هر ساله آزمون‌های استخدامی متعددی در کشور برگزار می‌شود که از طریق آن بسیاری از داوطلبان جذب ارگان‌های مختلف دولتی می‌شوند. ایران سوال با ارائه پکیج‌های مختلف مانند نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه و… برای تمامی عناوین شغلی به داوطلبان هر رشته کمک می‌کند تا به‌راحتی و بدون نیاز به منابع دیگر از موانع این آزمون عبور کنند.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی وکالت (کامل‌ترین منبع مطالعاتی آزمون سال 1403)

سوالات آزمون استخدامی وکالت سال 1403 یکی از مجموعه‌های استخدامی مهم در سال جدید است که توسط تیم ایران سوال با بکارگیری به‌روزترین مطالب موجود تهیه و تدوین شده و کاربردی‌ترین سوالات برای آمادگی کاربران در آزمون استخدامی وکالت تدارک دیده شده که با مشاهده ریز محتویات دقیق آن می‌توانید جهت افزایش درصد قبولی خود این مجموعه ارزشمند را دریافت و مطالعه نمایید. تیم تولید محتوای ایران سوال بدون وقفه تلاش کرده تا جامع‌ترین سوالات را در این پکیج قرار دهد.

در این مجموعه می‌توانید : اصل سوالات تخصصی ، اصل دفترچه سوالات آزمون ۹۶ ، ۹۷ ، ۹۸ و سوالات مهم و احتمالی ازمون 1403را مورد مطالعه خود قرار دهید

سوالات آزمون استخدامی وکالت

سوالات آزمون استخدامی وکالت

نمونه سوالات آزمون استخدامی وکالت که خدمت شما عزیزان ارائه کردیم، مطابق با سرفصل‌های آزمون وکالت است که همین مهم کمک زیادی به موفقیت افرادی که این پکیج را دریافت می‌کنند، خواهد کرد. در صورت تمایل می‌توانید مجموعه را خریداری کنید تا بعد از نمایش لینک‌های دانلود به راحتی سوالات را در موبایل و یا کامپیوتر خود مطالعه کنید. کیفیت سوالات به گونه‌ای است که در صورت تمایل می‌توانید اقدام به چاپ کنید و مطالب را روی کاغذ مطالعه کنید. به صورت کلی تمامی تلاش ما در کنار راحتی کار برای داوطلبین، پیشبرد هدف قبولی در آزمون استخدامی وکالت است که این امر باعث افتخار تیم ایران سوال است.

ایران سوال ارائه دهنده جامع‌ترین سوالات استخدامی وکالت

هر ساله آزمون‌های استخدامی مختلفی در کشور در حال برگزاری است که داوطلبان و طرفداران بسیاری نیز دارند.

این مجموعه با طراحی و ارائه کامل‌ترین پکیج‌ها اعم از نمونه‌ سوالات دستگاه‌های اجرایی، نمونه سوالات وزارت نیرو و نمونه سوالات شرکت نفت همورا سعی بر این داشته تا تعداد کثیری از داوطلبان بتوانند با در دست داشتن این مجموعه کامل این آزمون‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

از جامع‌ترین این مجموعه سوالات می‌توان به سوالات استخدامی آموزش و پرورش اشاره کرد که با توجه به آزمون پیش‌رو می‌تواند برای کاربران و داوطلبین بسیار مفید و کاربردی باشد.

تضمین قبولی شما با مطالعه مجموعه سوالات آزمون استخدامی وکالت ایران سوال در سال 1403

از آنجایی که آزمون پیش‌رو از اهمیت بالایی برای کاربران و داوطلبین این رشته برخوردار است. مجموعه نمونه سوالات استخدامی وکالت را که در وبسایت ایران سوال مشاهده می‌کنید طبق طراحی سوالات آزمون‌های استخدامی ادوار گذشته تهیه و تولید کردیم و بر آن شدیم تا سوالات مهمی که در چندین دوره به صورت پیاپی تکرار شد را جزو سوالات پر تکرار در این مجموعه قرار دهیم و درصدی دیگر از محتوای آن را طبق مطالب موجود در کتب درسی دوران تحصیلی و همچنین جزوات دانشگاهی قرار داده‌ایم تا متقاضیان بتوانند با دریافت و مطالعه این مجموعه ارزشمند از تمامی جوانب برخوردار شوند

سوالات آزمون استخدامی وکالت قوه قضاییه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای بهتر پیش بردن کاری از مشاوری در همان زمینه مشورت گرفته‌اید تا نتیجه را هر چه بهتر و مطلوب‌تر رقم بزنید؛ این یعنی کار را به دست کاردان سپردن. در ایران سوال هم افرادی هستند که نمونه سوالاتی برای موفقیت در آزمون وکالت طراحی کرده و در اختیار کاربران این وبسایت قرار داده‌اند؛ چرا که این افراد متشکل از اساتید برتر دانشگاهی و متخصصین مربوط به این رشته هستند که با دانشجویان زیادی سر و کار داشته و با نیاز‌های داوطلبین آشنایی کامل دارند.

علاوه بر آن، از آن جا که متخصصان ایران سوال در برخی مواقع جزو افراد طراح سوال هستند به نحوه طراحی سوالات هم تسلط لازم را دارند. تمامی این مسائل در کنار هم باعث می‌شود که آزمون استخدامی وکالت سال جدید را با مجموعه سوالات آزمون وکالت ایران سوال به خوبی پشت سر بگذارید.

محتویات کامل مجموعه سوالات آزمون استخدامی وکالت ایــران سوال


این مجموعه شامل بخش‌های مختلفی است که شما را از مطالعه دیگر منابع بی‌نیاز می‌کند. بخش‌های مختلف این پکیج شامل سوالات اختصاصی آزمون استخدامی وکالت دادگستری و اصل دفترچه سوالات است که خدمت داوطلبان ارائه می‌شود. در ادامه مفاد هر بخش را به تفکیک ارائه می‌دهیم.

بخش تخصصی سوالات آزمون استخدامی وکالت دادگستری + پاسخنامه کامل

  • ۲۳۵ سوال حقوق جزای اختصاصی
  • ۲۰۷ سوال آیین دادرسی کیفری
  • ۲۴۵ سوال آیین دادرسی مدنی
  • ۲۱۰ سوال حقوق جزای عمومی
  • 180 سوال حقوق استنباط حقوق اسلامی
  • ۱۹۵ سوال حقوق تجارت
  • ۲۴۵ سوال حقوق مدنی

اصل دفترچه سوالات استخدامی آزمون وکالت (سال‌های ۹۶، ۹۷، ۹۸)

  • ۱۲۰ سوال اصل دفترچه آزمون استخدامی وکالت قوه قضاییه سال ۱۳۹۸ + پاسخنامه
  • ۱۲۰ سوال اصل دفترچه آزمون استخدامی وکالت قوه قضاییه سال ۱۳۹۷ + پاسخنامه
  • ۱۲۰ سوال اصل دفترچه آزمون استخدامی وکالت قوه قضاییه سال ۱۳۹۶
  • به همراه ۱۲۰ سوال اصل دفترچه سوالات آزمون وکالت سال ۹۸ پیام نور

اصل سوالات آزمون استخدامی وکالت قوه قضاییه (سوالات آزمون ۹۹)

  • ۱۹ سوال بسیار مهم آیین دادرسی کیفری
  • ۲۰ سوال بسیار مهم حقوق مدنی
  • ۱۹ سوال بسیار مهم متون فقه
  • ۱۹ سوال بسیار مهم حقوق جزاء

مجموعه دفترچه سوالات استخدامی آزمون وکالت دادگستری (بسیار مهم و تاثیر گذار برای قبولی در این آزمون)

در این بخش تمامی دفترچه سوالات استخدامی آزمون‌های متقاضیان پروانه وکالت نیز قابل مطالعه است.

این دفترچه‌ها مختص سال‌های ۸۷ تا سال ۹۴ است. مسلما این بخش می‌تواند تاثیر بسزایی در قبولی شما داشته باشد؛ چرا که ایران سوال همواره می‌کوشد تا داوطلبین تمامی آزمون‌های استخدامی در سراسر کشور بتوانند از اصل سوالات آزمون‌های سال‌های گذشته عنوان شغلی مورد نظر خود نهایت استفاده را ببرند. ما توصیه می‌کنیم این بخش را به صورت موشکافانه مورد مطالعه خود قرار داده تا درصد قبولی خود%

نکات مهم در خرید از ایران سوال
  • لینک دانلود بلافاصله و خودکار بعد از پرداخت برای شما ایمیل می شود
  • سوالات ایران سوال تماما با لوگوی اختصاصی ارائه می شود
  • محتویات بسته های این وبسایت بصورت فایل های PDF ارائه می شود
  • تمامی محصولات به دلیل کیفیت بالا و ارامش خاطر داوطلبین دارای 48 ساعت گارانتی می باشد

نظرات شما ارزشمند هستند و به آنها ترتیب اثر خواهیم داد

  • نظرات ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد