دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی اتاق عمل ( سوالات تولید شده ویژه آزمون استخدامی سال 1403 )

سوالات استخدامی اتاق عمل عنوان مجموعه ای است که در این بخش از وبسایت ایران سوال بعد از تجزیه و تحلیل کلیه بخش های این مجموعه می توانید آنرا دریافت و مطالعه نمایید. بسته سوالات استخدامی اتاق عمل ویژه آزمون استخدامی سال 1403 تولید شده است . اگر بخواهیم در یک سطر این بسته را برایتان وصف کنیم می توانید بگوییم که در بخش تخصصی ۵۰ % سوالات قرار داده شده در آن اصل سوالات سالهای گذشته آزمون استخدامی اتاق عمل می باشند و ۵۰ % دیگر سوالات توسط همکارانمان از جزوات دانشگاهی و کتب های درسی تولید شده است تا شما بتوانید از برترین و با کیفیت ترین سوالات آزمون استخدامی اتاق عمل نهایت بهره را ببرید.

نکته بسیار مهم: در این صفحه شما می توانید 2 مجموعه اتاق عمل را دریافت کنید که هر کدام مکمل یکدیگر هستند.

  1. مجموعه VIP اتاق عمل ( پاسخنامه کامل )
  2. مجموعه طلایی اتاق عمل ( پاسخنامه کامل )

نکته بسیار مهم: محتویات هر 2 مجموعه تماما با هم متفاوت می باشد و هر داوطلب برای قبولی می تواند هر 2 بخش آنرا دریافت و مطالعه نماید و در نهایت خبر قبولی خود را به ما بدهد.

نکته مهم : تمامی محتویات پکیج آموزشی سوالات استخدامی اتاق عمل ایران سوال ثبت شده هستند و هرگونه کپی برداری از آنها درو از اخلاق بوده و با متخلفین بصورت قانونی برخورد خواهد شد.

مجموعه vip سوالات استخدامی اتاق عمل ( دارای پاسخنامه کامل )


سوالات تخصصی اتاق عمل ( سوالات تالیفی بهمراه سوالات ادوار گذشته دارای پاسخ کامل )

  • 284 سوال تخصصی اتاق عمل ( اصل سوالات پرتکرار و مهم )

جزوات تخصصی اتاق عمل ( بسیار جامع و کامل )

  • 53 صفحه جزوه اصول بهداشت اتاق عمل
  • 370 صفحه جزوه آناتومی
  • 21 صفحه جزوه خونریزی جراحی

سوالات عمومی اتاق عمل ( اصل سوالات بسیار مهم آزمون های ادوار گذشته )

  • 100 سوال زبان و ادبیات فارسی ( تشریحی ، تستی )
  • 84 سوال زبان انگلیسی ( تستی )
  • 452 سوال اطلاعات عمومی ( تستی )
  • 110 سوال معارف اسلامی ( تستی )
  • 155 سوال کامپیوتر ( تستی )
  • 184 ریاضیات و آمار ( تشریحی )
  • 195 سوال هوش و استعداد ( تستی )

نکته بسیار مهم در خصوص مجموعه vip: داوطلبینی که قصد شرکت و قبولی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت در رشته اتاق عمل را دارند به هیچ عنوان نباید این بخش مطالعاتی را از دست دهند.

مجموعه طلایی سوالات استخدامی اتاق عمل ایران سوال


۱ / بخش تخصصی سوالات استخدامی اتاق عمل ( تولید شده ویژه آزمون سال 1403 + پاسخ )

۱- سوالات کارشناسی ارشد اتاق عمل شامل سالهای ۹۴ و ۹۵  دفترچه سوال  همراه با پاسخنامه تستی  مفاد سوالات زیر 

اصول و عملکرد فرد سیار و اسکراب ، بیماریهای داخلی و جراحی ، تکنولوژی جراحی در جراحیهای مختلف ، آناتومی ، بیهوشی و احیای قلبی و ریوی ، زبان عمومی

۲- دفترچه سوالات کاردانی به کارشناسی اتاق عمل ۸۷ و ۸۹ و ۹۲

فاقد پاسخنامه ، مفاد سوالات دفترچه عبارتند از : فیزیولوژی ، بیوشیمی ، آناتومی ، بیماریهای داخلی و جراحی ، تکنیک و اصول کار در اتاق عمل

۳- سوالات تستی فیزیولوژی ( غدد ، سلول ، قلب ، عصب ، سیستم عصبی و تنفسی ) مجموعه کنکورهای سال گذشته  ۵۰ سوال تستی با پاسخ تستی

۴- ۵۴ سوال تستی  تکنولوژی جراحی گوارش و غدد ( دارای پاسخهای احتمالی )

۵- ۴۰ سوال تستی اصول پیشرفته مراقبت در اتاق عمل۶-  حدود ۵۰ سوال تستی مباحث آناتومی

۶- ۱۵ سوال تستی مباحث خون

۷- ۴۰ سوال تستی مدیریت مربوط به رشته اتاق عمل

۸- مجموعه چند صد سوال و جواب تشریحی ( ۷ فصل ) مربوط به مباحث زیر  :

اصول استریلیزاسیون و ضد عفونی ،  عفونت بیمارستانی  ، اصطلاحات ،  روش های آلودگی زدایی و نظافت ، روشهای ضدعفونی ،  آشنایی باواحداسریلیزاسیون مرکزی

2/ جزوات و سوالات استخدامی اتاق عمل / بخش تخصصی

  1. اصول پیشرفته مراقبت در اتاق عمل ( ۱۵ سوالات استخدامی + پاسخ نامه )
  2. آناتومی ( ۱۰۰ عدد سوال استخدامی + پاسخ نامه )
  3. مبحث خون ( ۹ صفحه تولید ایران سوال )
  4. استریلیزاسیون و ضد عفونی ، عفونت بیمارستانی ، روش های آلودگی زدایی و نظافت ، روشهای ضدعفونی ( ۱۷۰ صفحه جزوه )

3/ سوالات استخدامی اتاق عمل / بخش عمومی

  1. زبان و ادبیات فارسی ( ۷۲۰ سوال استخدامی ) + پاسخ
  2. زبان انگلیسی ( ۶۵۰ سوال استخدامی ) + پاسخ
  3. معارف اسلامی ( ۷۱۰ سوال استخدامی ) + پاسخ
  4. مهارت های هفت گانه کامپیوتر ( ۵۹۰ سوال استخدامی ) + پاسخ
  5. هوش و استعداد ( ۶۱۵ سوال استخدامی ) + پاسخ
  6. ریاضیات و آمار ( ۵۸۵ سوال استخدامی ) + پاسخ
  7. طلاعات عمومی ( ۵۹۰ سوال استخدامی ) + پاسخ

4/ جزوه استخدامی اتاق عمل / بخش عمومی

  1. جزوه ۱۴۵ صفحه ای زبان و ادبیات فارسی
  2. جزوه ۱۷۶ صفحه ای احکام و معارف اسلامی
  3. جزوه ۱۴۳ صفحه ای مهارت های هفت گانه ICDL
  4. جزوه ۱۳۵ صفحه ای آمار و ریاضیات
  5. جزوه ۱۳۷ صفحه ای زبان انگلیسی (گرامر،واژگان،درک مطلب و …)
  6. جزوه ۱۱ صفحه ای هوش و استعداد
  7. جزوه ۱۲۰ صفحه ای اطلاعات عمومی

5/ دفترچه سوالات استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی / مناسب برای آزمون استخدامی اتاق عمل

  1. دفترچه استخدامی فراگیر اول / خرداد ۹۴ + پاسخ تشریحی
  2. دفترچه استخدامی فراگیر دوم / اسفند ۹۴ + پاسخ تشریحی
  3. دفترچه استخدامی فراگیر سوم/ آبان ۹۵ + پاسخ تشریحی
  4. دفترچه استخدامی فراگیر چهارم / شهریور ۹۶ + پاسخ تشریحی
  5. دفترچه استخدامی فراگیر پنجم / تیر ۹۷ + پاسخ تشریحی

نتیجه گیری در خصوص بسته سوالات استخدامی اتاق عمل ایران سوال

موفق شدن نیازمند یک تصمیم جدی از سوی شماست. همان موقع که تصمیم می گیرید در کاری که می خواهید، موفق شوید یعنی نیمی از مسیر را رفته اید، چرا که در آن موقع زمین و زمان را به هم می دوزید تا به هدف برسید، پس در رسیدن به هدف قبولی در آزمون استخدامی اتاق عمل سماجت به خرج دهید، زیرا اگر این باور در شما رخ داد که با در نظر گرفتن همه‌ی شرایط می توانید از پسِ این شغل برآیید حتماً با دنبال کردن یک الگوی مناسب و معتبر به آن خواهید رسید. تا زمانی که شما به عنوان یک داوطلب برای رسیدن به موفقیت و قبولی در آزمون استخدامی اتاق عمل تصمیم جدی نداشته باشید مسیر موفقیت را پیدا نخواهید کرد. وقتی با خود به نتیجه رسیدید خواهید دید که اسباب طی کردن مسیر موفقیت همراه با لذت و آرامش خاطر پیش روی شماست، آن زمان است که می توانید بسته‌ی فوق قدرتمند نمونه سوالات تخصصی استخدامی اتاق عمل را که توسط بهترین اساتید کشوری و کارشناسان مطرح تیم ایران سوال طراحی و تولید شده دریافت کنید و به ادامه مسیر بپردازید.

کاملترین منبع مطالعاتی سوالات استخدامی اتاق عمل در کشــور


پیشنهاد مطالعه : سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی

باکس خرید


10%
  • 4

    روز

  • 2

    ساعت

  • 18

    دقیقه

  • 6

    ثانیه

منابع آزمون استخدامی اتاق عمل چگونه تولید شده است ؟

با توجه بر اهمیت بسیار بالا در رقابت آزمون استخدامی وزارت بهداشت تمامی تلاش ها صورت گرفت تا بتوانی از ( اصل سوالات تخصصی و عمومی ) آزمون های ادوار گذشته اتاق عمل در این بسته نهایت بهره را ببریم تا داوطلبین بتوانند با نحوه سوال دهی آزمون استخدامی اتاق عمل آشنایی لازم را پیدا کنند. در کنار آنها بررسی های لازم بر روی کتب های درسی و جزوات برتر دانشگاهی این عنوان شغلی داشتیم و توانستیم سوالاتی که احتمال بسیار زیاد در این آزمون طراحی می شوند را برایتان تولید و خدمتتان ارائه نماییم. امیدواریم با دریافت و مطالعه این بسته فوق کامل لذت ببرید.

عدم دریافت رایگان سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی رشته اتاق عمل

داوطلبین عزیز خواهش می کنیم به این بخش توجه کنید و به هیچ عنوان مجموعه سوالات رایگان آزمون استخدامی اتاق عمل را دریافت نکنید چرا که محصولی اگر بصورت رایگان عرضه می شود هیچ استانداردی در پشت آن قرار ندارد و باعث می شود شما را به مسیری هدایت کند که بازگشت آن برایتان سخت ودشوار باشد. مجموعه ای که بر روی آن کار شده باشد به هیچ عنوان بصورت رایگان عرضه نخواهد شد و مسلما زمان و تلاشی که اساتید برتر دانشگاهی برای تولید آن صرف کرده اند در نهایت با مبلغی ناچیز که برای آن در نظر گرفته می شود ارائه خواهد شد.

مجموعه سوالات آزمون استخدامی اتاق عمل به صورتی عرضه می شود ؟

تمامی محتویات مجموعه بصورت ( PDF سوالات استخدامی اتاق عمل ) و تمامی بخش های آن برای راحتی کار داوطلبین در مطالعه بصورت تفکیک شده در فایل های زیپ قرار داده شده است . محصولات استخدامی اتاق عمل به این دلیل بصورت PDF  عرضه می شوند که کلیه خریداران بتوانند چه بر روی موبایل چه پی سی آنرا به راحتی باز نمایند.

موفقیت در آزمون استخدامی اتاق عمل با مجموعه سوالات استخدامی اتاق عمل ایران سوال

بهای موفقیت را قبل از رسیدن به آن پرداخت کنید. آیا می دانید بهای موفقیت در آزمون استخدامی اتاق عمل چیست؟ قطعاً با تلاش خودتان بهای این بخش را پرداخته اید، اما نیاز به تمرکز و همچنین انگیزه‌ی بیشتری برای دست یابی به هدفتان دارید. به همین دلیل تیم متخصص ایران سوال با پکیجی مهیج و استثنایی با عنوان بسته‌ی نمونه سوالات استخدامی اتاق عمل ظاهر شده تا علاوه بر بار اطلاعات معتبری که دارد و باعث آماده سازی قدرتمند متقاضیان می شود، به افزایش انگیزه و اعتماد به نفس داوطلبین این رشته کمک شایانی کرده باشد.

فقط کافیست بسته‌ی نمونه سوالات استخدامی اتاق عمل را پس از پرداخت هزینه ای اندک از وبسایت ایران سوال دریافت کنید و برای دست یافتن به جایگاه شغلی مد نظرتان به مطالعه‌ی محتوای ارزشمند آن بپردازید. وقتی فکر کاری و یا چیزی در ذهنتان می افتد قطعاً توانایی انجام آن را داشتید که تصویرش در ضمیر ناخودآگاهتان نقش بسته است، پس به هیچ عنوان خودتان را دست کم نگیرید و برای گرفتن حقتان از آزمون استخدامی اتاق عمل وبسایت تخصصی ایران سوال را الگو قرار دهید تا در نهایت شاهد حفظ جایگاه و ارزش خود باشید.

چگونه در آزمون استخدامی اتاق عمل موفق شویم ؟

همانطور که می دانید موفقیت یک اتفاق نیست که با دست روی دست گذاشتن به وجود آید، بلکه برای رسیدن به آن باید مراحلی را پشت سر بگذاریم تا گام به گام به هدف نزدیک تر شویم. حال اگر خواستار حضور در اتاق عمل و نجات جان هموطنان عزیزمان هستید و دوست دارید فرشته‌ی نجاتی برای همنوعان خود باشید لازم است ابتدا در آزمون استخدامی اتاق عمل رتبه‌ی قبولی را کسب کنید و برای کسب این رتبه باید مراحلی را پشت سر بگذارید.

نیاز دارید که ابتدا اقدام به دریافت بسته‌ی نمونه سوالات استخدامی اتاق عمل که برترین نمونه سوالات سطح کشوری را در خود جای داده

سوالات استخدامی اتاق عمل

است کنید. لذا پس از دریافت این محصول فوق تکمیلی برای خود زمان بندی مشخصی تا روز برگزاری آزمون ایجاد کنید و طبق همان برنامه ریزی به مطالعه و آماده سازی جهت حضوری پررنگ در جلسه‌ی آزمون و در نهایت استخدامی موفق مشغول شوید. هیچ کاری یک شبه و بدون برنامه ریزی به سرانجام نرسیده است. مهم ترین وظیفه یعنی همان تولید محتوای ارزشمند را تیم کاردان ایران سوال عهده دار شد و باقی مسیر با تلاش شما داوطلبین هموار خواهد شد.

مطالعه مقاله : راه های موفقیت در آزمون استخدامی 
پیشنهاد مطالعه : سوالات استخدامی وزارت بهداشت

اندکی در خصوص اتاق عمل ( مجموعه سوالات تخصصی اتاق عمل ایران سوال )

رشته‌ی کارشناسی پیوسته اتاق عمل شاخه ای از علوم پزشکی می باشد که در طول این دوره دانشجویان با اصول و قوانین اتاق عمل و تکنولوژی های نوین جراحی در جراحی های تخصصی و فوق تخصصی آشنا شده و مراقبت و کمک به اداره بیمار را قبل، حین و بعد از عمل می آموزند. پس از آن با شرکت در آزمون استخدامی اتاق عمل و کسب رتبه‌ی قبولی و گذراندن مرحله‌ی مصاحبه‌ی کاری، به استخدام در می آیند و اینجاست که تازه وظایف مهمی را عهده دار می شوند. وظایف به صورت کلی به چندین دسته تقسیم می شوند که باز هر کدام از آنها زیر شاخه های مربوط به خود را دارد. به صورت کلی وظایف در اتاق عمل به ۳ بخش تقسیم می شوند:

سوالات استخدامی اتاق عمل

 وظایف قبل از عمل جراحی
  1. آماده سازی اتاق عمل
  2. استریل کردن محیط و وسایل مورد نیاز
  3. کمک به تیم جراحی در زمان وارد شدن به محیط استریل و …
وظایف در حین عمل
  1. حفظ محیط استریل
  2. دادن وسایل و تجهیزات به جراح و کمک جراح بر اساس نیاز آنها و …
وظایف بعد از عمل
  1. حفظ محیط استریل تا زمانی که بیمار انتقال داده شود
  2. حذف تجهیزات مصرف شده
  3. استریل وسایلی که مجدد استفاده می شود
  4. انتقال بیمار به بخش اتاق بهبود
  5. آماده سازی اتاق عمل برای بیمار بعدی

سوالات استخدامی پرستاری وزارت بهداشت 

و

 سوالات استخدامی پرستاری

نکات مهم در خرید از ایران سوال
  • لینک دانلود بلافاصله و خودکار بعد از پرداخت برای شما ایمیل می شود
  • سوالات ایران سوال تماما با لوگوی اختصاصی ارائه می شود
  • محتویات بسته های این وبسایت بصورت فایل های PDF ارائه می شود
  • تمامی محصولات به دلیل کیفیت بالا و ارامش خاطر داوطلبین دارای 48 ساعت گارانتی می باشد

نظرات شما ارزشمند هستند و به آنها ترتیب اثر خواهیم داد

  • نظرات ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد