دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی (منابع تخصصی و عمومی آزمون 1403)

سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی وبسایت ایران سوال برگرفته از آزمون های ادوار گذشته بوده و در کنار آن برای بروز بودن این محصول سوالات تالیفی جدیدی نیز قرار داده شده است تا شما عزیزان بتوانید با دریافت و مطالعه مجموعه کامل سوالات دانشگاه علوم پزشکی بتوانید به بالاترین سطح علمی برای شرکت در آزمون استخدامی پیش رو برسید. در این محصول کمک آموزشی اصل سوالات تخصصی و عمومی آزمون سالهای 90 تا به امروز این ساطمان قرار داده شده است.

خبر 19 بهمن 1402: احتمال برگزاری آزمون استخدام وزارت بهداشت در اواخر اسفند ماه مدیرکل منایع انسانی معاونت توسعه وزارت بهداشت از صدور مجوز جذب نیروی 25000 نفری برای پروژه‌های بهداشتی و درمانی جدید وزارت بهداشت خبر داد و گفت: اگر به سرعت کار جمع شود، اواخر اسفند یک مرحله آزمون خواهیم داشت.

برای قبولی در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کشور شما عزیزان باید مراحلی را برای خودتان ایجاد کرده و با تمام تلاش از آنها به نحو صحیح عبور کنید. زمان موفقیت فرارسیده است، با توجه بر وبسایت های بسیار زیاد و مشاوران بزرگ کشوری در زمینه استخدام دیگر قبولی در آزمون استخدامی کشور خواب و خیال نیست و همانند یک لیوان آب خوردن است. شما داوطلبین شرکت کننده باید از مراحلی همچون (برنامه ریزی، در دست داشتن منبع مطالعاتی استاندارد و معتبر، مطالعه دقیق و اصولی) پیروی کنید. بی شک اگر داوطلبی بتواند از این سه اصل به راحتی گذر کند نمی تواند به قبولی در این آزمون استخدامی دست پیدا کند.

سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی

دانلود سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی

محتویات کامل مجموعه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ایران سوال


بخش تخصصی سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی + پاسخنامه

  • 761 سوال مهندس مواد و متالوژی
  • 712 سوال مهندس عمران
  • 825 سوال مهندس مکانیک
  • 639 سوال مهندس برق
  • 619 سوال مهندس صنایع
  • 541 سوال مهندس شیمی
  • 571 سوال مدیریت
  • 692 سوال حقوق

بخش عمومی سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی + پاسخنامه

  • ۵۵۰ سوال درس معارف اسلامی
  • ۴۹۰ سوال درس زبان و ادبیات فارسی
  • ۵۶۵ سوال درس زبان و ادبیات انگلیسی
  • ۴۷۵ سوال درس ریاضی و آمار
  • ۵۲۰ سوال درس هوش و استعداد شغلی
  • ۵۵۰ سوال درس کامپیوتر

بخش عمومی سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی + پاسخنامه تشریحی

  1. سوال ریاضی ۴۵۰ عدد + پاسخ تشریحی
  2. سوال معارف ۱۲۰ عدد + پاسخ تشریحی
  3. سوال آمار ۳۳۰ عدد + پاسخ تشریحی
  4. سوال زبان انگلیسی ۱۵۶ عدد + پاسخ تشریحی
  5. سوال ادبیات فارسی ۱۲۰ عدد + پاسخ تشریحی

بخش عمومی جزوات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی

  • جزوه ۱۴۳ صفحه ای درس معارف اسلامی
  • جزوه ۱۱۵ صفحه ای درس زبان و ادبیات فارسی
  • جزوه ۱۲۷ صفحه ای درس زبان و ادبیات انگلیسی
  • جزوه ۱۵۶ صفحه ای درس ریاضی و آمار
  • جزوه ۱۱ صفحه ای درس هوش و استعداد شغلی
  • جزوه ۱۱۰ صفحه ای درس درس کامپیوتر

بخش اصل دفترچه سوالات آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی + پاسخنامه کامل

اصل سوالات خرداد ۹۴ فراگیر دستگاههای اجرایی
اصل سوالات اسفند ۹۴ فراگیر دستگاههای اجرایی
اصل سوالات  آبان ۹۵ فراگیر دستگاههای اجرایی
اصل سوالات شهریور ۹۶ فراگیر دستگاههای اجرایی
اصل سوالات تیر ۹۷ فراگیر دستگاههای اجرایی

نتیجه گیــــری در خصوص بسته سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی

در اینجا هستیم تا دغدغه و نگرانی شما داوطلبین گرامی را نسبت به انتخاب بهترین ها رفع سازیم و با فعالیت های شبانه روزی یک عامل موثر در روند موفقیت متقاضیان باشیم و نکات کلیدی و قابل پذیرش را در اختیارتان قرار دهیم تا بدون کم ترین تردید و کوچک ترین دودلی به اعتماد شما نسبت به انتخاب بهترین ها برسیم که خود بزرگ ترین سرمایه برای تیم ما می باشد.

کاملترین بسته سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی در کشور تنها در ایران سوال


پیشنهاد مطالعه ایران سوال : چگونه در آزمون های استخدامی موفق شویم ؟

جدول رشته های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی کشور

سوالات استخدامی مهندس مواد و متالوژی دانشگاه علوم پزشکی سوالات استخدامی مهندس عمران دانشگاه علوم پزشکی
سوالات استخدامی مهندس مکانیک دانشگاه علوم پزشکی سوالات استخدامی مهندس برق دانشگاه علوم پزشکی
سوالات استخدامی مهندس صنایع دانشگاه علوم پزشکی سوالات استخدامی مهندس شیمی دانشگاه علوم پزشکی
سوالات استخدامی مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سوالات استخدامی حقوق دانشگاه علوم پزشکی

توصیه می شود در مطالعه مطالب این قسمت غفلت نکنید و از بررسی بحث های علمی و تخصصی قرار داده شده غافل نشوید و به طور جدی آنها را پیگیری کنید و در انتها اقدام به خرید نمایید، چرا که با مطالعه هر بخش با محتوای جمع آوری شده همان بخش آشنایی لازم را پیدا می کنید و در می یابید که مجموعه های قرار داده شده دربردارنده فرصت های عالی برای شغل آینده‌تان می باشند زیرا گروهی از چهره های مطرح در زمینه مشاوره، متخصص و کارشناس گرد هم آمده اند تا با به روز ترین متد در راستای اطلاعات رسانی معتبر و کارآمد، بسته هایی را طراحی کنند که به سهولت در گذر مراحل موفقیت کمک شایانی کنند.

سخن پایانی با خریــداران این محصـول

در انتها با امید بر این که توانسته باشیم ذره ای به افزایش اعتماد به نفس شما داوطلبین عزیز نسبت به حضور در جلسه آزمون کمک کرده باشیم، در صورت عدم رضایت نسبت به محتوای بسته ها، وجه پرداختی بی هیچ چون و چرایی به حسابتان برگشت داده می شود و همچنین در صورت رضایتتان با امتیاز دادن نظرات مثبت خود را به ما منتقل کنید. در صورت بروز مشکلاتی در هنگام خرید و یا در هر زمینه دیگر با شماره تماس ۰۹۳۶۳۶۹۰۲۵۹ با همکاران ما در بخش پشتیبانی در ارتباط باشید تا آنی به حل و رفع مشکلات شما عزیزان بپردازیم. با نهایت تقدیر و تشکر از صبوری شما و همراهیتان تا انتهای این مطلب و با آرزوی قبولی تک تک متقاضیان در آزمون پیش رو، مدیریت وبسایت ایران سوال.

مختصری در خصوص دانشگاه علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی ایران که وابسته به وزارت بهداشت می باشد، یکی از عظیم ترین و برترین دانشگاه ها در ایران می باشد که رقابت قابل توجهی برای ورود به رشته‌ های مختلف آن در کنکور سراسری وجود دارد. در این قسمت می توان از رشته های زیادی نام برد، مانند بخش حسابداری در دانشگاه علوم پزشکی، مسئول کتابخانه، کارشناس دانشجویی_فرهنگی، امور عمومی، بخش کارگزینی، کارشناس آموزش، کارشناس سمعی و بصری، کارشناس بهداشت حرفه ای، کارشناس بهداشت عمومی، بخش روابط عمومی، پیش خدمت، بخش کارپردازی، دبیر خانه و بایگانی، منشی، ماشین نویس، کارشناس بهداشت محیط، کمیته تحقیقات دانشجویی، کانون های علمی و مدیران گروه های آموزشی که هر کدام وظایف مخصوص به خود را دارند که باید در گرو چهارچوب و قوانین به انجام وظایف خود بپردازند.

به طور مثال در بخش حسابداری کلیه امور مربوط به مسائل مالی مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت گزارشات به مقام مافوق ابلاغ می شود. یا در بخش کتابخانه که مسئول این قسمت جهت تنظیم امور کتابخانه با کتابخانه مرکزی اقدامات لازم را به عمل می آورد و فعالیت کارکنان را تحت نظارت دارد و همچنین در خصوص عملکرد کتابخانه و برای دریافت اطلاعات عملکرد کارکنان، گزارشاتی را تنظیم و تهیه می نماید و همچنین افراد شاغل در پست های دیگر دانشگاه علوم پزشکی که وظایف مختص خود را بر عهده دارند.

مختصری در خصوص وبسایت ایران سوال و سوالات استخدامی تولید شده

استمرار وبسایت های گوناگون در گرو وجود مطالب معتبریست که به کاربر ارائه می دهند که این امر باعث می شود حضور موثر و مطلوبی را داشته باشند، حال این حضور وقتی موثر است که وبسایت مورد نظر پاسخگوی نیاز ها و پرسش های کاربران خود باشد. از همین جهت وبسایت ایران سوال با دست اندرکاران حرفه ای خود در زمینه‌ی تولید نمونه سوالات استخدامی کشوری سعی بر آن داشت تا با همه جانبه بودن خدمات رسانی از قبیل در اختیار گذاشتن مطالب کارآمد، پاسخگویی آنلاین، رفع مشکلات ناشی از اختلالات سیستمی و همچنین به روز بودن مطالب، به سرعت و دقت در یادگیری داوطلب کمک کند.

شایان به ذکر است که تشریح مطالب و مسائل را رو به هدفمند بودن در قبال برطرف کردن نیاز های داوطلبین سوق دادیم تا با تاکید بر ارتباط دو طرفه بین اعضای تیم ایران سوال و داوطلبین و متقاضیان همچنین علی‌رقم تلاش های بی وقفه و کمی تامل بر محتوای مجموعه های قرار داده شده، بی شک به صورت مستقیم به پیشواز موفقیت بروید. خود را در قبال گفته ها و نوشته هایمان مسئول می دانیم زیرا صحبت از آینده شغلی هزاران هزار داوطلب است، از این رو می توانید با اندکی صبر و حوصله نسبت به درک و صحت مطالب اقدام به مطالعه آنها کنید و در نهایت به وبسایت ایران سوال اتکا کنید.

وبسایت دانشگاه علوم پزشکی تهران

نکات مهم در خرید از ایران سوال
  • لینک دانلود بلافاصله و خودکار بعد از پرداخت برای شما ایمیل می شود
  • سوالات ایران سوال تماما با لوگوی اختصاصی ارائه می شود
  • محتویات بسته های این وبسایت بصورت فایل های PDF ارائه می شود
  • تمامی محصولات به دلیل کیفیت بالا و ارامش خاطر داوطلبین دارای 48 ساعت گارانتی می باشد

نظرات شما ارزشمند هستند و به آنها ترتیب اثر خواهیم داد

  • نظرات ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد