استخدام بانک ملی ایران (خبر جدید)

دوست داری بدونی بقیه چطوری تو آزمون استخدامی بانک ملی قبول می‌شن؟

مجموعه ایران سوال یکی از با سابقه‌ترین‌ها در میان تولیدکنندگان سوالات آزمون‌های استخدامی است. در این صفحه اطلاع رسانی‌های لازم در زمینه اخبار آزمون استخدامی بانک ملی ایران قرار داده می‌شود. ما در این مجموعه با هدف بهبود و ارتقا سطح علمی متقاضیان سوالات استخدامی بانک ملی را تولید کرده تا شما عزیزان با بهره گرفتن از این سوالات در آزمون پیش رو موفق باشید. اگر قصد شرکت در این آزمون را داری، می‌توانید در این صفحه از ریز اخبار آزمون استخدامی بانک ملی آگاه شوید.

اگر به سوالات استخدامی دیگر بانک‌ها نیاز دارید می‌توانید به صفحه سوالات استخدامی بانک‌ها نیز مراجعه کنید.

استخدام بانک ملی ایران (خبر جدید)

در این صفحه اخبار آزمون استخدامی بانک ملی ایران قرار داده شده است؛ همچنین مجموعه ایران سوال علاوه بر اخبار استخدام بانک ملی اخبار مرتبط با آزمون‌های دیگر را نیز در صفحات مرتبط به آن‌ها قرار می‌دهد. در صورتی که تمایل به آگاهی از اخبار استخدامی وزارت علوم یا سایر عنوان‌های شغلی دارید می‌توانید از طریق مجموعه ایران سوال این اخبار دریافت کنید.

24 تیر 1402- تمدید مدت زمان ارائه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی بانک ملی

با نظر به اینکه مراحل بررسی مدارک از دوشنبه مورخ 1402/04/19 در حال انجام است، در صورتی که موفق به ارائه مدارک خود نشده‌اید، نهایتا می‌بایست تا پایان ساعت اداری در روز شنبه مورخ 1402/04/24 به دایره سرمایه انسانی اداره امور شعب استان محل پذیرش خود مراجعه کرده و شخصا اصل و کپی مدارک خواسته شده را بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش تحویل دهید.

20 تیر 1402- تمدید مهلت ارائه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی بانک ملی

ضمن آرزوی موفقیت برای شما عزیزان به اطلاع می‌رسانیم با توجه به فرایند بررسی مدارک در روزهای گذشته در صورتی که تاکنون برای ارائه مدارک خود مراجعه حضوری به مراکز اعلامی نداشته‌اید، حداکثر در ساعات اداری فردا 1402/04/21 به مراکز مشخص شده مراجعه کنید و شخصا اصل و کپی مدارک خواسته شده را ارائه دهید.

طبق اخبار استخدام بانک ملی روند بررسی مدارک پذیرفته شدگان در تهران و سایر استان‌ها آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت. به گزارش روابط عمومی بانک ملی آزمون استخدامی این بانک در 15 اردیبهشت ماه برگزار شده و پذیرفته شدگان از 12 لغایت 18 تیرماه فرصت تکمیل مدارک اولین مرحله آزمون استخدامی را داشته‌اند.

۱۹ دی ۱۴۰۱: اهدا حکم استخدام رسمی به 3 تن  از کارکنان بانک ملی

به دنبال بازدید از ۴ شعبه باقرشهر، شهرک رضویه، کیان شهر و همچنین دولت آباد واقع در جنوب تهران، جلسه‌ای در خصوص چگونگی رسیدن به هدف های مربوط به بانک برگزار شد و در این جلسه مهم با کارکنان دیدار و گفت و گو انجام شد و در همین میان احکام تبدیل وضعیت استخدام رسمی به ۳ نفر از همکاران اهدا گردید، از همکاران ورزشکار تقدیر به عمل آمد و همچنین به مشکلات و مباحث معیشتی، آموزشی و رفاهی پرداخته شد.

معاون منابع انسانی در بازدید از واحدهای مختلف اداره امور شعب جنوب تهران راجع به اخبار استخدام بانک ملی اظهار داشت: دیدگاهی که یک مدیر در شیوه مدیریت و طریقه برقراری ارتباط با کارکنان خود بوجود می آورد، می تواند نتیجه مثبتی را رقم بزند.

همچنین در ادامه نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطرات شهدای اسلام علی الخصوص سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از جهاد و اقدامات جناب آقای دکتر فرزین (مدیر سابق بانک) در توسعه معیشت همکاران تقدیر کرد.

او این احساس همدلی و مساعدت بین کارکنان جنوب تهران را بی‌مانند خطاب کرد و شیوه مدیریتی این اداره را قابل قدردانی حکایت کرد و تغییر نیروهای شرکتی فرزندان ایثارگر در سراسر کشور، گرفتن مجوز استخدام ۱۷۳۴ نفر و برگزاری آزمون استخدامی بانک ملی در پایان سال ۱۴۰۱ را جزو مهمترین عملیات بانک با هدف توسعه کمبود نیرو اعلام کرد.

رئیس اداره امور شعب جنوب تهران جناب آقای علیرضا جعفری با تاکید و اشاره به ارزش و اهمیت کار تیمی و اعتنا به سرمایه‌های انسانی، اخبار استخدام بانک ملی  اضافه کرد: کارکنان بانک ملی ایران لایق بهترین‌ها هستند و این امکان وجود دارد که با تغییر رویکرد، موفقیت‌های زیادی را پله به پله به دست آورد.

در ادامه این دیدار، همکاران و کارکنان اداره امور شعب جنوب تهران هر انتقاد و پیشنهادی که در خصوص مسائل معیشتی و رفاهی داشتند را عنوان کردند.

برای دریافت اصل سوالات تخصصی بانک ملی کلیک کنید

خبر ۹ شهریور ۱۴۰۰- آغاز دریافت مدارک معرفی شدگان آزمون استخدامی بانک ملی ایران ۱۴۰۰

طبق اخبار استخدام بانک ملی تاریخ تحویل مدارک برای معرفی شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ در سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org، بانک ملی ایران از روز شنبه مورخ ۱۳ شهریور الی ۱۷ شهریور ماه سال جاری است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، قبول شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ می توانند در ساعات اداری با داشتن مدارک نام برده در زیر به آدرس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان محل تقاضا مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز:

۱- اصل شناسنامه به همراه کپی از تمامی صفحات آن

۲- اصل کارت ملی به همراه کپی پشت و رو

۳- اصل کارت پایان خدمت و کپی (برای آقایان)

۴- اصل آخرین مدرک تحصیلی و کپی آن

۵- اصل گواهی ایثارگری از بنیاد امور ایثارگران مرکز استان

لازم به ذکر است پذیرفته شدگان در استان تهران می‌توانند به آدرس تهران خیابان فردوسی، ادارات مرکزی بانک ملی ایران، اداره کل سرمایه انسانی، گروه کارشناسان تامین نیرو مراجعه نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت بانک ملی اینجا کلیک نمایید