دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک حکمت ایرانیان (منابع تخصصی و عمومی فوق کامل ، 1403)

سوالات آزمون استخدامی بانک حکمت ایرانیان مجموعه بی نظیری است که بی شک می تواند راه آسان تری برایتان در آزمون استخدامی بانک حکمت ایرانیان بسازد و شما را یک قدم به قبولی در این آزمون استخدامی نزدیکتر کند. ایران سوال با هدف بهبود هرچه بهتر سطح علمی شما و با تلاش بی وقفه همکاران خود در نهایت توانست با بررسی های به عمل آمده از اصل سوالات استخدامی چند دوره گذشته این آزمون نمونه سوالات بسیار مهم و پرتکرار سالهای گذشته را جمع آوری و در کنار آنها سوالات تالیفی جدیدی را تولید نمایید و در کنار آنها جزوات و اصل دفترچه های آزمون های گذشته را نیز قرار دهد تا هر داوطلب تنها با دریافت و مطالعه همین بسته بتواند در این آزمون شرکت و به آنچه که در ذهن دارد دست پیدا کند.

نکته مهم : تمامی محتویات مجموعه سوالات استخدامی پست بانک ایران توسط وبسایت ایران سوال تولید شده است و هرگونه کپی برداری از آن دور از اخلاق بوده و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت 

بسته متفاوت سوالات آزمون استخدامی بانک حکمت ایرانیان برای داوطلبین متفاوت این آزمون

خریدی مطمئن در آزمون استخدامی بانک حکمت ایرانیان را با ایران سوال تجربه کنید

جهت کسب اطمینان خاطر از کیفیت محصولات قرار داده شده و حصول اطمینان از کسب بهترین نتیجه نهایی و همچنین اطمینان از فضا و ساختار حرفه ای وبسایت ایران سوال، قبل از دریافت محصول به مطالعه کامل ریز محتویات مجموعه سوالات استخدامی بانک حکت ایرانیان در زیر مطالب بپردازید و پس از انجام بررسی های لازم، اقدام به خرید محصول کنید. صرفاً به جهت دریافت بهترین نتیجه و اطلاع رسانی دقیق و درست به داوطلبین گرامی، برای هر رشته شناسنامه ای از برترین نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک همان بخش را تدارک دیده ایم و سعی کردیم عناوین را به بهترین شکل ممکن طراحی و در اختیارتان قرار دهیم.

 

۱ / بخش تخصصی سوالات آزمون استخدامی بانک حکمت ایرانیان + پاسخنامه

دانلود سوالات استخدامی حسابداری

دانلود سوالات استخدامی مدیریت

شما می توانید با کلیک بر روی رشته مورد نظر خود سوالات و جزوات تخصصی بانک حکمت را دریافت نمایید. مطمئنا بسته های جداگانه تخصصی این عنوان شغلی می تواند کمک شایانی به شما عزیزان این آزمون استخدامی نماید. امید بر این داریم که این بسته کامل تمامی نیاز های شما را برطرف کرده و شما را به استخدام در این سازمان نزدیک و نزدیکتر نماید.

2/ بخش عمومی سوالات آزمون استخدامی بانک حکمت ایرانیان + پاسخنامه تستی

  • سوال عمومی فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL) ( 595 سوال )
  • سوال عمومی زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش ( ۵۶۰ سوال )
  • سوال عمومی زبان انگلیسی عمومی ( ۶۲۵ سوال )
  • سوال عمومی ریاضی و آمار مقدماتی ( ۵۷۰ سوال )
  • سوال عمومی معارف اسلامی ( ۶۹۰ سوال )
  • سوال عمومی اطلاعات عمومی ( ۶۱۰ سوال )

3/ بخش عمومی سوالات آزمون استخدامی بانک حکمت ایرانیان + پاسخنامه تشریحی

  1. سوال ادبیات فارسی ۱۲۰ عدد + پاسخ تشریحی
  2. سوال آمار ۳۳۰ عدد + پاسخ تشریحی
  3. سوال معارف ۱۲۰ عدد + پاسخ تشریحی
  4. سوال ریاضی ۴۵۰ عدد + پاسخ تشریحی
  5. سوال زبان انگلیسی ۱۵۶ عدد + پاسخ تشریحی

3/ بخش جزوات عمومی آزمون استخدامی بانک حکمت ایرانیان

  • زبان و ادبیات فارسی
  • زبان انگلیسی
  • معارف اسلامی
  • هوش و استعداد
  • ریاضیات و آمار
  • مهارت های کامپیوتر
  • اطلاعات عمومی

دروس نام برده شده بالا دارای بیش از ۵۵۰ صفحه  جزوه در بخش عمومی بوده و یقینا با مطالعه آن می توانید کلیه نیاز هایتان را در بخش عمومی فراهم کنید تا یک آزمون موفق را پشت سر بگذارید.

4/ بخش دفترچه سوالات استخدامی فراگیر دستگاههایی اجرایی ( مناسب برای آزمون بانک حکمت )

  1. آزمون خرداد ماه سال ۹۴ / اولین آزمون فراگیر + پاسخ تشریحی
  2. آزمون اسفند ماه سال ۹۴ / دومین آزمون فراگیر + پاسخ تشریحی
  3. آزمون آبان ماه سال ۹۵ / سومین آزمون فراگیر + پاسخ تشریحی
  4. آزمون شهریور ماه ۹۶ / چهارمین آزمون فراگیر + پاسخ تشریحی
  5. آزمون تیر ماه سال ۹۷ / پنجمین آزمون فراگیر + پاسخ تشریحی

 سخنی با داوطلبین عزیز این آزمون استخدامی بانک حکمت ایرانیان :

همانطور که مشاهده کرده اید ایران سوال با هدف بهبود هرچه سریع فرایند یادگیری بخش های تخصصی کاملی را در دو رشته خدمتتان ارائه نموده است. تیم ما بر این عقیده  است که سوالات بخش تخصصی قرار داده شده مطمئنا در موفقیت شما تاثیر مستقیم خواهد داشت. امید بر این داریم که توانسته باشیم نیازهایتان را در این بسته برطرف کرده و راهی میان شما و استخدام نهانیم.

کاملترین بسته سوالات آزمون استخدامی بانک حکمت ایرانیان در وبسایت ایران سوال

قبولی در آزمون استخدامی بانک حکمت ایرانیان با ایران سوال

مسیر درست همان چیزی است که در بالا در کادر آبی رنگ مشاهده کردید اما این را بدانید که با پرداخت مبلغ و دریافت آن موفق نخواهید شد و باید برای خود یک برنامه ریزی دقیق ترتیب داده و تمامی محتویات این محصول دریافتی را به درستی مورد مطالعه خود قرار دهید آنگاه می توانیم با تضمین خدمتتان عرض کنیم که شما یکی از قبولی های آزمون استخدامی بانک حکمت ایرانیان در سال جاری هستید . ایران سوال خوشحال هست که به کارمندان آینده این بانک کمی کوچک کرده است .

سوالات آزمون استخدامی بانک حکمت ایرانیان

کتاب استخدامی بانک حکمت ایرانیان آیا کمک کننده است ؟

بی شک از نظر ما کتاب استخدامی بانک حکمت ایرانیان نمی تواند مسیر درستی برای قبولی شما باشد چرا که هر ساله و با گذشت آزمون های استخدامی مسلما نمونه سوالات آزمون های بعد جدیدتر و بروزتر خواهد شد ولی کتاب استخدامی محتویات خود را هر ساله به یک صورت ارائه می کند مسلما داوطلبی کهمی خواهد در آزمون استخدامی بانک حکمت به موفقیت برسد باید اصل سوالات آزمون های گذشته را نیز مورد مطالعه قرار دهید که ایران سوال این مهم رابرایتان در این محصول فراهم کرده تا به راحتی بدون در دست داشتن کتاب استخدامی استخدامی بانک حکمت ایرانیان به موفقیت نهایی دست پیدا کنید.

کتاب استخدامی بانک حکمت ایرانیان

مختصری با خریداران بسته سوالات استخدامی بانک حکمت

جهت کسب اطلاعات بیشتر، همچنین برطرف کردن و شفاف سازی سوالات ذهنیتان می توانید با شماره واتساپ 09050574546 با همکاران ما در بخش پشتیبانی در ارتباط باشید. ضمناً می توانید بعد از ورود به وبسایت ایران سوال و مطالعه دقیق مطالب و پس از دریافت بسته مورد نظر، در صورت رضایت از محتوای آن با کلیک بر روی ستاره ها به تیم متخصص ما امتیاز بدهید. در نظر داشته باشید ممکن است گاهاً به دلیل اختلالات سیستمی، پس از خرید محصول، با مشکلاتی اعم از عدم دریافت بسته مواجه شوید که در این صورت پس از اطلاع رسانی به پشتیبانی این بخش، کارشناسان ارشد تیم ایران سوال به بررسی مشکل پرداخته و متعاقباً اطلاعات به صورت تمام و کمال به ایمیل شما عزیزان ارسال می شود. با تشکر از همراهی و صبوری شما عزیزان، مدیریت وبسایت ایران سوال.

توضیح کوتاهی در خصوص بانک حکمت

بانک حکمت ایرانیان زیر نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، جزو بانک های ارتش به حساب می آید که در ابتدا یک موسسه مالی و اعتباری بوده و بعدها پس از دریافت مجوز از سوی بانک مرکزی تبدیل به یکی از بانک های مستقل شده است. این بانک از شرکت های خصوصی و دولتی و نهاد های دولتی نیرو های مسلح ایران تشکیل شده است.

وبسایت بانک حکمت ایرانیان

نکات مهم در خرید از ایران سوال
  • لینک دانلود بلافاصله و خودکار بعد از پرداخت برای شما ایمیل می شود
  • سوالات ایران سوال تماما با لوگوی اختصاصی ارائه می شود
  • محتویات بسته های این وبسایت بصورت فایل های PDF ارائه می شود
  • تمامی محصولات به دلیل کیفیت بالا و ارامش خاطر داوطلبین دارای 48 ساعت گارانتی می باشد

نظرات شما ارزشمند هستند و به آنها ترتیب اثر خواهیم داد

  • نظرات ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *