استخدام هلال احمر ( اخبار استخدامی جدید در سال 1402 )

یران سوال مجموعه‌ای معتبر در زمینه تهیه و تولید سوالات آزمون استخدامی دولتی است. ما در ایران سوال از بهترین متخصصین و کارشناسان برای تولید سوالات کمک‌ می‌گیریم که باعث می‌شود محصولات با کیفیتی را در اختیار متقاضیان شرکت در آزمون‌های استخدامی مانند آزمون استخدامی هلال احمر قرار دهیم. ما در مجموعه ایران سوال در کنار ارائه سوالات آزمون استخدامی اخبار این آزمون‌ها را نیز پوشش می‌دهد. اگر شما یکی از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی هلال احمر هستید با دنبال کردن صفحات ما می‌توانید در جریان اخبار استخدام هلال احمر قرار بگیرید. 

 

بررسی اخبار مربوط به آزمون‌ استخدامی هلال احمر با ایران سوال

مجموعه ایران سوال یکی از مجموعه‌های قدیمی در زمینه تهیه و تولید سوالات آزمون‌های استخدامی است. تمام سوالات ارائه شده توسط ایران سوال به این دلیل که توسط اساتید برتر و با استفاده از منابع اصلی تولید می‌شوند از کیفیت بالایی برخوردارند. در صورتی که قصد شرکت در هریک از آزمون‌های استخدامی را دارید، می‌توانید از طریق مجموعه ایران سوال اقدام کنید و بهترین سوالات را دریافت کنید. در مجموعه ایران سوال برای تمامی آزمون‌های استخدامی سوالاتی تولید شده است. سوالاتی مانند سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت و غیره که بسیار کاربردی و مفید هستند.

خبر 15 تیر 1402: استخدام در داروخانه هلال احمر خراسان جنوبی

مجموعه هلال احمر در خراسان جنوبی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز داروخانه جمعیت هلال احمر در شهرستان بیرجند از طریق آزمون کتبی، عملی و در نهایت مصاحبه و تایید صلاحیت عمومی توسط بخش گزینش هلال احمر به صورت قرارداد موقت و قانون کار بدون دادن تعهد استخدامی در مشاغل زیر دعوت به همکاری می‌کند.

می‌خوای تو آزمون استخدامی هلال احمر شرکت کنی اما سوال برای محک زدن خودت نداری؟

ضروری است تمامی متقاضیان در مهلت مشخص شده پس از مطالعه شرایط عمومی آزمون و جمع آوری مدارک مورد نیاز اقدام به ثبت نام در آزمون کنند.

با دنبال کردن ایران سوال می‌توانید در جریان اخبار استخدام هلال احمر قرار بگیرید.

 

خبر 21 دی 1401: صدور مجوز جذب 1900 امدادگر و راننده پایه یک

در گزارشی از ایران سوال به گفته خبرگزاری ایسنا، مدیر کل هماهنگی مجموعه‌ها و امور استان‌ها هلال احمر از صادر شدن مجوز جذب 1900 امدادگر و راننده پایه یک در هلال احمر خبر داد.

صارم رضایی در دومین جلسه کمیسیون تخصصی مشورتی اقتصادی و عمرانی مجمع عمومی جمعیت هلال احمر گفت: به دلیل هدف گذاری برای مولد سازی املاک هلال احمر، مبلغ به دست آمده از فروش املاک در استان‌ها از آن‌ها خارج نخواهد شد و در مسیر درآمدزایی برای استان صرف خواهد شد.

در ادامه افزودند: سرمایه گذاری مبلغ به دست آمده از فروش املاک در استان باعث تشویق خیرین به مشارکت بیشتر خواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر از قول رضایی اعلام کرد که در ماه‌های گذشته حقوق و دستمزد امدادگرها پرداخت شده؛ همچنین روند بیمه 22 هزار امدادگر در دست بررسی است از این تعداد نفر بیمه شده‌اند.

در صورتی که از داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی هلال احمر هستید باید بدانید که تمامی اخبار استخدام هلال احمر در این صفحه قرار داده می‌شود و شما می‌توانید با دنبال کردن این صفحه در جریان اخبار قرار بگیرید.

خبر شنبه 10 دی 1401 اخبار استخدام هلال احمر

رئیس جمعیت هلال  احمر بیان کرد: با توجه به افزایش سرعت خدمات رسانی در حوزه‌های مختلف نیازمند نیرو‌های بیشتری در این سازمان و بخش‌های مختلف آن هستیم تا بتوانیم در آینده به این مهم یعنی خدمت‌رسانی سریع‌تر به هموطنان‌مان برسیم.

با توجه به گزارش خبرگزاری مهر در روز جمعه پیرحسین کولیوند در بین خبرنگاران در اردبیل بیان کردند که دولت باید مجوز‌های لازم برای استخدام نیروی انسانی جدید را هرچه زودتر صادر کند تا ما شاهد برگزاری آزمون استخدامی جدید و جذب نیرو در این سازمان مهم و حساس کشور باشیم.

در ادامه ایشان بیان کردند که این آزمون همانند آزمون‌های استخدامی دیگر روند یکسانی را دنبال می‌کند و ما با توجه به نیازها در این سازمان درخواست‌مان را خواهیم داد و از طریق سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه بودجه اقدام به پیگیری خواهیم کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در این آزمون استخدامی 480 نفر جذب نیرو داریم که مجوز این تعداد را از سازمان امور استخدامی نیز دریافت کردیم؛ ولی سازمان برنامه و بودجه در تامین منابع مالی با مشکلاتی روبرو است که مسلما با صدور و تایید نهایی این سازمان آزمون استخدامی در سریع‌ترین زمان ممکن بعد از اعلام برگزار خواهد شد.

کولیوند افزود: با تمام توان سعی می‌کنیم تمامی ماموریت‌ها و مسئولیت‌هایی که بر دوش‌مان است را سریعا به نتیجه برسانیم و به کلیه تعهدات‌مان نیز عمل کنیم.

ایشان در خصوص وضعیت‌های بودجه هلال احمر تاکید کردند که بودجه سال آینده به مجلس پیشنهاد شده است و با تصویب نهایی در مجلس این امکان به ما داده خواهد شد که برخی از کار‌های عقب مانده خود را به سرانجام برسانیم.

کولیوند در ادامه سخنان خود اضافه کرد: خرید‌های مورد نیاز اعم از (آمبولانس، خودروی‌های نجات، اقلام حفاظتی، بالگردها، پایگاه‌های امداد و نجات و …. تماما پیش بینی شده است و اضافه کردن این موارد در اولویت اصلی ما نیز قرار دارد و یکی از برنامه‌های اصلی ما در این بخش است.

ایشان خاطر نشان کردند که با لطف و محبت نمایندگان و تصویب این مصوبه در سال جاری و تامین اعتبار مورد نیاز فعالیت‌های بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.

ایشان در خصوص افزایش نیرو‌های داوطلبی نیز اینطور بیان کردند که ظرفیت دانشگاه‌ها، جامعه مهندسان، مدارس و رانندگان به ما کمک کرده تا بتوانیم تعداد داوطلبین جمعیت هلال احمر را نیز تا حد قابل توجهی افزایش دهیم.

وی در بخش دیگری از صبحت‌های خود اظهار کرد روحیه گذشت و ایثار مردم عزیزمان در ایران بالاست؛ اما نیاز است این روحیه تقویت شود؛ چرا که در مکتب اسلامی و آئین‌های الهی به این مسائل تاکید شده تا ما هم در این راستا بتوانیم هدف‌های تعیین شده را در بخش‌های مختلف دست یافتنی‌تر از قبل کنیم.

منبع : خبرگزاری مهر

خبر سه‌شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱:جذب نیروی جوان در سازمان هلال احمر 

به گزارش بازارکار و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، یعقوب سلیمانی در دیدار و گفت‌وگو با کارکنان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس این سازمان برگزار شد، با اشاره به اینکه سازمان جوانان از نظر وظایف و ماموریت‌های بشردوستانه‌ای که بر عهده دارد، یکی از ارکان مهم جمعیت هلال احمر به‌شمار می‌رود، اظهارکرد، در راستای تحقق برنامه‌های سازمان که درگاه ورودی جوانان به سازمان امداد و نجات و داوطلبان هلال‌احمر است به تلاش خود ادامه می‌دهیم.

وی در خصوص برنامه‌های آموزشی سازمان جوانان هلال احمر ضمن تقدیر از فعالیت امداد کوهستان دختران عضو هلال احمر و برگزاری دوره دادرسان پیشرفته دختران در آذربایجان شرقی، گفت: همدلی و هم افزایی در بستری که کار فرهنگی انجام می‌شود حرف اول را می‌زند. اگر اعتقاد به کار جمعی نداشته باشیم و فعالیت‌ها به صورت جزیره‌ای انجام شود، نتایج مطلوبی به دست نخواهد آمد.

دبیرکل هلال‌احمر به لزوم جذب، آموزش، سازماندهی، حفظ و انسجام جوانان تاکید کرد و افزود، باید در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظمی برای حفظ و نگهداشت بیش از ۶۷۰ هزار عضو جوان که سرمایه‌های اصلی هلال احمر هستند انجام شود. کسانی که با افتخار لباس هلال احمر بر تن می‌کنند و در عرصه‌های علمی جزو برترین‌ها هستند، باید بیش از پیش برای جذب و نگهداری آن‌ها تدبیر کرد.

سلیمانی حفظ انسجام جوانان را مستلزم ایجاد بسترهای مناسب فرهنگی دانست و افزود، طی ۷۵ سال زحمات فراوانی برای استفاده از مهارت‌های جوانان و جذب آن‌ها در امور بشردوستانه انجام شده است. جوانان با هر ایده و انگیزه‌ای سرنوشت هر کشوری را تغییر می‌دهند، بنابراین جوانان تحول‌زا هستند. سرنوشت جنگ تحمیلی توسط جوانان رقم خورد. ۱۵۹ هزار نفر از شهدا ۱۳ تا ۳۵ ساله بودند.

وی با بیان اینکه ما هلال احمری هستیم و باید اصول و اهداف بشردوستانه آن را ترویج کنیم، افزود، باید برای انجام ماموریت‌های هلال احمر نگاه‌مان معطوف به جوانان باشد، باورهای‌مان را تقویت کنیم و دقت و تعمق بیشتری در برنامه ریزی‌ها داشته باشیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر همچنین دفتر باشگاه آموزش و رسانه (باور) را که با هدف ارتقا و اعتلای روابط عمومی و اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر با محوریت زمینه‌سازی برای ترویج و گسترش دانش اطلاع‌رسانی و مهارت‌های مرتبط در جمعیت هلال احمر راه‌اندازی شده را افتتاح کرد. او در مراسم افتتاح این دفتر گفت: توجه به عرصه رسانه همواره از دلایل مهم در موفقیت هر سازمان بوده و برنده، رسانه‌ای است که با سرعت و کیفیت اخبار و اطلاعات را تبادل کند.

وی تاکید کرد: جایگاه موضوع رسانه در جمعیت هلال احمر با توجه به اصول و اهداف و همچنین فعالیت‌ها، متعدد و گستردگی عملیات‌ها در جمعیت از اهمیت بالایی برخوردار است. این شرایط در جمعیت مستلزم آموزش خبرنگاران بحران است که بتوانند علاوه بر داخل کشور به عنوان خبرنگار بین‌المللی با نگاه بیرونی فعالیت کنند.

سلیمانی اظهار کرد: نیاز به کار جمعی در جمعیت هلال‌احمر در راستای کاهش آلام بشری و بشردوستی، بی‌طرفی و بی‌غرضی و ترویج فرهنگ ایثار است که همه این موارد در مرامنامه باشگاه خبرنگاران به خوبی گنجانده شده بود.

وی با بیان اینکه تلاش‌های خوبی در حال انجام است و باید با بهره‌مندی از ابزار رسانه ظهور و بروز پیدا کند افزود: جایگاه و نقشی که رسانه و اطلاع رسانی می‌تواند در مجموعه غیر دولتی و مردمی هلال احمر ایفا کند، با توجه بر اینکه مبتنی بر اهداف و اصول است، بسیار ارزشمند است.

سلیمانی با اشاره به اینکه تجربه ثابت کرده چنین تشکیلاتی آثار و برکات فراوانی همراه خواهد داشت، گفت: همدلی، هماهنگی و وحدت در انجام فعالیت‌های هلال احمر و همکاری همه سازمان نقطه قوت این باشگاه است و هر آنچه در توان ما باشد در حمایت و توسعه و تامین امکانات این حرکت انجام خواهیم داد.

منبع : بازار کار

مطالعه بسته : سوالات استخدامی هلال احمر 1401