کتاب استخدامی دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش یکی از کامل‌ترین کتاب‌های استخدامی است که با توجه به استانداردهای طراحی سوال جامع‌ترین سوالات استخدامی دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش در آن گنجانده شده است.

مشخصات کتاب سوالات استخدامی دبیر ریاضی آموزش و پرورش (دو جلدی)

با خرید و مطالعه هر دو جلد این کتاب از مجموعه ایران سوال، از مطالعه هر منبع مطالعاتی دیگری بی‌نیاز خواهید شد. در این کتاب نمونه سوالات استخدامی پرتکرار ادوار گذشته، سوالات تخصصی و عمومی دبیری زبان با توجه به نیاز داوطلب گنجانده شده است. برای خرید این کتاب تنها کافیست به واتس اپ ایران سوال در ارتباط باشید و یا از طریق همین صفحه برای خرید کتاب استخدامی دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش اقدام تا بلافاصله پس از خرید این محصول لینک آن برای شما ارسال شود. متخصصان مجموعه ایران سوال با تولید و ارائه کتاب‌های استخدامی مختلف مانند کتاب استخدامی دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش و کتاب استخدامی دبیری ریاضی آموزش و پرورش، همواره تلاش داشته تا بهترین و جامع‌ترین منابع را در اختیار داوطلبان قرار دهد. مشخصات کتاب استخدامی دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش به شرح زیر است.

مشخصات جلد اول

کد کتاب: ۱۲۸۵۴ تولید شده:  وبسایت ایران سوال تعداد صفحه: ۴۳۹ نوع کاغذ: A4 فایل‌های پرینت شده پشت و رو (منگنه شده) قیمت جلد اول: ۱۵۵۰۰۰ تومان ارسال فایل در واتساپ شماره واتساپ: ۰۹۰۳۸۰۴۲۲۹۰

مشخصات جلد دوم

کد کتاب: ۱۲۸۵۵ تولید شده: وبسایت ایران سوال تعداد صفحه: ۱۵۵ نوع کاغذ: A4 فایل‌های پرینت شده پشت و رو (منگنه شده) قیمت جلد دوم: ۱۲۵۰۰۰ تومان هزینه ارسال فایل در واتساپ: ۴۵۰۰۰ تومان شماره واتساپ: ۰۹۰۳۸۰۴۲۲۹۰ 

محتویات جلد اول کتاب استخدامی دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش

 محتویات فایل‌های پرینت شده و تدوین شده به شکل کتاب شامل دو بخش است. جلد اول این کتاب شامل شامل اصل سوالات تخصصی، سوالات پرتکرار تخصصی، ۴۰۰۰ هزار سوال عمومی است که در این جلد همراه با پاسخنامه ارائه می‌شود.  محتویات جلد اول این کتاب به شرح زیر است.

سوالات زبان انگلیسی (بخش تخصصی + پاسخنامه کامل)

  • ۲۱۰ سوال استخدامی آزمون سازی
  • ۳۷۰ سوال استخدامی اصول و روش‌های تدریس
  • ۱۵۰ سوال استخدامی روش تحقیق
  • ۱۵۰ سوال استخدامی زبان شناسی

اصل سوالات استخدامی پرتکرار و مهم دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش سال‌های گذشته (به همراه پاسخنامه کامل)

  • ۱۲۰ سوال استخدامی پرتکرار و مهم آزمون سازی
  • ۱۳۰ سوال استخدامی پرتکرار و مهم روش تدریس
  • ۱۱۵ سوال استخدامی پرتکرار و مهم زبان شناسی
  • ۱۲۵ سوال استخدامی پرتکرار و مهم روش تحقیق

اصل دفترچه سوالات استخدامی دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش (پاسخنامه کامل)

  • دفترچه سوالات دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش سال ۱۳۸۴ (۶۰ عدد)
  • دفترچه سوالات دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش سال ۱۳۸۶ (۶۰ عدد)
  • دفترچه سوالات دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش سال ۱۳۸۹ (۱۰۰ عدد)
  • ۴۰۰۰ سوال عمومی پرتکرار ۱۰ سال گذشته آزمون‌های دستگاه‌های اجرایی به همراه پاسخنامه کامل

محتویات جلد دوم کتاب استخدامی دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش

جلد دوم این کتاب نیز شامل جزوات تخصصی بسیار کامل و انحصاری است که پس از طراحی شبانه‌روزی کارشناسان بهای آن به حداقل میزان ممکن تقلیل پیدا کرده است که در قیاس قیمت جزوات چاپی موجود در بازار باور کردنی نیست.   با خریداری هر دو جلد این کتاب یک لینک سوالات تخصصی جداگانه به صورت رایگان از طریق واتساپ برای شما ارسال می‌گردد. لازم به ذکر است که محتویات این بسته با کیفیت بسیار بالایی چاپ شده است و مشکلی در مطالعه پیش نخواهد آمد.  محتویات جلد دوم این کتاب به شرح زیر است.

جزوات تخصصی دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش (کامل‌ترین جزوات استخدامی در سراسر کشور)

  • جزوه استخدامی آزمون سازی
  • جزوه استخدامی روش تدریس
  • جزوه استخدامی زبان شناسی
  • جزوه استخدامی روش تحقیق (تمام انگلیسی)
توجــــه توجـــه  با توجه به استقبال بسیار زیاد داوطلبین برای خرید این کتاب، توزیع کتاب متوقف شده است (چاپ فیزیکی) اما فایل‌های این کتاب را می‌توانید در واتساپ دریافت کنید.  برای دریافت فایل کتاب به شماره زیر در واتساپ پیام دهید.  ۰۹۰۳۸۰۴۲۲۹۰   نکات مهم در خرید از ایران سوال لینک دانلود بلافاصله و خودکار بعد از پرداخت برای شما ایمیل می‌شود. سوالات ایران سوال تماما با لوگوی اختصاصی ارائه می‌شود. محتویات بسته‌های این وبسایت به‌صورت فایل‌های PDF ارائه می‌شود. تمامی محصولات به‌دلیل کیفیت بالا و آرامش خاطر داوطلبین دارای 48 ساعت گارانتی می‌باشد.    نظرات شما ارزشمند هستند و به آن‌ها ترتیب اثر خواهیم داد. نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد. نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.