بسته سوالات آزمون استخدامی سازمان بهزیستی سال 1402 توسط مجموعه ایران سوال در پنج بخش متفاوت به تهیه و تولید شده است. برای خرید نمونه سوالات استخدامی و تهیه سوالات آزمون استخدامی سازمان بهزیستی می‌توانید از این صفحه اقدام کنید.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی سازمان بهزیستی (ویژه آزمون 1402)

مجموعه ایران سوال با استفاده از بهترین اساتید و متخصصان اقدام به طرح و تولید سوالات آزمون استخدامی سازمان بهزیستی کرده و آن را در این صفحه برای دانلود شما عزیزان قرار داده است. اگر قصد شرکت در آزمون پیش رو را دارید دست بجنبانید و این بسته کامل و باکیفیت را با کم‌ترین قیمت دریافت کنید. 

مجموعه ایران سوال سال‌هاست که در زمینه تهیه و تولید سوال برای آزمون‌های استخدامی مانند آزمون استخدامی وزارت بهداشت، وزارت نیرو، بانک‌ها و دیگر دستگاه‌های دولتی و خصوصی فعالیت می‌کند.

این مجموعه پس از دریافت خبر رسمی مبنی بر برگزاری آزمون استخدامی سازمان بهزیستی اقدام به تولید کامل‌ترین منبع مطالعاتی برای داوطلبان کرد تا در آزمون پیش‌رو آن را مورد استفاده قرار دهند؛ همچنین این محصول کمک آموزشی با توجه بر اصل سوالات آزمون‌های گذشته در تمامی بخش‌ها و سوالات تالیفی جدید از کتاب‌های درسی و جزوات برتر دانشگاهی نیز تهیه و ارائه شده تا شما عزیزان بدون هیچ دغدغه‌ای بتوانید با در دست داشتن منبع مطالعاتی کاملا استاندارد با خیالی آسوده به سمت برنامه‌ریزی منظم و مطالعه دقیق جهت آمادگی برای یک آزمون موفق پیش بروید.

فروش محصول آموزشی بهزیستی برایمان اهمیتی ندارد اما برای قبولی در این آزمون مطلب را تا پایان مطالعه کنید


خبر 18 اسفند: مجوز 1965 سهمیه استخدامی برای سازمان بهزیستی اخذ شد

به گزارش ایران سوال و به نقل از سایت بهزیستی کشور، علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور از اخذ مجوز 1965 سهمیه استخدامی برای سازمان بهزیستی در سراسر کشور خبر داد.

وی با اشاره به اخذ ۱۹۶۵ نفر سهمیه استخدامی برای ادارات شهرستانی، استانی، شیر خوارگاه ها و مراکز اورژانس اجتماعی و مدیران و همچنین برقراری و یا افزایش درصد فوق العاده ویژه برای مشاغل اختصاصی و عمومی و  واحدهای عملیاتی سازمانی، کسب مجوز به کارگیری نیروی امریه در بهزیستی و… گفت:با توجه به اتفاقات خوب، اثر بخش و امید آفرینی که در حوزه نیروی انسانی بهزیستی انجام گرفته اولین تکلیف شما سپاسگزاری از خداوند و بعد از آن، انتقال این شادمانی در سطوح مختلف استانی و شهرستانی و انتشار حس خوب در سازمان است.

نحوه دریافت سوالات استخدامی سازمان بهزیستی

برای دریافت سوالات استخدامی سازمان بهزیستی کافیست تا از طریق همین صفحه اقدام کنید و سفارش خود را ثبت کنید. دقت داشته باشید که سوالات استخدامی سازمان بهزیستی همانند سوالات استخدامی دستگاه‌های اجرایی نسخه فیزیکی ندارد و بعد از خرید این سوالات می‌توانید فایل پی دی اف آن را از طریق ایمیل خود دریافت کنید.

انتخاب منبع مطالعاتی مناسب مهم‌ترین گام در قبولی آزمون‌های استخدامی است؛ از این رو کارشناسان ما در مجموعه ایران سوال سعی داشته‌اند تا بهترین منابع مطالعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

با مطالعه بسته سوالات استخدامی سازمان بهزیستی دیگر به هیچ منبع دیگری برای مطالعه نیاز پیدا نخواهید کرد و با مطالعه اصولی و دقیق حتما به موفقیت خواهید رسید.

سوالات استخدامی سازمان بهزیستی کشور

چگونگی قبولی در آزمون استخدامی سازمان بهزیستی

یکی از سوالاتی که شما عزیزان داوطلب به کرات از همکاران‌مان در بخش پشتیبانی می‌پرسید چیزی نیست جز راهکار قبولی در آزمون استخدامی بهزیستی کل کشور. بدین منظور در این بخش به این سوال پاسخ می‌دهیم و بعد از آن محتویات منبع مطالعاتی نمونه سوالات استخدامی بهزیستی را برایتان شرح خواهیم داد.

اصل اول: هدف قبولی در آزمون استخدامی بهزیستی

قبولی در هر آزمون استخدامی به چند اصل مرتبط است. اصولی که بی‌شک هر داوطلب برای رسیدن به آن باید رعایت کند. یکی از این اصول چیزی نیست جز هدف داشتن برای رسیدن به مقصد نهایی که این اصل یکی از مهم‌ترین اصول قبولی در هر آزمون است. شما اگر هدفی داشته باشید مطمئنا برای رسیدن به آن بیشتر تلاش خواهید کرد و استمرار به صورت خودکار برایتان اجرایی خواهد شد.

اصل دوم: در دست داشتن منبع مطالعاتی کامل سوالات بهزیستی

داوطلبین عزیز شما می‌توانید یک مجموعه سوال را خریداری کنید و یا با دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی بهزیستی کشور، خود را برای آزمون آماده کنید؛ اما آیا می‌دانید تفاوت این دو چیست. گزینه اول موفقیت با تضمین است؛ اما گزینه دوم شروع مسیری برای شکست در آزمون پیش‌رو است؛ برای مثال اگر به صورت معمولی محاسبه کنیم برای خرید یک کفش بیش از 600 هزار تومان هزینه می‌کنیم؛ اما خیلی سخت برای شغل آینده خود مبلغ ناچیزی را هزینه می‌کنیم و می‌خواهیم سطح علمی خودمان را با سوالات رایگان بهزیستی بالا ببریم.

برای کسب نمره قبولی نیاز به محک زدن سطح اطلاعات و دانش خود خواهید داشت و این تنها از طریق مطالعه و حل سوالات با کیفیت امکان‌پذیر است؛ زیرا در سوالات رایگان تنها به موارد سطحی و پیش پا افتاده اشاره شده است.

اصل سوم: برنامه ریزی مطالعاتی دقیق بر اساس شرایط فردی

همانطور که می‌دانید برنامه‌ریزی مطالعاتی یک اصل بسیار مهم و حائز اهمیت برای تمامی آزمون‌های استخدامی است. می‌دانید که برای دریافت یک مشاوره تلفنی و یا حتی مشاوره ماهانه باید چقدر هزینه کنید؟

شما می‌توانید با یک برنامه‌ریزی درست و به هنگام جای مشاور را برای خودتان پر کنید و در نهایت موفق به کسب نمره قبولی شوید؛ ولی برای دست یافتن به این امر باید همین حالا دست به کار شوید.

قیمت بسته سوالات آزمون استخدامی سازمان بهزیستی

شما می‌توانید در این صفحه بسته سوالات آزمون استخدامی را دریافت کنید. مدیریت مجموعه ایران سوال با توجه به تعداد زیاد متقاضیان آزمون استخدامی سازمان بهزیستی تصمیم بر کاهش قیمت این محصول گرفته است تا تمامی افراد قادر به خرید این محصول باشند.

هدف مجموعه ایران سوال کمک به کسب موفقیت در آزمون استخدامی است. در صورتی که محصول ایران سوال را بخرید و از محتوا آن رضایت کافی را نداشته باشید تا سه روز مهلت خواهید داشت که محصول را بازگردانید و مبلغ پرداختی خود را دریافت کنید.

محصولات ایران سوال دارای تضمین کیفیت و سلامت هستند.

محتویات کامل مجموعه سوالات استخدامی بهزیستی کشور 1402


بسته سوالات آزمون استخدامی بهزیستی کشور در بخش‌های مختلف تولید شده و ارائه می‌شود تا شما عزیزان در هنگام مطالعه دچار سردرگمی نشوید. در ادامه این بخش‌ها را قرار داده‌ایم.

اصل سوالات عمومی بسیار مهم آزمون‌های ادوار گذشته سازمان بهزیستی کل کشور (به همراه پاسخ‌نامه)

  • 100 سوال زبان و ادبیات فارسی (تشریحی، تستی)
  • 84 سوال زبان انگلیسی (تستی)
  • 452 سوال اطلاعات عمومی (تستی)
  • 110 سوال معارف اسلامی (تستی)
  • 155 سوال کامپیوتر (تستی)
  • 184 ریاضیات و آمار (تشریحی)
  • 195 سوال هوش و استعداد (تستی)
  • 322 سوال آشنایی با قوانین و مقررات اداری (تشریحی)

سوالات استخدامی سازمان بهزیستی (بخش عمومی بهترین سوالات کشور با پاسخ تشریحی)

  • 1100 سوال عمومی مهم آزمون استخدامی بهزیستی به همراه پاسخنامه تستی، تشریحی (بسیار کامل و مهم)

جزوات استخدامی بهزیستی (بخش عمومی فوق کامل)

  • 267 صفحه جزوه عمومی که خط به خط در آن نکته مهم و کاربردی قرار داده شده است و در زیر هر بخش مهم خط کشیده تا به راحتی در مرور درسی بتوانید نکات مهم را مطالعه مجددا مطالعه کنید.

سوالات عقیدتی، سیاسی و استخدامی ویژه آزمون بهزیستی

  • تعداد ۱۵۰۰ عدد نمونه سوال با پاسخ ویژه اطلاعات عمومی و عقیدتی و سیاسی (در حوزه های تقلید،اجتهاد،تاریخ صدر اسلام،افراد سیاسی کشور و ….
  • تعداد ۵۰۰ صفحه جزوه معارف,عقیدتی و اطلاعات عمومی،سیاسی استخدامی

اصل دفترچه سوالات استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی کشور + پاسخ تشریحی

  • عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر اول / خرداد ۹۴ + پاسخ تشریحی
  • عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر دوم / اسفند ۹۴ + پاسخ تشریحی
  • عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر سوم/ آبان ۹۵ + پاسخ تشریحی
  • عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر چهارم / شهریور ۹۶ + پاسخ تشریحی
  • عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر پنجم / تیر ۹۷ + پاسخ تشریحی

هدیه ایران سوال به خریداران مجموعه نمونه سوالات استخدامی سازمان بهزیستی

  • 760 صفحه جزوه فوق کامل تمامی قوانین و مقررات بهزیستی کل کشور

منابع آزمون استخدامی بهزیستی به چه صورتی تولید و ارائه شده است؟

با توجه به میزان فعالیت ما در حوزه تولید و ارائه نمونه سوالات استخدامی در کشور و تجربه کردن هزاران آزمون استخدامی این موضوع را می‌دانیم که طراحان سوال از چه بخش‌ها و نکاتی سوال طراحی می‌کنند. بار‌ها و بارها دیده شده است که در آزمون‌های استخدامی بهزیستی سوالات به صورت تکراری آمده؛ اما صورت مسئله‌ها به گونه‌ای دیگر طرح شده و یا به اصطلاح پیچیدگی برای خواننده ایجاد شده است.

تمامی این مسائل را در کنار یکدیگر قرار می‌دهیم و از اصل سوالات آزمون‌های گذشته، کتاب‌ها و جزوات برتر دانشگاهی نیز سوالاتی را طراحی می‌کنیم که به آزمون شباهت بسیار زیادی داشته باشند تا داوطلب با مطالعه هر یک از این سوالات آمادگی شرکت در آزمون را کسب کند.

 

نحوه مطالعه جزوات استخدامی سازمان بهزیستی

همان‌طور که اشاره شد راز رسیدن به موفقیت در این آزمون مطالعه جزوات و سوالات استخدامی سازمان بهزیستی ایران سوال است؛ اما باید توجه داشته باشید این امر به تنهایی کافی نیست.

مطالعه درست و اصولی در کنار داشتن منابع مطالعاتی کامل به شما کمک می‌کند تا مراحل دشوار این آزمون را به راحتی پشت سر بگذارید.

برای داشتن یک مطالعه اصولی باید نکات زیر را رعایت کنید.

  • از مطالعه جزوه در ساعات مرده خودداری کنید.
  • توجه داشته باشید که ساعات طلایی بازده بیشتری دارد؛ پس مطالعه بخش‌های سخت را در به این زمان موکول کنید.
  • زمان خود را به بازه‌های مختلف 60 دقیقه‌ای تقسیم کنید؛ چرا که بیشتر از این تایم بازدهی کاهش می‌یابد.
  • بعد 60 دقیقه مطالعه 15 دقیقه استراحت داشته باشید.

 

نتیجه گیری در خصوص مجموعه سوالات استخدامی سازمان بهزیستی

همانگونه که مشاهده می‌کنید این مجموعه بسیار کامل است و امیدواریم شما عزیزان با تهیه و مطالعه آن بتوانید به درصد بالایی از سوالات آزمون پاسخ گفته و انشااله از کسانی باشید که به استخدام این سازمان در می‌آیند.

در پایان خواهشمندیم اگر با فیلتر شکن وارد سایت شده‌اید هنگام پرداخت وجه حتما فیلتر شکن را غیر فعال کنید تا از بروز هرگونه خطای احتمالی جلوگیری گردد، همچنین تیم پشتیبانی ایران سوال آماده است تا نسبت به رفع هر مشکلی در هر مرحله سریعا اقدام کند. (با تشکر مدیریت وب‌سایت تخصصی ایران سوال)

علت تاسیس سازمان بهزیستی

سازمان بهزیستی ایران از سازمان های به وجود آمده بعد از انقلاب اسلامی بوده که با اجتماع نزدیک به ۲۰ سازمان و نهاد مختلف در تیر ماه پنجاه و نه و با رویکرد خدمت رسانی به اقشار کم درآمد،گسترش خدماتی همچون بازپروری،نگاهی ویژه به معلولین،پیشگیری از اعتیاد،بازپروری و … تشکیل گردید که از همان زمان تاکنون نیز با ارائه ی خدماتی مناسب و با حفظ ارزش های انسانی و نگاه داشتن حرمت افراد و اشخاصی که به دلایل مختلف نیازمند کمک می باشند گام های موثری در زمینه ی کاهش درد بیماران،معلولین و نیازمندان برداشته است.

سازمان بهزیستی

نکات مهم در خرید از ایران سوال
  • لینک دانلود بلافاصله و خودکار بعد از پرداخت برای شما ایمیل می شود
  • سوالات ایران سوال تماما با لوگوی اختصاصی ارائه می شود
  • محتویات بسته های این وبسایت بصورت فایل های PDF ارائه می شود
  • تمامی محصولات به دلیل کیفیت بالا و ارامش خاطر داوطلبین دارای 48 ساعت گارانتی می باشد

نظرات شما ارزشمند هستند و به آنها ترتیب اثر خواهیم داد

  • نظرات ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *