ایران سوال به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه ارائه دهنده سوالات استخدامی دولتی برای تمامی آزمون‌های استخدامی سوالاتی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد تا با کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان بهترین سوالات آزمون استخدامی مورد نظر خود را به دست آورید. از سوالاتی که ر مجموعه ایران سوال توسط بهترین متخصصین و کارشناسان تهیه و تولید می‌شود، می‌توان سوالات استخدامی نیروی انتظامی را نام برد. در کنار ارائه و تولید سوالات استخدامی اخبار آزمون‌های استخدامی مانند اخبار استخدام نیروی انتظامی نیز در صفحات ایران سوال قرار داده می‌شود و شما عزیزان می‌توانید برای قرار گرفتن در جریان آزمون‌های استخدامی صفحات ما را دنبال کنید.

 

اخبار استخدامی نیرو انتظامی (خبر جدید آزمون 1402)

با توجه به حساسیت موجود در زمینه اطلاع رسانی و اخبار استخدام نیروی انتظامی تصمیم بر آن گرفتیم تا این اخبار را در صفحه اخبار استخدامی نیروی انتظامی برای شما عزیزان قرار دهیم. تمام سعی ما بر این است تا شما را در جریان ریز اخبار استخدام نیروی انتظامی قرار دهیم تا از رویدادی جا نمانید. تمامی اخباری که در این صفحه قرار داده می‌شود از منابع معتبر و رسمی دریافت می‌شود و کاملا صحت دارند.

با در جریان اخبار استخدام نیروی انتظامی قرار گرفتن می‌توانید از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنید و خود را برای شرکت در آزمون استخدامی نیرو انتظامی آماده کنید. در نظر داشته باشید که تمام سوالات آزمون‌های استخدامی مانند سوالات آزمون استخدامی پلیس فتا را در ایران سوال دریافت کنید.

در ادامه این مطلب اخبار استخدام نیرو انتظامی را قرار خواهیم داد.با ما همراه باشید.

 

خبر استخدام نیروی انتظامی 15 تیر 1402: استخدام در مقطع درجه داری نیروی انتظامی

طی اطلاعیه‌ای مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا اعلام کرد: برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز از میان جوانان مرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم در تمامی رشته‌های نظری، فنی حرفه‌ای و کار و دانش در مقطع درجه داری استخدام می‌کند.

 

خبر استخدام نیروی انتظامی 3 مرداد 1402: استخدام پلیس در استان کرمان

رئیس گزینش و استخدام پلیس استان کرمان اعلام کرد نیروی مرد در مقطع درجه داری از میان داوطلبین دارای دیپلم در تمامی رشته‌های تحصیلی و فوق دیپلم استخدام می‌شود.

درر گزارشی از خبر‌گذاری برنا حسین حسینی اعلام داشت در جهت جذب حداکثری افراد علاقه‌مند در مجموعه نیروی انتظامی برای افرادی که کمی از سن آنان برای جذب در نیروی انتظامی گذشته است 2 سال به حداکثر سن افزوده شود تنها در شرایطی که فرد از ویژگی خوبی برای پیوستن به نیروی انتظامی بهره‌مند باشد.

 

خبر 24 بهمن 1401: ابطال شرط سن و معدل برای استخدام در نیروی انتظامی

به گزارش ایران سوال و به نقل از خبرگزاری ایسنا، شرط سن و معدل برای استخدام در نیروی انتظامی طبق تصمیمات هیات عمومی دیوان عدالت اداری ابطال شد.

هیات عمومی دیوان عدالت اداری با صادر کردن یک رای، درج شرط معدل و تغییر شرط سنی را در “آگهی استخدامی مقطع درجه داری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران” غیرقانونی خواند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، در روند کاری این پرونده نوشته شده است که شاکی طبق دادخواستی که ارائه شد ابطال شرط سن و همچنین شرط معدل را از شرایط آگهی استخدامی مقطع درجه‌داری در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۰ به استناد ماده ۱۶ قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دادنامه‌های شماره ۶۴ ـ ۱۴۰۰/۱/۲۱ و ۳۷۵ ـ ۱۴۰۰/۳/۲۲ هیأت عمومی دیوان عدالت اداری را خواستار شده است.

 

مضمون متن مورد شکایت به شرح زیر است:

“نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع درجه داری از متقاضیان مرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش ثبت نام به عمل آورد.

شرایط اختصاصی:

دارا بودن حداقل ۱۸ سال سن و حداکثر 25 سال است (متولدین سال ۱۳۷۵ به بالا)

حداقل معدل دیپلم برای کلیه رشته‌ها ۱۴ است

علی‌رغم ابلاغ دادخواست و ضمائم آن به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تا زمان رسیدگی به پرونده در جلسه هیأت عمومی، پاسخی از طرف آن مرجع واصل نشده است.

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۲۴ با حضور رئیس و معاونین دیوان عدالت اداری و رؤسا و مستشاران و دادرسان شعب دیوان تشکیل شد و پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء به شرح زیر به صدور رأی مبادرت کرده است.

 

رأی هیأت عمومی

اولاً براساس ماده ۱۶ قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۸۲/۱۲/۲۰، شرایط عمومی استخدام کارکنان پایور و پیمانی احصاء شده و برمبنای بند (ی) ماده مذکور، دارا بودن حداقل هفده سال سن و حداکثر سی و پنج سال یکی از شرایط عمومی استخدام کارکنان پایور و پیمانی است و بر همین اساس کاهش حداکثر سن مزبور از ۳۵ سال به ۲۵ سال و همچنین افزایش حداقل سن فوق از ۱۷ سال به ۱۸ سال جهت شرکت در آزمون به منزله ایجاد محدودیت در ورود تعدادی از داوطلبان استخدام به خدمت است. ثانیاً در قوانین و مقررات حاکم، حداقل و حداکثر خاصی برای معدل لازم جهت ثبت نام در آزمونهای استخـدامی تعیین نشده و لـذا مقرر نمودن حـداقل نمره مشخص به عنوان معـدل برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی نیروی انتظامی فاقد مبنای قانونی است. بنا به مراتب فوق، قسمتهای مربوط به سن و شرط معدل از شرایط عمومی آگهی استخدامی مقطع درجه‌داری در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سال ۱۴۰۰ خلاف قانون و خارج از حدود اختیار است و مستند به بند ۱ ماده ۱۲ و ماده ۸۸ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال ۱۳۹۲ ابطال می‌شود.

 

برای اطلاع از اخبار استخدام نیروی انتظامی با ما در مجموعه ایران سوال همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

آگهی 12 بهمن 1401: استخدام مقطع درجه داری نیروی انتظامی در سراسر کشور

ثبت نام برای متقاضیان مردی که دارنده مدرک دیپلم در رشته‌های نظری، رشته فنی و حرفه‌ای و همچنین کار و دانش هستند در مقطع درجه داری

استخدام نیروی انتظامی

قبولی در آزمون نیروی انتظامی

کاملترین منبع مطالعاتی سوالات استخدامی نیروی انتظامی در کشور

 

مشاهده پکیج سوالات

 

شرایط عمومی آزمون استخدامی:

شیوه دریافت کد رهگیری: (ثبت نام کردن بدون دریافت کد رهگیری بی‌اعتبار است)

بعد از اینکه شرایط عمومی و اختصاصی را مطالعه کردید روی گزینه ” پذیرش شرایط و ثبت نام ” کلیک کنید و اطلاعات اولیه‌ای که از شما میخواهد را که شامل (نام و نام خانوادگی، کد ملی، پست الکترونیکی، شماره همراه و همچنین تصویر امنیتی) است تکمیل کنید. بعد از آن با کلیک بر روی گزینه ” ثبت نام و ورود به سامانه ” نام کاربری و کلمه عبور از سوی سامانه برایتان ایجاد می‌شود و به صفحه ورود اطلاعات هدایت می‌شوید. حالا باید در این صفحه نام کاربری و کلمه عبور که همان کد ملی داوطلب در نظر گرفته شده است را وارد کنید و پس از وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کنید و با تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید .کد رهگیری بعد از اینکه اطلاعات تکمیل شد در فرم‌ها و در انتهای فرآیند ثبت نام در رسید ثبت نام (رسید چاپی) درج شده است.

1- اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.

2- اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن‌ها.

3- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

*داوطلب می‌بایست ایرانی الاصل باشد به این معنی که دارای شناسنامه ایرانی و پدر و مادر ایرانی الاصل باشد.

4- عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.

5- عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام.

6- عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.

7- نداشتن سوء پیشینه کیفری.

8- عدم اعتیاد به مواد مخدر.

9- داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.

10- داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

 

تذکرات:

1- سامانه‌ای که ثبت نام اینترنتی صورت می‌گیرد صرفا با سیستم عامل ویندوز سازگار است، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود به منظور ورود اطلاعات صحیح و بدون نقص، صرفا از رایانه‌هایی که از سیستم عامل ویندوز بهره می‌جویند استفاده کنید. در صورتی که از تبلت و یا تلفن‌های هوشمند استفاده شود، تبعات ناشی از عدم دریافت صحیح اطلاعات متوجه مرکز گزینش و استخدام نخواهد بود.

2- ثبت نام برای داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی را دارند رایگان محسوب شده و نیاز به پرداخت هیچ وجهی از طریق درگاه الکترونیکی بانک‌ها نیست. تاکید می‌شود که داوطلبان از مراجعه به هر سایتی که برای ثبت نام کردن و یا مشاوره مبلغی را دریافت می‌کنند خودداری کنند و اگر هر گونه سوال و یا مشکلی داشتند به مدیریت گزینش و استخدام استان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

3- در نظر داشته باشید که کدملی هر داوطلب، به عنوان نام کاربری و کلمه عبور، برای وارد شدن به سامانه ثبت نام اینترنتی تلقی شده است.

4- داوطلبانی که موفق نشدند اطلاعات خود را تکمیل کنند، می‌توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه، اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایند.

5- صرفا ثبت نام در این سامانه به معنی استخدام شدن در فراجا محسوب نمی گردد.

6- تکمیل اطلاعات توسط داوطلب و دریافت کدرهگیری ملاک تایید ثبت نام است لذا در ورود اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی و سال تولد، مدرک تحصیلی و معدل دقت لازم را نموده و افرادی که اطلاعاتشان ناقص باشد فراخوان نخواهند شد.

 

شرایط اختصاصی آزمون استخدامی:

ثبت نام برای متقاضیان مردی که مدرک دیپلم رشته‌های نظری و فنی حرفه‌ای و کارودانش دارند در مقطع درجه داری آغاز گردید.

حداکثر سن 25 سال است. (متولدین سال 1377 به بالا)

ثبت نام با تلفن‌های هوشمند مانع از دریافت صحیح اطلاعات شما داوطلبان گرامی خواهد شد بنابراین برای ثبت نام از رایانه‌هایی که سیستم عامل ویندوز را پشتیبانی می‌کنند استفاده کنید.

شرایط ارفاقی: داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی نیروی انتظامی را دارند اگر هر یک از شرایط نام برده در زیر را دارا باشند در اولویت جذب قرار می‌گیرند.

 

1- در اختیار داشتن کارت پایان خدمت (به استثنا کارت معافیت پزشکی )

2- عضویت فعال در بسیج و پلیس افتخاری و داوطلبان عضویابی شده

3- خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، نیروهای مسلح و نخبگان علمی و ورزشی و استعدادهای برتر.

ثبت نام صرفا برای داوطلبان مرد مجاز است.

 

در صورت فراموش نمودن کلمه عبور، کد ملی خود را از طریق تلفن به مدیریت گزینش استان محل سکونت خود اعلام کنید.

داوطلبان صرفا یک بار مجاز به ثبت نام در این سامانه است و داشتن کد رهگیری به منزله تکمیل فرآیند ثبت نام است.

پس از اتمام ثبت نام دریافت رسید ثبت نام از سامانه نیاز به مراجعه حضوری نیست پس از پایان مهلت ثبت نام در صورت داشتن شرایط و کد رهگیری، فراخوان صورت می‌گیرد. پس از پایان مهلت ثبت نام، ثبت نام جدید صورت نپذیرفته و سامانه برای تکمیل اطلاعات ثبت نام شدگان فعال است.

دریافت رسید ثبت نام (کد رهگیری) از سامانه و داشتن شرایط اولیه استخدام، ملاک فراخوان داوطلبان خواهد بود.

حداقل معدل دیپلم برای داوطلبان 14 است.

حداقل قد برای داوطلبان 170 سانتی متر است.

فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی مجاز به ثبت نام نمی باشند و چنانچه ثبت نام نمایند در مراحل بعدی امکان ثبت نام نخواهند داشت.

 

10 آذر 1401: استخدام فرماندهی انتظامی استان مرکزی

فرماندهی انتظامی استان مرکزی به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود (مرد) از بین جوانان مؤمن، متعهد و کارآمد بصورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع درجه داری استخدام می‌کند.

شرایط عمومی آزمون استخدامی:

۱- اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.

۲- اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آن‌ها.

۳- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

۴- عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب وگروه‌های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.

۵- عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضای استخدام.

۶- عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.

۷- نداشتن سوء پیشینه کیفری.

۸- عدم اعتیاد به مواد مخدر.

۹- داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.

۱۰- داشتن سلامت و توانائی جسمی و روانی متناسب با خدمت موردنظر.

 

شرایط اختصاصی آزمون استخدامی:

مدرک تحصیلی: دیپلم در رشته‌های نظری، ریاضی فیزیک، تجربی، معارف، علوم انسانی، پیش دانشگاهی و دیپلم بهیاری

سن: ۱۸ تا ۲۵ سال

حداقل قد: ۱۷۰ سانتی متر

آدرس: داوطلبان محترم، برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی جذب، می‌توانند به گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان مرکزی واقع در اراک –خیابان امام خمینی (ره) کوچه الکه کلانتری ۱۸ بازار مراجعه نمایند.

16 آبان 1401: استخدام فرماندهی انتظامی استان مرکزی

فرماندهی انتظامی استان مرکزی به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود (مرد) از بین جوانان مؤمن، متعهد و کارآمد بصورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع درجه داری استخدام می‌کند.

 

شرایط عمومی آزمون استخدامی:

۱- اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.

۲- اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آن‌ها.

۳- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

۴- عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب وگروه‌های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.

۵- عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضای استخدام.

۶- عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.

۷- نداشتن سوء پیشینه کیفری.

۸- عدم اعتیاد به مواد مخدر.

۹- داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.

۱۰- داشتن سلامت و توانائی جسمی و روانی متناسب با خدمت موردنظر.

 

شرایط اختصاصی آزمون استخدامی:

مدرک تحصیلی:دیپلم در رشته‌های نظری، ریاضی فیزیک، تجربی، معارف، علوم انسانی، پیش دانشگاهی و دیپلم بهیاری

سن: ۱۸ تا ۲۵ سال

حداقل قد: ۱۷۰ سانتی متر

آدرس: داوطلبان محترم، برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی جذب، می‌توانند به گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان مرکزی واقع در اراک –خیابان امام خمینی (ره) کوچه الکه کلانتری ۱۸ بازار مراجعه نمایند.

20 تیر 1401: استخدام فرماندهی انتظامی استان مرکزی

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی جناب آقای سرهنگ خلجی با اشاره به اینکه استخدام فرماندهی انتظامی در مقطع درجه داری انجام می‌شود در این زمینه توضیحاتی را تشریح کرد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

فرماندهی انتظامی استان مرکزی به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود (مرد) از بین جوانان مؤمن، متعهد و کارآمد بصورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع درجه داری استخدام می‌کند.

شرایط اختصاصی استخدام:

1- داشتن مدرک دیپلم در کلیه رشته‌های تحصیلی

2- داشتن حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر

3- میانگین سنی ۱۸-۲۵ سال

آدرس:

داوطلبان محترم، برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی جذب، می‌توانند به آدرس: اراک میدان شورا، کوچه الکه (مسجد ساعت) جنب کلانتری ۱۸ بازار، هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان مرکزی مراجعه و یا با شماره:۲۱۸۲۳۰۳۳- ۲۱۸۲۳۰۳۵ تماس بگیرند.