام قیمت متفاوتی دارد.

  • بسته نقره‌ای به قیمت 38 هزار تومان
  • بسته طلایی به قیمت 76 هزار تومان
  • بسته VIP به قیمت 85 هزار تومان

محتویات سوالات بسته آزمون استخدامی پرستاری ایران سوال چیست؟

بسته سوالات آزمون استخدامی پرستاری ایران سوال از سه بسته مختلف تشکیل شده است که هر یک از این بسته‌ها دارای سوالات آزمون‌های گذشته، سوالات تالیفی، پاسخنامه تشریحی و تستی است.

نکات مهم در خرید از ایران سوال
  • لینک دانلود بلافاصله و خودکار بعد از پرداخت برای شما ایمیل می شود
  • سوالات ایران سوال تماما با لوگوی اختصاصی ارائه می شود
  • محتویات بسته های این وبسایت بصورت فایل های PDF ارائه می شود
  • تمامی محصولات به دلیل کیفیت بالا و ارامش خاطر داوطلبین دارای 48 ساعت گارانتی می باشد

نظرات شما ارزشمند هستند و به آنها ترتیب اثر خواهیم داد

  • نظرات ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد

58 پاسخ

  1. مینا گفت:

    سوالات استخدامی پرستاری
    ایمیل : [email protected]

    1. iran soal گفت:

      با سلام خدمت شما مجموعه سوالات استخدامی پرستاری برایتان ارسال شد موفق باشید

  2. محسن گفت:

    دانلود رایگان سوالات استخدامی پرستاری
    [email protected] اگه میشه برام ارسال کنین خیلی زود ازتون ممنونم اولین باره چنین چیزی میبینم اگه واقعیت داشته باشه

    1. iran soal گفت:

      با سلام خدمت شما مجموعه سوالات استخدامی پرستاری همانطور که گفته شد برایتان بصورت رایگان ارسال شد موفق باشید

  3. محمد رضا گفت:

    دانلود سوالات تخصصی رایگان آزمون استخدامی پرستاری ایران سوال
    ایمیل بنده : [email protected] ما که فرستادیم اما بعید میدونم شما بفرستین

    1. iran soal گفت:

      با سلام خدمت شما دوست عزیز ایران سوال با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تولید و توزیع نمونه سوالات استخدامی تمامی سازمان ها برای تقدیر و تشکر از شما کاربران بسته سوالات استخدامی آزمون پرستاری را بصورت رایگان خدمتتان ارائه نموده تا بتوانید بدون هیچ هزینه ای کاملترین منبع مطالعاتی سوالات استخدامی پرستاری را دانلود و با خیالی آسوده مطالعه کنید تا دقایقی دیگر برایتان ایمیل خواهد شد با تشکر از شما

    2. iran soal گفت:

      مجموعه سوالات رایگان آزمون استخدامی پرستاری سال ۱۳۹۸ بصورت رایگان برایتان ایمیل شد موفق و پیروز باشید

  4. محسن گفت:

    واقعا دستتون درد نکنه من که باورم نشد این همه نمونه سوال پرستاری رو با این کیفیت بصورت رایگان برام ارسال کردین ایشالا که همیشه سالم و سلامت باشین من که مشتریتون شدم ایشالا بتونم با این بسته تو ازمون موفق بشم شما رو به دوستام معرفی میکنم

    1. iran soal گفت:

      خواهش میکنم وظیفه ماست امیدواریم که موفق باشید ( بسته سوالات استخدامی آزمون پرستاری ایران سوال ) کاملترین مجموعه در سراسر کشور است

  5. amin گفت:

    سوالات استخدامی پرستاری
    ایمیل : [email protected]
    سلام خسته نباشید لطف میکنید سوالاتو واسم بفرستید.

    1. iran soal گفت:

      با سلام خدمت شما دوست عزیز حتما تا دقایقی دیگر براتون ارسال میشه

      1. iran soal گفت:

        با سلام مجدد خدمت شما کاربر عزیز مجموعه سوالات استخدامی پرستاری بصورت رایگان برایتان ارسال شده است لطفا در صورت هرگونه مشکل با شماره ۰۹۱۱۶۹۱۱۶۰۰ تماس بگیرید تا همکارانمان در سریع ترین زمان ممکن به بررسی آن بپردازند. آرزوی ایران سوال موفقیت شما داوطلبین عزیز است.

  6. omid گفت:

    سوالات استخدامی پرستاری
    [email protected]

    1. iran soal گفت:

      با سلام خدمت شما کاربر عزیز از اینکه ایران سوال را برای دریافت نمونه سوالات استخدامی پرستاری انتخاب کردید از شما سپاسگذاریم بسته سوالات استخدامی پرستاری تا دقایقی دیگر برایتان ارسال خواهد شد

    2. iran soal گفت:

      با سلام مجدد مجموعه سوالات آزمون استخدامی پرستاری همانطور که گفته شد برایتان بصورت رایگان ارسال گردید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید ۰۹۱۱۶۹۱۱۶۰۰

  7. بهمن گفت:

    سلام میشه سوالات استخدامی پرستاری رو برام بفرستین؟

    1. iran soal گفت:

      سلام و قت بخیر خدمت شما بعد از خرید مجموعه سوالات استخدامی پرستاری می توانید آنها را دانلود کنید همچنین سیستم بصورت خودرکار مجموعه سوالات استخدامی پرستاری را برایتان ایمیل خواهد کرد

  8. مصطفی گفت:

    سوالات استخدامی پرستاری .
    ممنون

    1. iran soal گفت:

      برای دریافت نمونه سوالات آزمون استخدامی پرستاری یک ایمیل هم ارسال فرمایید

  9. مصطفی گفت:

    با سلام . سوالات آزمون استخدامی پرستاری ۹۸
    ایمیل : [email protected]

    1. iran soal گفت:

      سوالات استخدامی پرستاری ایران سوال برایتان ارسال خواهد شد اما به دلیل روز جمعه دفتر امروز تعظیل می باشد در ساعات کاری وبسایت ایران سوال یعنی شنبه تا ۵ شنبه برایتان ارسال می شود مجموعه سوالات استخدامی پرستاری ساعت ۹ صبح شنبه برایتان ایمیل می شود.

  10. سجاد گفت:

    سلام لطفا برای من هم ارسال کنید (مجموعه سوالات استخدامی پرستاری)
    با تشکر

    1. iran soal گفت:

      با سلام مجموعه سوالات استخدامی پرستاری برایتان بصورت رایگان ارسال شد

  11. محمد گفت:

    سلام لطفا مجموعه سوالات ازمون استخدامی پرستاری برام بفرستید پاسخ داشته باشن که نور علی نوره

    1. iran soal گفت:

      با سلام و وقت بخیر مجموعه سوالات استخدامی پرستاری بصورت رایگان برایتان ارسال شد همچنین پاسخنامه هم در آن موجود است موفق و پیرو باشید

  12. بهنازمرادی گفت:

    سوالات آزمون استخدامی روبفرستین برام لطفا

    1. iran soal گفت:

      با سلام مجموعه سوالات استخدامی پرستاری برایتان ارسال شده است

  13. ریحانه عجم زاده گفت:

    سلام‌.من امروز سوالات رو خریداری کردم‌ و پرداخت شداما به ایمیلم چیزی ارسال نشده.سوالا دانلود نشد.چیکار کنم؟؟؟

    1. iran soal گفت:

      با سلام وقت بخیر خدمت
      مجموعه نباید ارسال می شد ما بار ها و بار ها گفتیم نه ایمیل و نه جیمیل به هیچ عنوان www ندارد شما برای ایمیل خود www قرار داده اید به همین دلیل برایتان ارسال نشده است اصلاح شد و محدد برایتان ارسال شد

  14. Baran گفت:

    سلام من امروز سوالاتو خریداری کردم و سوالایی ک برام ایمیل شد فوقالعاده کامل بودن .دست شما درد نکنه

    1. iran soal گفت:

      موفق باشید انشالله

  15. ابراهیمی گفت:

    سلام نمونه سوالات استخدامی پرستاری بی زحمت برام میفرستین

    1. iran soal گفت:

      مجموعه سوالات آزمون استخدامی پرستاری بصورت رایگان برایتان ایمیل شده است

  16. kosar گفت:

    سلام
    لطفا مجموعه سوالات ازمون استخدامی پرستاری رو برام ارسال کنید
    با تشکر

    1. iran soal گفت:

      با سلام دانلود رایگان سوالات استخدامی پرستاری ایران سوال بصورت کامل برایتان ایمیل شده است

  17. r گفت:

    سوالات استخدامی پرستاری
    سلام خسته نباشید لطف میکنید سوالاتو واسم بفرستید.

    1. iran soal گفت:

      با سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز ما گفتیم برای دریافت نمونه سوالات استخدامی پرستاری بصورت رایگان باید یک ایمیل هم ارسال کنید

  18. معصومه گفت گفت:

    میشه نمونه سوالارو برای منم ارسال کنید
    ممنون میشم اگه پاست نامه هم داشته باشه

    1. iran soal گفت:

      با سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز سوالات تخصصی پرستاری بصورت رایگان برایتان ارسال شده است

  19. r گفت:

    سوالات استخدامی پرستاری
    سلام خسته نباشید لطف میکنید سوالاتو واسم بفرستید.
    [email protected]

  20. رضا گفت:

    ایول حلالتون باشه واقعا دستتون درد نکنه عجب مجموعه ای

    1. iran soal گفت:

      با تشکر از شما دوست عزیز بابت روحیه خوبی که به همکاران بنده میدین امیدواریم که در آزمون استخدامی پرستاری سال ۱۳۹۸ بتونین با مجموعه سوالات استخدامی پرستاری ما موفق بشید

  21. محمد گفت:

    اولین باره که چنین بسته کاملی رو برای آزمون استخدامی پرستاری دارم مطالعه میکنم خدا خیرتون بده این همه سوال رو با این مبلغ کم دارین میدین دست مردم ولی از همه وبسایت ها هم بهتره خدا قوت ایران سوال

    1. iran soal گفت:

      با سلام و قت بخیر خدمت شما خدارو شکر میکنیم که از بسته سوالات استخدامی پرستاری ما رضایت داشتین موفق و پیروز و سربلند باشید

  22. محسن گفت:

    سلام و خسته نباشید سوالات رایگان آزمون پرستاری رو میخوام

    1. iran soal گفت:

      با سلام مجموعه سوالات آزمون استخدامی پرستاری بصورت رایگان برایتان ایمیل شده است

  23. N گفت:

    سلام
    وقت بخیر ببخشید من دو روز پیش سولاتو خریداری کردم واقعا کامل بوده ممنونم از شما تیمتون

    1. iran soal گفت:

      زنده باشید انشالله

  24. علی گفت:

    با سلام . سوالات آزمون استخدامی پرستاری ۹۸

    1. iran soal گفت:

      با سلام برایتان ارسال شده است

  25. علی گفت:

    با سلام . سوالات آزمون استخدامی پرستاری
    [email protected]

    1. iran soal گفت:

      با سلام بصورت رایگان برایتان ارسال شد

  26. سیروس یوسف پناه گفت:

    سلام
    اگر ممکنه برای بنده هم نمونه سوالات پرستاری رو بفرستید
    [email protected]

    1. iran soal گفت:

      با سلام در بعضی از موارد در این بخش مجموعه سوالات استخدامی پرستاری رایگان رو می تونید دریافت کنید در حال حاظر باید خریداری بشه

  27. نازنین گفت:

    سلام ممکن هست سوالات رو برای من هم ارسال کنید؟چطور باید هزینه واریز کنیم؟

    1. iran soal گفت:

      با سلام برای دریافت مجموعه سوالات استخدامی پرستاری باید روی لینک سبز رنگ خرید کلیک کنید و بعد از خرید مجموعه رو دانلود بفرمایید

  28. فاطمه موسی پور گفت:

    سلام ببخشید کدوم یک ازین محصولات برای شرکت در آزمون بهتره؟

    1. iran soal گفت:

      سلام صد در صد vip و طلایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *