دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی حقوق شرکت نفت (منبع کامل آزمون 1403 مطابق با دفترچه)

سوالات استخدامی حقوق شرکت نفت ایران سوال یکی از کاملترین و بهترین منابع مطالعاتی در دسترس داوطلبین آزمون استخدامی شرکت نفت در سال جاری نیز می باشد و مسلما می تواند تنها کمک کننده یا همان سکوی پرتاپ آنها به سمت استخدام لقب بگیرد. این بسته فوق کامل بعد از ارائه مجموعه سوالات استخدامی شرکت نفت ما تولید شده است و در بر گیرنده اصل سوالات تخصصی حقوق سالهای گذشته در کنار جزوات تخصصی و دفترچه هاست و همچنین در بخش عمومی هم نمونه سوالات بهمراه جزوات را قرار دادیم تا هر آنچه را که یک داوطلبین برای قبولی بدان نیازمند می باشد را در این بسته به تنهایی مورد مطالعه خود قرار دهد.

همانطور که مستحضر هستید آزمون های استخدامی در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار خواهد شد و به همین دلیل منابع آنها از طرف سازمان برگزار کننده اعلام خواهد شد که ما بر اساس مواد اعلام شده این محصول کمک آموزشی را تولید کردیم تا داوطلبین به هیچ عنوان به سمت حاشیه های موجود نروند.


مواد اعلام شده آزمون استخدامی حقوق شرکت نفت 1403

مواد تخصصی: حقوق مدنی – حقوق اداری و کار – آیین دادرسی مدنی – حقوق تجارت – حقوق بین الملل عمومی – حقوق بین الملل حصوصی

مواد عمومی: زبان و ادبیات فارسی – زبان انگلیسی – کامپیوتر – هوش و توانمندی های ذهنی

قابلیت پرینت : دارد نوع سوالات : چهار گزینه ای
پاسخنامه : دارد نوع فایل : دانلودی ( به صورت فوری و آنی )
محتوای فایل : pdf حجم فایل : ۱۴۵ مگابایت

سوالات استخدامی حقوق شرکت نفت

محتویات کامل مجموعه سوالات استخدامی حقوق شرکت نفت ایران سوال


1/ سوالات مهم و پرتکرار استخدامی حقوق شرکت نفت ( بخش تخصصی + پاسخ )

  • ۱۱۵ سوال حقوق مدنی
  • ۱۲۰ سوال حقوق اداری و کار
  • ۱۲۰ سوال آیین دادرسی مدنی
  • 275 سوال حقوق تجارت
  • 150 سوال حقوق بین الملل عمومی
  • 180 سوال حقوق بین الملل خصوصی

3/ جزوات استخدامی حقوق شرکت نفت ( بخش تخصصی )

  • 200 صفحه جزوه حقوق بین الملل عمومی – جزوه حقوق بین الملل اختصاصی – جزوه حقوق سازمان های بین المللی
  • 33 صفحه جزوه حقوق مدنی
  • 22 صفحه جزوه حقوق اداری و کار
  • 57 صفحه جزوه آیین دادرسی مدنی
  • 69 صفحه جزوه حقوق تجارت

۱ / سوالات استخدامی حقوق شرکت نفت ( بخش عمومی + پاسخ )

  • نمونه سوالات زبان و ادبیات فارسی (۵۴۶ عدد با جواب)
  • نمونه سوالات زبان انگلیسی (۵۲۱ عدد با جواب)
  • نمونه سوالات کامپیوتر (۶۲۸ عدد با جواب)
  • نمونه سوالات هوش و استعداد (۴۶۷ عدد با جواب)

5/ سوالات استخدامی حقوق شرکت نفت ( بخش عمومی + پاسخ تشریحی )

  • ۱۲۰ سوال ادبیات فارسی + پاسخ تشریحی
  • ۱۵۶ سوال زبان انگلیسی + پاسخ تشریحی

6/ جزوات استخدامی حقوق شرکت نفت ( بخش عمومی )

  • جزوه کامل زبان و ادبیات فارسی
  • جزوه کامل هوش و استعداد شغلی
  • جزوه کامل زبان و ادبیات انگلیسی
  • جزوه کامل کامپیوتر

7/ بخش دفترچه سوالات استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی ( پاسخنامه کاملا تشریحی )

  1. عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر اول / خرداد ۹۴ + پاسخ تشریحی
  2. عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر دوم / اسفند ۹۴ + پاسخ تشریحی
  3. عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر سوم/ آبان ۹۵ + پاسخ تشریحی
  4. عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر چهارم / شهریور ۹۶ + پاسخ تشریحی
  5. عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر پنجم / تیر ۹۷ + پاسخ تشریحی

نتیجه گیــری در خصوص مجموعه سوالات استخدامی حقوق شرکت نفت

انتخاب درست می تواند شما را به قله های موفقیت برساند . به هیچ عنوان نمی خواهیم با کلمات کاری کنیم که شما منبع مورد نظرتان را از ما دریافت کنید ما حتی به شما پیشنهاد می کنیم که مجموعه سوالات استخدامی حقوق ما را به کلیه وبسایت های دیگر مقایسه کنید اگر کاملتری و جامع تر از این بسته مشاهده کردید ما کلیه محتویات این مجموعه را بصورت رایگان برایتان خواهیم کرد . برای تولید این بسته فوق کامل بیش از ۳۵ روز زمان گذاشتیم تا داوطلبین عزیز با خیالی آسوده به مطالعه آن بپردازند.

دانلود کاملترین منبع مطالعاتی سوالات استخدامی حقوق شرکت نفت در کشور

آزمون استخدامی شرکت نفت سال 1403 را چگونه با قبولی پشت سر بگذاریم …..

این سوالی است که داوطلبین آزمون استخدامی شرکت نفت به دنبال پاسخ صحیحی از آن هستند و می خواهند به هر روشی که شده آینده شغلی خود را در آزمون استخدامی پیش رو تضمین کنند. در اینجا از نظر کارشناسان ما ۳ مبحث بسیار مهم باعث این اتفاق مهم می شود که اگر هر داوطلبی از آنها پیروی کند بی شک شانس و درصد قبولی بیشتری نسبت به دیگر شرکت کننده ها برای خود ذخیره خواهد کرد .

از نطر ما : ۱- در دست داشتن منبعی معتبر و استاندارد که کلیه نیاز های یک داوطلب را برآورده کند. ۲- مطالعه اصل سوالات تخصصی مهم و پرتکرار آزمون های ادوار گذشته در کنار سوالات تالیفی جدید از کتب و جزوات برتر دانشگاهی می تواند یک راه میانبر برای داوطلب باشد. ۳- نحوه مطالعه و برنامه ریزی مدون  ۴- تجسم خود بر روی شغل آینده  ( مثلا هر روز ۱۰ دقیقه چشمانتان را ببنید و دقیقا خود را در محل کار خود تصور کنید ) با انجام این مسائل گفته شده می توانید بیش از ۵۰ % مسیر را به راحتی بگذرانید . بی شک معتقدیم شما جزو یکی از قبول شدگان خواهید بود.

برای قبولی در آزمون استخدامی حقوق شرکت نفت به ایران سوال اعتماد کنید

همانطور که میدانید از قدیم گفته اند که در هر کاری باید کار را سپرد دست کاردان، این بدان معناست که هر کسی در زمینه فعالیت خود تخصص دارد و میتواند بهترین مشاور باشد. اگر هنوز فارغ التحصیل نشده اید و یا مدت زمان زیادی از دانشگاه شما نگذشته و از اساتید دانشگاهی خود بپرسید با توجه به گستردگی مطالب و منابع در دسترس چه مواردی برای مطالعه جهت افزایش درصد موفقیت در آزمون استخدامی شرکت نفت موثر و مناسب است قطعا در پاسخ به شما خواهند گفت مطالعه سوالات آزمونی ادوار گذشته.

منابع تخصصی و عمومی کامل رشته حقوق شرکت نفت

چرا که شما به هیچ عنوان از زمان اعلام دفترچه تا زمان برگزاری آزمون فرصت مطالعه تمامی این موارد و منابع را ندارید و باید منبعی را انتخاب و مطالعه کنید که به سوالات آزمونی نزدیک باشد و شما را با شیوه طراحی سوالات آشنا کند. همچنین دریافت نمونه سوالات استخدامی حقوق شرکت نفت این امکان را به شما خواهد داد که با وجود تست های زیادی که در خود جای داده است تسلط‌تان را روی تست زنی افزایش دهید و به این ترتیب بتوانید زمان خود را در آزمون اصلی روی پاسخ دهی به سوالات مدیریت کنید و آزمونی بدون استرس را با بالاترین بازدهی پشت سر بگذارید.

موفقیت در آزمون آنقدر ها هم که فکر میکنید وحشت آور و ترسناک نیست، افرادی چنین طرز فکری را دارند که سعی میکنند بدون یافتن راهی معتبر فقط به نکات منفی فکر کنند. پس برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید و از رویایتان به هیچ عنوان دست نکشید.

مطالعه مقاله : چگونه در آژمون های استخدامی موفق شویم ؟

مختصری در خصوص ایران سوال و نحوه تولید مجموعه سوالات استخدامی حقوق

وبسایت تخصصی ایران سوال به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین وبسایت های تولید و ارائه سوالات آزمون های استخدامی در ایران می باشد که هدف اصلی این تیم رشد و پیشرفت داوطلبان و متقاضیان برای شرکت در آزمون و راه یابی به موفقیت می باشد. بنابراین خود را متعهد می دانیم تا غیر از تولید بسته سوالات استخدامی حقوق شرکت نفتهر موردی که ممکن است شما را حتی یک قدم به هدفتان نزدیک کند را در اختیارتان قرار دهیم تا حمایت را از شما عزیزان همراه به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

کتاب استخدامی رشته حقوق شرکت نفت

سعی کنید از همان ابتدا شرایط مطالعه را همانند آزمون استخدامی شرکت نفت برای خود شبیه سازی کنید، حتی در صورت امکان یک صندلی را برداشته و روی آن بنشینید و بدون اینکه به پاسخ نامه صحیح نگاه کنید به سوالات هر درس به صورت جداگانه پاسخ دهید. زمانی را برای پاسخگویی به سوالات در نظر بگیرید. این کار باعث می شود شما با مطالعه هر درس در زمان مشخص بتوانید زمان را مدیریت کنید و این موضوع مهم به شدت به شما کمک خواهد کرد.

حتی اگر به پاسخ سوالی شک دارید هم یک گزینه را با توجه به منطق و سطح علمی خود انتخاب کنید، در پایان به پاسخ نامه اصلی مراجعه کرده و با پاسخ های خود مطابقت دهید. به این شکل به اشتباهات خود پی برده و میتوانید مجدد روی آنها تمرکز کنید. تمرین تست زنی بسیار حائز اهمیت می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

بی شک انتخاب نهایی شما سوالات استخدامی حقوق شرکت نفت ایران سوال است 

قطعا با مشاهده ریز محتویات این مجموعه داوطلبی نیست که بسته سوالات تخصصی حقوق شرکت نفت را از وبسایت تخصصی ایران سوال جهت تسریع پیشبرد اهداف خود برای آزمون استخدامی پیش رو دریافت نکرده باشد، به همین دلیل در این بخش قصد داریم چگونگی مطالعه محتوای ارزشمند این پکیج را به شما بگوییم تا نتیجه بهتری را در انتها حاصل کنید، چرا که برای موفق شدن در آزمون استخدامی شرکت نفت رشته حقوق تنها در اختیار داشتن سوالات و منابع معتبر کفایت نخواهد کرد و حتماً به یک برنامه ریزی اصولی و مدون مطالعاتی نیاز دارید. یکی از راه های بسیار موثر برای به خاطر سپردن مطالب و یادگیری بهتر، یادداشت برداری و خلاصه نویسی از مطالب می باشد که این موضوع زیر نظر مشاوران تیم ایران سوال به اثبات رسیده است.

آزمون استخدامی شرکت نفت رشته حقوق

در بعضی از داوطلبین به این شکل است که بدون یادداشت برداری مطالبی که مطالعه می کنند را زودتر از یاد خواهند برد. پس سعی کنید بعد از مطالعه درسنامه هر بخش از دروس عمومی و تخصصی مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت رشته حقوق از خلاصه نویسی و نکته برداری قسمت های مهم آن غافل نشوید. لازم به ذکر است که یادداشت برداری برای شما کارکردهای دیگری هم دارد. مثلا به شما عزیزان کمک می کند تا مطالبی را که میخوانید، طبق نقاط ضعف و قوت خودتان دسته بندی کنید.

همچنین انجام این کار در نهایت مرور دروس را برای شما راحت تر کرده و میزان یادگیری شما را افزایش خواهد داد. سعی کنید برای مطالعه و افزایش آمادگی جهت موفقیت در آزمون استخدامی حقوق شرکت نفت از مشاوران کاربلد در این زمینه مشاوره بگیرید و به برنامه ارائه شده خودتان پایبند باشید تا بتوانید از رقبا پیشی بگیرید.

شرکت نفت

نکات مهم در خرید از ایران سوال
  • لینک دانلود بلافاصله و خودکار بعد از پرداخت برای شما ایمیل می شود
  • سوالات ایران سوال تماما با لوگوی اختصاصی ارائه می شود
  • محتویات بسته های این وبسایت بصورت فایل های PDF ارائه می شود
  • تمامی محصولات به دلیل کیفیت بالا و ارامش خاطر داوطلبین دارای 48 ساعت گارانتی می باشد

نظرات شما ارزشمند هستند و به آنها ترتیب اثر خواهیم داد

  • نظرات ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد