سازمان تامین اجتماعی از آن دسته سازمان‌هایی است که افراد زیادی خواهان استخدام در آن هستند. شما می‌توانید آگهی استخدامی سازمان تامین اجتماعی را از طریق ایران سوال پیگیری کنید.

معتبرترین اخبار استخدام سازمان تامین اجتماعی 1402

مجموعه ایران سوال یکی از معتبرترین مراجع برای خرید نمونه سوالات استخدامی است. علاوه بر آن شما می‌توانید به راحتی معتبرترین اخبار استخدامی را مانند اخبار استخدامی هلال احمر و سازمان تامین اجتماعی را از طریق مجموعه ایران سوال دنبال کنید.

شما می‌توانید از طریق همین صفحه از آگهی استخدامی سازمان تامین اجتماعی، برگزاری آزمون و اعلام نتایج آن مطلع شوید.

مجموعه ایران سوال علاوه بر اطلاع‌رسانی اخبار مهم استخدامی، منابع مطالعاتی جامعی از آزمون‌های استخدامی مختلف مانند نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت را در اختیار داوطلبین قرار می‌دهد که تاثیر بسزایی در روند قبولی آنان دارد.

در ادامه با مهم‌ترین اخبار استخدامی سازمان تامین اجتماعی همراه شما هستیم.

خبر ۱۸ مرداد ۱۴۰۲- استخدام سازمان تامین اجتماعی – مدیریت درمان استان خوزستان

سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در مراکز درمانی(درمانگاه عمومی و شبانه روزی شادگان- مرکز درمانی باغملک- بیمارستان شوشتر- بیمارستان بهبهان)، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی دعوت به همکاری می‌نماید.

خبر ۲۸ آبان ۱۴۰۱ – اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۱

با سلام. به اطلاع تمامی شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سراسری تامین اجتماعی که در روز جمعه صبح مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ برگزار شد می‌رسانیم که نتایج آزمون برای متقاضیان در روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت و قابل مشاهده است. داوطلبینی که طبق کارنامه خود دارای نمره حدنصاب آزمون کتبی بودند و جزو سه برابر ظرفیت پذیرش معرفی شدند، جهت ارائه مدارک خود تطبیق آن با اظهارات زمان ثبت نام دعوت به عمل می‌آید. داوطلبان نام برده در صورت مطابقت داشتن و صحت مدارک‌شان وارد مرحله بعد یعنی مصاحبه حضوری راه یافته و اگر مدارک تناقض داشته باشد و یا به هر دلیلی برای مصاحبه حضور پیدا نکنند به عنوان مردود به شمار خواهند آمد.

خبر ۱۵ مهر ۱۴۰۱ – آزمون استخدامی تامین اجتماعی با شرکت ۶۰ هزار داوطلب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری ایرنا امروز دو آزمون استخدامی سازمان تامین‌ اجتماعی جهت جذب نیروی مورد نیاز واحدهای مختلف ستادی و اجرایی سازمان تامین اجتماعی در سطوح کارشناسی و همچنین غیر کارشناسی (شرکتی)، با شرکت کردن نزدیک به ۶۰ هزار داوطلب در این آزمون برگزار شد.

طبق گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری سازمان تامین اجتماعی، آزمون کتبی‌ای که جهت استخدام پیمانی سازمان تامین‌ اجتماعی برگزار شد برای جذب ۳۳۷۶ نفر که ۱۱۴۵ نفر در واحدهای بیمه‌ای و ۲۲۳۱ نفر دیگر در واحدهای درمانی در مشاغل کارشناسی بودند و طبق اطلاع‌ رسانی‌هایی که از قبل انجام شد، صبح امروز مصادف با جمعه 15 مهر ماه با حضور ۴۶ هزار و ۶۵۰ نفر متقاضی، به‌ صورت همزمان توسط سازمان سنجش کشور در مراکز استان‌‌های کشور برگزار شد.

لازم به ذکر است که امتیاز بومی (۴۰ درصد امتیاز بومی شهرستان)، قانون اصلاح سن (سابقه اشتغال در دستگاه‌های اجرایی کشور و شرکت‌‌های تابعه) و همچنین جوانی جمعیت و حمایت از خانواده (امتیاز سنی و افزایش نمره کتبی آزمون) لحاظ خواهد شد.

طبق همین گزارش، صبح امروز دقیقا همزمان با برگزاری آزمون استخدام پیمانی در مشاغل کارشناسی، آزمون جذب نیروی شرکتی (کار و تامین) به تعداد ۱۱۲۰ نفر (۲۵۸ نفر در واحدهای بیمه‌ای و ۸۶۲ نفر در واحدهای درمانی) در مشاغل غیر کارشناسی نیز با شرکت ۱۳ هزار و ۱۰۵ نفر توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

آقای میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی هم در این میان با حضور در دانشگاه امیرکبیر سعی کرد تا از مراکز برگزاری آزمون استخدامی این سازمان و به واسطه گفت‌ و گو با تعدادی از داوطلبین و شرکت‌کنندگان در این آزمون، از نزدیک در جریان چگونگی برگزاری آزمون قرار گیرد. اگر قصد شرکت در این آزمون را دارید می‌توانید آگهی استخدام سازمان تامین اجتماعی را از طریق این صفحه دنبال کنید.

منبع : خبرگزاری ایرنا

خبر ۱۱ مهر ۱۴۰۱ – دریافت کارت آزمون استخدام سراسری سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱

ضمن آرزوی موفقیت از طرف تیم «ایران سوال» برای تمامی داوطلبین در آزمون استخدام سراسری سازمان تامین اجتماعی سال  ۱۴۰۱ ، به اطلاع همگی می‌رسانیم لینک دریافت کارت آزمون فعال شده است.

خبر ۳۰ شهریور ۱۴۰۱- جزئیات استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱

مدیر عامل سازمان تامین‌ اجتماعی کشور ضمن تشریح جزئیات استخدام در این سازمان گفت: سازمان سعی دارد تا از طریق مکاتبات رضایت مسئولان را جهت لحاظ کردن امتیازات ویژه برای افرادی که در زمان شیوع ویروس کرونا فعال بوده‌اند را در آزمون استخدامی تامین اجتماعی جلب کند.

طبق گفت و گویی که آقای میرهاشم موسوی با خبرنگار اجتماعی ایرنا داشت افزود: سازمان تامین اجتماعی در این دوره برای دو حوزه درمان و همچنین حوزه غیر درمان، نیرو نیاز دارد و در این میان استخدام حدود 4 هزار نفر را در 2 مرحله پیش بینی کرده بود.

موسوی اضافه کرد: در زمینه پزشکی (بخش‌های تخصصی) چیزی نزدیک به سه هزار نفر برای استخدام و شماری از این جمعیت هم جهت بکارگیری در قالب بهیار و نیروهای خدماتی پیش‌بینی شده بود و انجام این فرآیند در حال پیگیری است. 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی روی این موضوع که سازمان تامین اجتماعی کشور تمامی ضوابط مربوط به تعالی جمعیت را در استخدام پیش رو تعریف کرده است تاکید کرد و گفت: برای افرادی که در زمان همه‌گیری ویروس منحوس کرونا به طور فعالانه اقدامات لازم را به عمل می‌آورند تا جان مردم را نجات دهند امتیازات فوق ویژه‌ای درخواست داده است.

او اضافه کرد: نامه نویسی‌هایی هم در همین زمینه با امور مربوطه در معاونت توسعه مدیریت و جذب سرمایه کشور انجام شده و انتظار می‌رود که در این راستا مسئولان موافقت کنند و برای همکاری و همراهی این جمعیت با سازمان و تکریم و قدردانی از فداکاری این گروه از این امتیازات ویژه استفاده شود.

موسوی یادآوری کرد: با در نظر گرفتن تمامی جوانب و با توجه به درگیری پرستاران این گروه با بیماران در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا افزایش فوق العاده 50 درصدی محقق شد که این مورد یکی از اقدامات مهمی است که سازمان تامین اجتماعی در راستای حمایت از جمعیت فعال دوره کرونا داشت.

به گزارش خبرگزاری ایرنا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین‌ اجتماعی خبر داد که از روز دوشنبه مورخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ فرآیند ثبت نام شرکت‌کنندگان استخدام پیمانی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه سراسر کشور در مهر سال جاری آغاز خواهد شد.

براساس اعلام ابوالفضل عفت‌نژاد، آزمون کتبی برای استخدام پیمانی سه هزار و ۳۷۶ نفر (۱۱۴۵ نفر در واحدهای بیمه‌ای و ۲۲۳۱ نفر در واحدهای درمانی) در مشاغل کارشناسی در روز جمعه ۱۵ مهر سال جاری به صورت همزمان در مراکز استان‌های کشور زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود.

تاریخ ثبت نام این آزمون از ۳۱ مرداد ماه (روز دوشنبه) تا ۶ شهریور ۱۴۰۱ (روز یکشنبه) انجام شد و نکته‌ای که در این آزمون بسیار مهم بود، لحاظ امتیاز بومی (۴۰ درصد امتیاز بومی شهرستان) و قانون اصلاح سن (سابقه اشتغال در دستگاه‌های اجرایی وشرکت‌های تابعه) و جوانی جمعیت و حمایت از خانواده (امتیاز سنی و افزایش نمره کتبی آزمون) است.

همزمان با آزمون استخدام پیمانی و در همان تاریخ، آزمون جذب نیروی شرکتی (کار و تامین) به تعداد ۱۱۲۰ نفر (۲۵۸ نفر در واحدهای بیمه‌ای و ۸۶۲ نفر در واحدهای درمانی) در مشاغل غیر کارشناسی نیز توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی طبق گفت و گویی که در تاریخ سوم خرداد سال جاری با خبرگزاری ایرنا داشت اعلام کرد که در دوران سخت شیوع کرونا، بعضی از قشرهای مختلف جامعه به عنوان گروه‌های جهادی به صورت داوطلبانه در بخش‌های درمانی تامین اجتماعی حضور پیدا کردند و به مردم عزیزمان کمک رسانی کردند. این افراد که داوطلبانه در صحنه حضور پیدا کردند دیدشان کمک به مردم بوده که در این مراکز فعالیت کردند و حالا باید عملکرد این افراد ایثارگر را تقدیر کنیم.

میرهاشم موسوی افزود، سازمان تامین اجتماعی کشور هم در برنامه‌های استخدامی جدید قصد دارد که به‌طور حتمی یک سری امتیازات ویژه‌ای را برای این گروه‌های داوطلبانه که با قصد و نیت فداکاری در حوزه سلامت و همچنین مبارزه با ویروس کرونا در مراکز درمانی سازمان حضور یافتند، قائل خواهد شد.

استخدام این جمعیت ایثارگر از سوی سازمان تامین اجتماعی مورد بحث قرار نگرفته بود ولی لحاظ کردن بعضی از امتیازات، فرصتی را ایجاد می‌کند تا در استخدام‌ها به دلیل کمک در شرایط سخت نسبت به دیگر متقاضیان برتری‌هایی داشته باشند.

سازمان تامین اجتماعی یکی از بزرگ‌ترین صندوق بازنشستگی در ایران است که بالغ بر ۵۰ درصد از جمعیت کشور را تحت پوشش مقررات حمایتی خود قرار داده است.

بر اساس آخرین آمارهایی که وجود دارد، بیشتر از ۱۴ میلیون نفر از جمعیت کشور به عنوان بیمه شده اصلی و همچنین بالای ۴ میلیون نفر هم به عنوان مستمری بگیر بازنشستگی، از کار افتادگی و بازماندگان از تعهدات بلند مدت و کوتاه‌ مدت بیمه‌ای و درمان بهره‌مند می‌شوند. با احتساب اشخاص تبعی تحت تکفل این گروه‌ها، در مجموع بالغ بر ۴۴ میلیون نفر از جمعیت کشور عضو خانواده تامین اجتماعی محسوب می‌شوند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

خبر ۷ شهریور ۱۴۰۱- اعلام نتایج آزمون استخدام تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱

ضمن آرزوی موفقیت از طرف تیم متخصص «ایران سوال» برای همه شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ به اطلاع شما عزیزان می‌رسانیم، نتایج آزمون استخدام تامین اجتماعی در تاریخ ۲۳ تیر ۱۴۰۱ اعلام شد.