دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی تصدی امر قضا ( دانلود کاملترین مجموعه سوالات تصدی امر قضا سال 1403 )

سوالات استخدامی تصدی امر قضا عنوان بسته ای دیگر از تولیدات بی نظیر ایران سوال می باشد که در این بخش برایتان به نمایش گذاشته ایم . مجموعه که دارای کلیه مواد اعلام شده از سوی سازمان برگزار کننده آزمون استخدامی تصدی امر قضا می باشد و مطمئنا داوطلبین با ددیدن آن روحیه ای مضاعف می گیرند چرا که با در دست داشتن منبعی معتبر می توانند آزمون استخدامی تصدی امر قضا سال 1403 را با موفقیت پشت سر بگذارند. با ما همراه باشید.

خبر ۲۹ آذر ۱۴۰۰- اطلاعیه‌ آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی تصدی منصب قضاء در سال ۱۴۰۰ می‌رساند، ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ آغاز و در روز شنبه مورخ ۱۱۴۰۰/۱۰/۱۱ پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

الف- شرایط عمومی:

تابعیت اصلی ایران.
اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، ایمان و عدالت.
التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه و عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب، سازمان‌ها و گروه‌های غیرقانونی یا هواداری از آن‌ها.
طهارت مولد.
داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کار قضایی با توجه به نوع بیماری‌های اعلامی.
داشتن کارت پایان خدمت وظیفه، معافیت از خدمت( گواهی پزشکی قانونی – انواع بیماریهای جسمی) یا معافیت تحصیلی با لحاظ مقررات ماده واحده قانون گذرانیدن مدت خدمت نظام وظیفه فارغ‌التحصیلان دانشکده علوم قضایی در محاکم قضایی کشور.
نداشتن سابقه محکومیت کیفری موثر.
حسن شهرت، اخلاق و امانتداری.
عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان‌گردان.
داشتن حداقل ۲۲ و حداکثر ۳۳ سال تمام در روز ثبت نام.

تبصره: ایثارگران و خانواده آنان ۲ سال – مدرک کارشناسی ارشد ۲ سال- فارغ التحصیلان و دانشجویان دکتری ۲ سال. حداکثر سن ارفاقی ۴ سال می باشد.

ب- شرایط اختصاصی :

کارشناسی حقوق یا فقه و حقوق یا الهیات با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی؛
کارشناسی ارشد پیوسته معارف اسلامی و حقوق در یکی از گرایش ها؛
کارشناسی ارشد پیوسته الهیات، معارف اسلامی و ارشاد با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی؛
سطح دو حوزوی یا بالاتر؛

 

چگونه می توانید با همیاری ایران سوال در آزمون استخدامی تصدی امر قضا موفق شوید ؟

همه‌ی ما انسان ها زمان محدودی در اختیار داریم تا بتوانیم کارهایی را که به آن علاقه داریم انجام دهیم، این زمان بالاخره می گذرد، چه آرزوهایمان را دنبال کنیم چه نکنیم. پس بهتر است بهترین و بیشترین استفاده را از این زمان به نفع خودمان و رویاهایمان ببریم. اگر آرزوی قبولی در آزمون استخدامی تصدی امر قضا را دارید پس باید خیلی برایتان حائز اهمیت باشد.

تیم متخصص ایران سوال در این بین با توجه ارزش ویژه‌ی جایگاه داوطلبین و میزان اهمیت قبولیشان در آزمون پیش رو، فایلی را با عنوان بسته‌ی نمونه سوالات استخدامی تصدی امر قضا برای داوطلبین این رشته تهیه و تولید کرده اند که ساختار محتواییِ این بسته به طوری طراحی شده که برای راحت تر شدن شروع آن، حجم مطالعه ای که قرار است برای آماده سازی خود انجام دهید را با تفکیک دروس و بخش های مختلف تا حد قابل توجهی کاسته. در خصوص این امر که به صورت مکتوب در این بخش به آن اشاره شد (تفکیک دروس و بخش های مختلف) می توانید تا انتهای این مجموعه با وبسایت ایران سوال همراه باشید تا با شناسنامه و عناوین دروس آشنا شوید و در انتها با بکارگیری بسته‌ی نمونه سوالات استخدامی تصدی امر قضا آرزوهایتان را دنبال کنید.

آنچه در بسته سوالات استخدامی تصدی امر قضا ایران سوال خواهید دید


سوالات استخدامی تصدی امر قضا ( منبع کامل مطالعاتی داوطلبان دانشگاهی )

  1. سوال استخدامی استعداد شغلی ( ۵۶۳ عدد + پاسخ )
  2. سوال استخدامی حقوق مدنی ( ۲۵۳ عدد + پاسخ )
  3. سوال استخدامی حقوق تجارت ( ۱۸۶ عدد + پاسخ )
  4. سوال استخدامی آیین دادرسی و اجرای احکام مدنی ( ۲۳۸ عدد + پاسخ )
  5. سوال استخدامی آیین دادرسی و اجرای احکام کیفری ( ۲۱۰  عدد + پاسخ )
  6. سوال استخدامی حقوق جزای عمومی ( ۲۱۵ عدد + پاسخ )
  7. سوال استخدامی حقوق جزای اختصاصی ( ۲۴۰ عدد + پاسخ )

جزوات استخدامی تصدی امر قضا ( بخش تخصصی بسیار کامل )

  1. جزوه استخدامی استعداد شغلی ( ۱۲ صفحه )
  2. جزوه استخدامی حقوق مدنی ( ۴۰۴ صفحه )
  3. جزوه استخدامی حقوق تجارت ( ۱۰۴ صفحه )
  4. جزوه استخدامی آیین دادرسی و اجرای احکام مدنی ( ۹۷ صفحه )
  5. جزوه استخدامی آیین دادرسی و اجرای احکام کیفری ( ۱۶۳ صفحه )
  6. جزوه استخدامی حقوق جزای عمومی ( ۱۷۴ صفحه )
  7. جزوه استخدامی حقوق جزای اختصاصی ( ۷۳ صفحه )

دفترچه سوالات استخدامی بسیار کامل آزمون تصدی منصب قضا سال ۹۸ بهمراه پاسخنامه کامل

  • دفترچه سوالات استخدامی آزمون های وکالت ( مختص به ۷ دوره گذشته بهمراه پاسخنامه کامل )

همکاران ما برای آزمون استخدامی تصدی امر قضا ۷ دفترچه آزمون استخدامی وکالت را که از سالهای ۸۹ تا ۹۵ برگزار شده را به شما پیشنهاد می کنند که از نظر مواد اعلام شده آزمون استخدامی تصدی امر قضا با یکدیگر مشترک می باشند. مطمئنا مطالعه این بخش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند سطح علمی شما را در بخش تخصصی بیش از بیش افزایش دهد.


نتیجه گیــری در خصوص مجموعه سوالات استخدامی تصدی امر قضا

همانطور که مشاهده کرده اید تمامی آنچه را که یک داوطلب این آزمون استخدامی بدان نیازمند می باشد را در این مجموعه برایشان قرار داده ایم تا به هیچ عنوان در زمان مطالعه کمبودی را احساس نکرده و با خیالی آسوده بتوانند این مجموعه را مطالعه نمایند.

کاملترین مجموعه سوالات استخدامی تصدی امر قضا در کشور تنها در ایران سوال

10%
  • 4

    روز

  • 19

    ساعت

  • 50

    دقیقه

  • 10

    ثانیه

  295,000 ریال

پیشنهاد مطالعه : سوالات استخدامی قوه قضاییه

تلاش کنید و فرصت موفقیت را در آزمون استخدامی تصدی امر قضا به خود بدهید!

اگر الان در این صفحه از مجموعه به سر می برید یعنی نسبت به علایق و استعدادهای خودتان تصمیم به شرکت در آزمون استخدامی تصدی امر قضا را دارید. تیم کاردان ایران سوال می تواند در راستای تصمیم شما داوطلبین و متقاضیان گرامی و با کمک بسته‌ی نمونه سوالات استخدامی تصدی امر قضا توانمندی هایتان را دو چندان افزایش دهد، چرا که این فایلی که به صورت PDF طراحی شده و در اختیار شما عزیزان قرار دارد در وهله‌ی اول با دیدگاه مخاطب نگری استارت تولید خود را زد.

سوالات استخدامی تصدی امر قضا

پس شک نکنید که قطعاً پاسخگوی تمامی نیازهایتان برای موفقیت در آزمون استخدامی تصدی امر قضا می باشد و با ساختار برنامه ریزی شده اش می تواند یک روش موثر برای غلبه بر رقبا و پیشی گرفتن از آنها باشد. به نظر می رسد بسته‌ی نام برده با مواردی که در همان زمینه ذکر شد به طور قابل توجهی قدرت آماده سازی را در شما عزیزان افزایش دهد که همین قدرت بخشیدن به خودیِ خود یکی از اجزای ضروری برای ایجاد موفقیت در آن چیزی است که می خواهید در زندگی به آن دست پیدا کنید. همچنین می تونید مقاله چگونه در آزمون های استخدامی موفق شویم را مطالعه کرده تا راه های موفقیت را به راحتی پیدا کنید.

نتیجه گیری در خصوص بسته سوالات استخدامی تصدی امر قضا

دنیا در حال تغییر است و برای شکل گرفتن با این تغییرات باید خودتان را با شرایط تطابق دهید تا زندگی راحت تری را تجربه کنید. حالا این مورد کاملاً به شما بستگی دارد که هر چقدر بیشتر خود را با این شرایط وفق دهید بیشتر می توانید موفق شوید و تغییرات مثبت در خود ایجاد نمایید. برای موفقیت در آزمون استخدامی تصدی امر قضا گله و شکایت را کنار بگذارید و به جای تلف کردن وقت خود با موارد حاشیه ای، اقدام به جذب مسائل کاربردی کنید.

سوالات استخدامی تصدی امر قضا

وبسایت ایران سوال معتبرترین هدایتگر در امر موفقیت برای کاربران و متقاضیان عزیز آماده‌ی فعالیت می باشد که با تولید بسته‌ی نمونه سوالات استخدامی تصدی امر قضا مسیر را تا رسیدن به هدف هموار می سازد. شما نمی توانید بدون استفاده از فرصت ها موفق شوید اما نتیجه موفقیت آمیز زمانی اتفاق می افتد که توانایی خودتان را در مسیر بکار گیرید. پس به هیچ عنوان این فرصت بزرگ را برای مدیریت و کنترل آزمون پیشِ رو از دست ندهید و همین حالا بسته‌ی نمونه سوالات استخدامی تصدی امر قضا را از وبسایت ایران سوال دریافت کنید.

سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی

نکات مهم در خرید از ایران سوال
  • لینک دانلود بلافاصله و خودکار بعد از پرداخت برای شما ایمیل می شود
  • سوالات ایران سوال تماما با لوگوی اختصاصی ارائه می شود
  • محتویات بسته های این وبسایت بصورت فایل های PDF ارائه می شود
  • تمامی محصولات به دلیل کیفیت بالا و ارامش خاطر داوطلبین دارای 48 ساعت گارانتی می باشد

نظرات شما ارزشمند هستند و به آنها ترتیب اثر خواهیم داد

  • نظرات ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد