دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی اورژانس کشور ( دانلود کاملترین بسته آزمون استخدامی اورژانس کشور + پاسخ )

سوالات استخدامی اورژانس کشور عنوان بسته ای است که بی شک تمامی داوطلبین به دنبال کاملترین آن در حال جستجو می باشند و مطمئنا با مطالعه محتویات آن تصمیم نهایی برای دریافت مجموعه مورد نظر را خواهند گرفت . به همین دلیل ایران سوال تمامی تلاش های خود را بکار گرفت تا بعد از کلیه فراز و نشیب ها در خصوص تولید مجموعه سوالات استخدامی اورژانس کشور کاملترین بسته را تولید و خدمتتان ارائه دهد. مطمدنا با مطالعه مجموعه سوالات اورژانس می توانید رقبای خود را در آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 1402 به راحتی پشت سر بکذارید و به موفقیت تضمینی از سوی ایران سوال دست یابید.

ردیف رشته های مورد نیاز اورژانس 115
1 کارشناسی و کارشناسی ارشد پرستاری
2 کاردانی و کارشناسی هوشبری
3 کاردانی و کارشناس فوریت های پزشکی
4 کارشناس اتاق عمل

سوالات استخدامی اورژانس کشور

محتویات کامل مجموعه سوالات استخدامی اورژانس کشور (ویژه 1402 + پاسخ)


۱ / بخش تخصصی سوالات استخدامی اورژانس کشور ( بهمراه پاسخ )

  1. سوالات استخدامی فوریتهای پزشکی ۷۵ عدد + پاسخ
  2. سوالات المپیاد تکنسین های فوریت های پزشکی ۱۵۰ عدد + پاسخ
  3. سوالات استخدامی اورژانس های طبی پیش بیمارستانی ۱۶۰ عدد + پاسخ
  4. سوالات استخدامی اورژانس های طبی پیش بیمارستانی ۴۵۰ عدد فاقد پاسخنامه برای محک زدن داوطلب
  5. سوالات استخدامی امداد حوادث ۲۵۰ عدد + پاسخ ( دروسی که از آنها سوال مطرح شد عبارتند از :  هیپوگالیسمی- تروما- اورژانس

چشم و گوش و حلق و بینی- انواع سوختگی ها- ارتوپدی- غرق شدگی  ، داروهای اورژانس-اعصاب و اورژانس روانپزشکی-حمایتهای روانی )

2/ بخش تخصصی اصل دفترچه های آزمون استخدامی فوریتهای پزشکی کاردانی ، کارشناسی و …..

۱- دفترچه سوالات کاردانی به کارشناسی رشته فوریت های پزشکی سالهای ۹۰ و ۹۱ و۹۲ و۹۳ سوالاتی که در این دفترچه موجود است : آناتومی ، احیای قلبی – ریوی ، اورژانس های طبی پیش بیمارستانی ( فرآیند عملیات و اطلاعات فنی -فوریت های داخلی – تروما )  ، فارموکولوژی  ، فیزیولوژی

۱- سر فصلهای آموزشی اکسیژن تراپی-خونریزیها-شوک-اخلاق وموازین اسلامی-آشنایی با اصول تزریقات-گرمازدگی و گرمادرمانی-سرمازدگی و سرمادرمانی-توانایی حمل بیمار- CPR-اسرتیلیزاسیون-مراقبت از جسد-آشنایی با مراکز بهداشتی-اخلاق و موازین شرعی-آشنایی با اصول تزریقات- تریاژ-کلیات و مقدمه کمکهای اولیه-ارتوپدی-اورژانس تنفسی و آسم

۲- سرفصلهای آموزشی آشنایی با آناتومی و فیزیولوژی بدن- گرفتن علائم حیاتی-اورژانس قلب-اورژانس سالمندان- اورژانس اطفال- – اورژانس جراحی-انواع مسمومیت ها-اسهال و استفراغ-هیپوگالیسمی-اورژانس چشم و گوش و حلق و بینی-Bleeding GL

۳ – سر فصلهای آموزشی کار بادستگاه GPS ونقشه خوانی وقطب نما و اطفاء حریق

۴ – سرفصل های فرماندهی سوانح و زنده ماندن در شرایط سخت

۵ – سر فصل های آموزشی ارزیابی سوانح

3/ اصل سوالات دفترچه آزمون استخدامی فراگیر سوم خوشه شغلی کاردان فوریت های پزشکی و اپراتور ۱۱۵

سوالاتی که در این دفترچه موجود است : آناتومی و فیزیولوژی ، فارموکولوژی ، ،فرایند عملیات ،ارزیابی بیمار ،تروما و اشنایی با حرارت ترومایی ،تصادفات ، حوادث غیر مترقبه و اورژانش محیطی ،اروژانس های پزشکی شامل بیماری قلبی ، مغزی و ریوی ، کاهش هوشیاری و دیابت و سایر اورژانس ها ، اقدامات حیاتی پایه و پیشرفته و دستگاه شوک خودکار و سایر دستگاه های مورد لزوم

4/ بخش تخصصی جزوات و درسنامه های اورژانس که در هیچ وبسایتی به غیر از ایران سوال موجود نیست

  1. جزوه دارو های مورد نیاز در آمبولانس ۴۲ صفحه
  2. جزوه کمک های اولیه ۷۵ صفحه
  3. جزوه سرویس و نگهداری آمبولانس ۴۶ صفحه
  4. درسنامه احیای قلبی ریوی ۳۶ صفحه
  5. جزوه اصول تحویل بیمار به بیمارستان ۱۲ صفحه
  6. جزوه دارو های مورد نیاز آمبولانس ۴۲ صفحه
  7. جزوه عوامل شیمیایی موثر بر خون ، ریه ، پوست ۹۴ صفحه
  8. جزوه در شرایط اورژانسی چگونه باید رفتار کنیم  ۳ صفحه

5/ بخش عمومی سوالات استخدامی اورژانس کشور + پاسخنامه تستی

  1. ۵۸۵ سوال زبان و ادبیات فارسی
  2. ۷۲۰ سوال معارف اسلامی
  3. ۶۱۰ سوال ریاضیات و آمار
  4. ۴۲۵ سوال هوش و استعداد
  5. ۵۶۵ سوال مهارت های هفت گانه کامپیوتر
  6. ۵۰۰ سوال زبان انگلیسی
  7. ۵۵۰ سوال اطلاعات عمومی

6/ بخش عمومی سوالات استخدامی اورژانس کشــور + پاسخنامه تشریحی

  1. سوال ادبیات فارسی ۱۲۰ عدد + پاسخ تشریحی
  2. سوال آمار ۳۳۰ عدد + پاسخ تشریحی
  3. سوال معارف ۱۲۰ عدد + پاسخ تشریحی
  4. سوال ریاضی ۴۵۰ عدد + پاسخ تشریحی
  5. سوال زبان انگلیسی ۱۵۶ عدد + پاسخ تشریحی

7/ بخش جزوات و درسنامه های عمومی اورژانس کشور ( سرفصل های مهم دروس عمومی )

  1. ۱۴۶ صفحه درسنامه زبان و ادبیات فارسی
  2. ۱۱۰ صفحه درسنامه احکام و معارف اسلامی
  3. ۲۶۵ صفحه درسنامه مهارت های هفت گانه ICDL
  4. ۱۳۷ صفحه درسنامه ریاضی و آمار مقدماتی
  5. ۱۲ صفحه درسنامه هوش و توانمندی های عمومی
  6. ۱۵۵ صفحه درسنامه زبان انگلیسی
  7. ۱۲۴ صفحه درسنامه اطلاعات عمومی

8 / بخش دفترچه سوالات استخدامی فراگیر دستگاههایی اجرایی ( مناسب برای آزمون اورژانس کشــور )

  1. آزمون خرداد ماه سال ۹۴ / اولین آزمون فراگیر + پاسخ تشریحی
  2. آزمون اسفند ماه سال ۹۴ / دومین آزمون فراگیر + پاسخ تشریحی
  3. آزمون آبان ماه سال ۹۵ / سومین آزمون فراگیر + پاسخ تشریحی
  4. آزمون شهریور ماه ۹۶ / چهارمین آزمون فراگیر + پاسخ تشریحی
  5. آزمون تیر ماه سال ۹۷ / پنجمین آزمون فراگیر + پاسخ تشریحی

9/ بخش سوالات عقیدتی سیاسی و جزوات ( مناسب برای آزمون استخدامی اورژانس کشــور )

  • ۱۵۰۰ نمونه سوال اطلاعات عمومی و عقیدتی و سیاسی ( در حوزه های تقلید،اجتهاد،تاریخ صدر اسلام و ….
  • ۵۰۰ صفحه جزوه معارف,عقیدتی و اطلاعات عمومی،سیاسی استخدامی

نتیجه گیری در خصوص بسته سوالات استخدامی اورژانس کشور

ما معتقدیم خوش شانسی را می توان پیش بینی کرد. فقط کافیست این امر را باور داشته باشید تا راه ها به سویتان باز و هموار شود. اینکه شما عزیزان تا به اینجای کار با وبسایت ایران سوال همراه بودید خود به تنهایی از فاصله‌تان تا موفقیت یک پله می کاهد. ارزشمند ترین منبعی که می تواند زمان را برایتان مدیریت کند و در نهایت شما را به نتیجه‌ی مطلوب برساند پیش روی شماست.

شما عزیزان می توانید به لینک خرید مراجعه کنید و پس از پرداخت هزینه‌ی مربوطه، بسته‌ی فوق استثنایی نمونه سوالات استخدامی اورژانس کشور را خریداری کنید تا با محتوای پر بار و کارآمد آن بتوانید از پسِ آزمون پیش رو برآیید و در آینده هم در جامعه جایگاه خوبی را شامل شوید و در مسیر خود تاثیر گذار باشید و همچنین فرشته‌ی نجاتِ هموطنان عزیزمان در شرایط بحرانی شوید. شما مسئول اتفاقاتی هستید که برایتان رخ می دهد و قطعاً که لایق بهترین ها هستید. پس سعی کنید رویکردتان را نسبت به چیزهایی که برایتان اتفاق می افتد به بهترین شکل ممکن مدیریت و کنترل کنید تا خیلی زود کیفیت زندگی شغلی خود را بهبود دهید.

کاملترین مجموعه سوالات استخدامی اورژانس کشور سال 1402 در ایران سوال

پیشنهاد مطالعه : سوالات استخدامی وزارت بهداشت

محصولات مرتبط با سوالات استخدامی اورژانس کشور

سوالات استخدامی کاردان بالینی فوریتهای پزشکی وزارت بهداشت

سوالات استخدامی اورژانس تهران

سوالات استخدامی اورژانس کشور

داوطلبین آزمون استخدامی اورژانس تهران می توانند با مطالعه این بسته در آزمون استخدامی اورژانس کشور ۱۱۵ شرکت کنند. ایران سوال این بسته را به گونه ای طراحی کرده است که از جدید ترین نمونه سوالات و متد های بسته های استخدامی پشتیبانی می کند و مطمئنا هر داوطلبی در کشور خواهان مطالعه چنین بسته هایی برای موفقیت در آزمون استخدامی اورژانس کشور است.

آیا مطالعه همین بسته برای شرکت در آزمون استخدامی اورژانس تهران کافیست ؟

مطمئن باشید که شما خوبان با مطالعه کلیه بخش های مجموعه سوالات استخدامی اورژانس تهران خواهید توانست به سوالات این آزمون پاسخ صحیح دهید. در این بسته از اصل سوالات تخصصی و دفترچه های استخدامی اورژانس تهران نیز استفاده شده است تا داوطلبین بتوانند با خیالی آسوده این بسته را دریافت و مطالعه نمایند.

مسیر موفقیت در یک فایل pdf با عنوان مجموعه سوالات استخدامی اورژانس کشور

با کمی تلاش و اقدام کردن از همین امروز و همین حالا می توانید به آنچه که در ذهن دارید، یعنی همان موفقیت در آزمون استخدامی اورژانس برسید. پس زمان را از دست ندهید و بسته‌ی نمونه سوالات استخدامی فوریت های پزشکی را از وبسایت ایران سوال با کمترین هزینه‌ی ممکن نسبت به بار اطلاعاتی که در بر دارد خریداری کنید. مطمئناً هیچ یک از شما متقاضیان آنقدر زمان در اختیار ندارید که بتوانید همه چیز را برای موفقیت در آزمونِ پیش رو از ابتدا فراگیرید.

سوالات استخدامی اورژانس کشور

در این زمینه حتماً باید افرادی را پیدا کنید که هزینه‌ی لازم برای یادگیری چیزهایی که باید برای دست یابی به اهدافتان بپردازید را پرداخته باشند. تیم متخصص ایران سوال متشکل از کارشناسان مطرح در سطح کشور از تمامی این مراحل با دیدگاه مخاطب نگری گذر کرده و بهای هر آنچه که شما باید بپردازید را با تجزیه و تحلیل های فراوان پذیرا شده تا موفق به جمع آوری برترین نمونه سوالات مشابه به آزمون استخدامی اورژانس از معتبر ترین منابع موجود شده اند و این پکیج فوق ویژه را در اختیار داوطلبین این آزمون قرار داده اند.

برای موفقیت در آزمون استخدامی اورژانس کشور چه کار هایی را باید انجام دهیم ؟

تمام افراد موفق از ابتدا رویای موفقیت را در سر می پرورانند اما تنها و تنها فکر کردن به آن رسیدن به مقصد را رقم نمی زند. بلکه انتخاب یک الگوی مناسب تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف خواهد داشت. با بسته‌ی نمونه سوالات استخدامی اورژانس کشور (فوریتهای پزشکی) ، آینده‌ی شغلی ایده آلتان را از همین حالا تجسم کرده و هر روزی که تا برگزاری آزمون استخدامی اورژانس فرصت باقی مانده در جهت دست یابی به قبولی و استخدامی موفق حرکت کنید.

سوالات استخدامی اورژانس کشور

مطمئن باشید اگر با اطمینان و اعتماد به نفس کامل در پی یافتن حقتان باشید قطعاً به آن خواهید رسید. کار تیمی به قدری اهمیت دارد که بدون آن، دست یابی به اوج مهارت برای رسیدن به موفقیت در کسب درآمدی که مدنظرتان است، غیرممکن خواهد بود. به همین جهت تیم کاردان ایران سوال این مسئولیت مهم را بر دوش گرفتند تا در این عرصه خدمتی عظیم به داوطلبین و مخاطبان این آزمون کنند. پس عجله کنید و با دریافت بسته‌ی نمونه سوالات استخدامی اورژانس از وبسایت ایران سوال شانس خود را برای پیروزی در این فرصت بزرگ شغلی چندین برابر افزایش دهید. قطعاً این پکیج همان چیزی است که هر داوطلب نیازمند به آن است تا به رفع خواسته هایش بپردازد و دغدغه ها را از خود دور کند.

مختصری در خصوص اورژانس و بسته سوالات استخدامی اورژانس ایران سوال

وظیفه‌ی کارکنان بخش اورژانس رسیدگی به موارد فوریتهای پزشکی و ارائه خدمات به مصدومین و بیماران اورژانسی می باشد. در واقع می توان از شغل افراد اورژانس به عنوان یک بخش مهم و حیاتی نام برد، چرا که در موارد اورژانسی اگر افراد به موقع حضور نداشته باشند و اقدامات امدادی_درمانی لازم انجام نشود احتمال صدمات عضوی و یا جانی برای بیمار وجود دارد. موارد اورژانسی بخش های زیادی را شامل می شود که برای مثال می توان از اورژانس های قلبی، تنفسی، زنان و زایمان و همچنین اورژانس های اعصاب (تشنج، حمله‌ی صرعی، سکته‌ی مغزی و غیره) نام برد.

سوالات استخدامی اورژانس کشور

به طور کلی اگر روحیه‌ی لطیفی دارید به هیچ عنوان وارد این بخش برای کار نشوید، چرا که این شغل روحیه‌ی بالا و کاملاً قوی را می طلبد. فکر کنید که اگر در شرایط بحرانی قرار بگیرید و دچار استرس شوید می توانید به بیمار آرامش دهید و اقدامات لازم را اجرا کنید؟ قطعاً ممکن نیست. پس برای انتخاب این شغل و وارد شدن به بخش اورژانس به عنوان نیروی کار، ابتدا به روحیات خود توجه داشته باشید. به امید روزی که هیچ فردی در جدال با بیماری نباشد و همچنین شفای همه‌ی بیماران.

بسته پیشنهادی آزمون استخدامی وزارت بهداشت

( سوالات استخدامی پرستاری )

وبسایت اورژانس کشور


مهم ترین نمونه سوالات استخدامی سال 1402

سوالات استخدامی وزارت نیرو

سوالات استخدامی آموزش و پرورش

سوالات استخدامی شهرداری

سوالات استخدامی تامین اجتماعی

سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی

 سوالات استخدامی پرستاری 

نکات مهم در خرید از ایران سوال
  • لینک دانلود بلافاصله و خودکار بعد از پرداخت برای شما ایمیل می شود
  • سوالات ایران سوال تماما با لوگوی اختصاصی ارائه می شود
  • محتویات بسته های این وبسایت بصورت فایل های PDF ارائه می شود
  • تمامی محصولات به دلیل کیفیت بالا و ارامش خاطر داوطلبین دارای 48 ساعت گارانتی می باشد

نظرات شما ارزشمند هستند و به آنها ترتیب اثر خواهیم داد

  • نظرات ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد