مدرس دوره آموزشی قبولیتون تضمین شد : سرکار خانم فاطمه خوش لفظ هستند که خود در آزمون استخدامی آموزش و پرورش با یک برنامه مدون توانستند قبولی را هم در بخش آزمون کتبی و هم مصاحبه استخدامی از آن خود کنند. ما از ایشان دعوت به عمل آوردیم تا در یک فایل آموزشی  تمامی آنچه را که برای قبولی داوطلبین مورد نیاز است از صفر تا صد برایتان توضیح دهند و با برنامه مطالعاتی صحیح شما را به استخدامی سازمان مورد نظرتان بیش از بیش نزدیک نمایند. داوطلب عزیز به هیج عنوان این دوره آموزشی رو از دست نده .

کارنامه قبولی سرکار خانم فاطمه خوش لفظ


.

.

مشخصات فایل آموزشی قبولیتون تضمین شد


مدت زمان این ویدئو آموزشی 

۴۷ دقیقه


مشخصات این دوره آموشی  : 

✓ معرفی دوره ( قبولیتون تضمین شد ) 

✓ موارد بسیار مهم قبل از آزمون

✓ نحوه پاسخ به سوالات عمومی

✓ نحوه پاسخ به سوالات تخصصی

✓ چگونگی شرکت در جلسه آزمون ( وسایل مورد نیاز ، چگونگی تست زنی و .. )

✓ آمادگی برای مصاحبه در آزمون های استخدامی

✓ بهمراه فایل های ضمیمه در بخش عمومی ، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی  ، و  معرفی منابع مطالعاتی بسیار مهم و کلیدی ویژه آزمون … 


تعدادی از داوطلبین  که در آزمون های استخدامی سالهای گذشته با این دوره آموزشی به قبولی رسیدند 


.

مختصر توضیحی در خصوص آزمون استخدامی  

آزمون استخدامی یکی از استرس زاترین مراحل برای دستیابی به یک شغل مناسب هستند. در واقع دلیل اصلی این ترس و استرس این است که ما نمی دانیم چطور می توانیم در فرصت کوتاهی که تا آزمون وجود دارد چگونه باید آماده شویم و با موفقیت از این آزمون عبور کنیم. بسیاری از افراد با وجود اینکه آمادگی و دانش کافی برای بدست آوردن شغل مورد نظر را دارند، به دلیل نداشتن تجربه کافی و استرس فراوان در آزمون استخدامی مردود می شوند و در نهایت موقعیت شغلی را که مدت ها به دنبال آن بوده اند از دست می دهند.

یکی از مباحث مهمی که در این دوره آموزشی می خواهیم به بررسی و توضیح آن بپردازیم این است که چطور می توانیم در مدت زمان کوتاهی که تا آزمون استخدامی در اختیار داریم خودمان را برای این آزمون حساس و سرنوشت ساز آماده کنیم. چه منابعی را و چگونه باید مورد مطالعه قرار دهیم تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن سوالات را پاسخ دهیم.

بنابراین اگر می خواهید به انتظارها پایان دهید و بالاخره شغلی که مدت هاست به دنبال آن بوده اید را بدست آورید، باید به اندازه کافی برای رسیدن به آن تلاش کنید. قطعا هیچکس دوست ندارد یک آزمون مانع ورود وی به شرکت یا سازمانی شود که مدت هاست آرزوی آن را در سر دارد